کد خبر : 269031 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۳:۲۵

دانلود سریال Dublin Murders قتل های دوبلین فصل اول

دانلود سریال Dublin Murders قتل های دوبلین با دوبله فارسی دانلود سریال Dublin Murders , دانلود سریال قتل های دوبلین , کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده   امتیاز: IMDb 7.1/10 ژانر: جنایی ، درام مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود. محصول: انگلستان …

دانلود سریال Dublin Murders قتل های دوبلین با دوبله فارسی

دانلود سریال Dublin Murders , دانلود سریال قتل های دوبلین ,

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود سریال Dublin Murders قتل های دوبلین فصل اول

 

امتیاز: IMDb 7.1/10

ژانر: جنایی ، درام

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

محصول: انگلستان

کارگردان:

ستارگان: Eugene O’Hare، Killian Scott، Michael D’Arcy

مدت زمان : 50 دقیقه

درباره فیلم :

سریال قتل های دوبلین محصول کشور انگلستان و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال 2019 ساخته شده است. در سریال قتل های دوبلین بازیگرانی چون Eugene O’Hare، Killian Scott، Michael D’Arcy، Sarah Greene، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم:
سریال قتل های دوبلین (Dublin Murders) قتل های دوبلین زمانی شروع می شود که جسد یک دختر جوان در جنگل های انبوه حومه دوبلین پیدا می شود. راب رایلی (با بازی کیلیان اسکات) کارآگاهی باهوش که لهجه انگلیسی اش باعث می شود به عنوان یک غریبه با او رفتار شود همراه همکارش کسی مدوکس (با بازی سارا گرین) برای بازرسی این پرونده راهی دوبلین می شود. سپس او مجبور می شود پرونده دیگری درباره بچه های گمشده را بررسی کند و با تاریکی های درون خودش روبرو شود. با پیشروی پرونده، رابطه راب و کسی مورد آزمایش قرار می گیرد و وقتی به کسی ماموریت بازرسی یک پرونده دیگر به صورت مامور مخفی داده می شود، او هم مجبور می شود با پیامد کارهای گذشته خودش روبرو شود.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : دانلود ، سریال بازدید 1,157 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php