کد خبر : 267773 تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۵۲

داستان جالب فروشنده قاب گوشی + عکس

لوازم جانبی موبایل از موبایل ها مراقبت می کنند، باعث استفاده بهینه می شوند و بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه های احتمالی است. فروشنده در ادامه حرفش گفت : این مواردی که گفتم تجربه شخصی من در سالهای پیش بود. تجربه ها هزینه های زیادی دارند. اما هزینه استفاده …

لوازم جانبی موبایل از موبایل ها مراقبت می کنند، باعث استفاده بهینه می شوند و بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه های احتمالی است.

فروشنده در ادامه حرفش گفت : این مواردی که گفتم تجربه شخصی من در سالهای پیش بود. تجربه ها هزینه های زیادی دارند. اما هزینه استفاده از تجربه دیگران تنها چند دقیقه زمان است. بنظرم هزینه بشدت پایینی است و مرقوم به صرفه. شما اینجوری فک نمی کنید؟

فروشنده جوان 35 ساله بود بعد از تجربه چندین ساله در بازار کار حالا با پختگی و درایت حرف می زد. وقتی در مورد علت این انتخابش پرسیدم گفت : تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است. و این پیشرفت در همه حوزه ها قابل مشاهده است. چند سال پیش زمانی که می خواستم شغلی انتخاب کنم بیشتر سعی داشتم آینده نگری کنم. این نوع نگرش باعث شد به حوزه گوشی های همراه وارد شوم.

داستان جالب فروشنده قاب گوشی + عکس

چه قاب گوشی برای من خوب است؟

در حین گفتگوی من با ایشان مشتری برای خرید کاور ( قاب) گوشی وارد مغازه شد. مشتری پسر جوان ساده ای بود. آقای … به محض دیدن ایشان قاب گوشی ساده ای را برای ایشان آورد و گفت : این مدل از کاور یکی از بهترین کاورهای موجود است. در بین کاور های A50 یکی از مرغوب ترین و شیک ترین قاب های موجود است. و از قابلیت های قابل بیانش می توان به :

طراحی بسیار حرفه ای و زیبا

مناسب برای خانم ها و آقایان

ظاهر خاص و زیبا

شبکه بندی لایه داخلی قاب

محافظت از گوشی در برابر سقوط از ارتفاع و سخت ترین ضربه ها

دسترسی راحت به دکمه ها و پورت های گوشی

قرار دادن ساده و آسان بر روی گوشی

اشاره کرد.

داستان جالب فروشنده قاب گوشی + عکس

کمک به انتخاب بهتر یا فقط خرید؟

با چند مقایسه و توضیح در مورد چند کاور از جمله (قاب گوشی A50s  قاب گوشی a20s   قاب طرح دار A20s  قاب طرح دار A50) مشتری اطمینان حاصل کرد که بهترین انتخاب همان پیشنهاد فروشنده است.

بعد از رفتن مشتری از فروشنده سوال کردم که چطور فهمیدی این قاب همان قابی است که مشتری می پسندد. لبخندی زد و گفت : در اکثر موارد تیپ ظاهری افراد معرف علایق و خواسته هایشان است. این موضوع برای من که چندین سال در این فروشگاه فعالیت دارم ثابت شده است.

داستان جالب فروشنده قاب گوشی + عکس

مشتری چه می خواهد؟

او ادامه داد : بنابراین من می توانم در همان اول خواسته مشتری را برایش فراهم کنم. با این کار  هم اطمینان مشتری را جذب می کنم و هم محصول خودم را می فروشم. امروزه باید خواسته ارباب رجوع در اولویت باشد. زیرا حق انتخاب متعدد مشتری باعث قدرت چانه زنی و تمرکز بیشتر او می شود. من اگر نتوانم خواسته و نیاز ایشان را در نگاه اول متوجه نشوم از مدار مراجعه مشتری بیرون می افتم.

همیشه حق با مشتری است؟!

از ایشان سوال کردم واقعا برای مشتری حقی قائل هستید یا سعی می کنید کالای خود را به هر نحوی که شده به او بفروشید؟.

ایشان جواب دادند. همیشه حق با مشتری است. مثالی می زنم. همین سه روز پیش مشتری خانمی داشتم و به او پیشنهاد خرید قاب طرح دار (A20s  قاب طرح دار) ” نمونه اش را نشانم داد ”  را دادم. این خانم در واقع نمی دانست چه نوع قاب را انتخاب کند. باید در انتخابش به او کمک می کردم. بعد از نیم ساعت گفتگو خانم مشتری این کاور را خرید و همان جا روی گوشی اش نصب کرد و رفت.

برخورد درست شما را موفق می کند

آقای ….. گفتند دیروز همان مشتری با دوستش آمد و گفت : از قاب گوشی من خوشش آمده اما هنوز دو دل است. می شود قاب مناسبی برای دوستم بدهید. دوست ایشان از رسمیت ویژه ای برخوردار بود و مدل گوشی ایشان هم قاب گوشی A50s  نیاز داشت. بنابراین چند قاب ساده برای ایشان آوردم که خوششان آمد. و انتخاب کردند.

پذیرای مشتری بودن

صحبتش با صدای زنگ گوشی قطع شد. در حین پاسخ دادن به تلفن مرا به قهوه ای مهمان کرد. و گفت تا شما قهوه تان را می خورید من تلفنم تمام می شود. زمانی که قهوه را می خوردم دنبال سوالی بودم که او را به چالش بکشم و نحوه سود کردنش را متوجه شوم.

وقتی تلفنش تمام شد عذرخواهی کرد و گفت : از این مثال می خواستم به این موضوع برسم که هدف من فروختن یک قاب نیست که به هر شکلی آن را به مشتری تحمیل کنم. بلکه وظیفه من فهمیدن نیاز مشتری و تامین نیاز مشتری است. من با این کار توانستم رضایت مشتری را با فروش یک قاب گوشی جلب کنم. اعتماد ایشان باعث شد جایی که برای خودش مطمئن است را به دوستش یا دیگران هم معرفی کند.

قاب گوشی را چگونه می توان فروخت

ما همیشه نیاز به تبلیغ داریم. چه بهتر که تبلیغ دهان به دهان باشد و همیشگی باشد. ببینید در این راسته بازار ده ها مغازه که هم صنف ما هستند وجود دارد. و تقریبا همه ی ما لوازم جانبی موبایل را به صورت یکسان داریم. بنابراین هنر داشتن مثلا قاب نیست. هنر نحوه عرضه قاب به مشتری است.

موفقیت سختی نیاز ندارد موفقیت تفکر دارد

موفقیت سختی نیاز ندارد موفقیت تفکر دارد. این جمله را زمانی گفت که از ایشان پرسید یعنی شما هیچوقت به فکر سود بیشتر نیستید؟! و ادامه داد ؛ اتفاقا چون به دنبال سود بیشتر و موفقیت طولانی مدت در کارم هستم چنین کاری را انجام می دهم. فقط شکل تلاش کردنم را با مطالعه میدانی و مکتوب نظام مند تر و عمیق تر می کنم. بنابراین هم نیاز خودم برطرف می شود و رضایتمندی مشتریانم را دارم. و مشتریانم همیشگی می شوند.

پایان جذاب

وقتی قهوه اش را می خورد به قاب گوشی ام توجه کردم. رنگ و رویش رفته بود. اما سعی کردم تحت تاثیر شرایط خرید نکنم. بنابراین گوشیم را درون جیبم گذاشتم. قهوه اش که تمام شد یه قاب گوشی a20s که انصافا زیبا بود را به من هدیه کرد. هرچه سعی کردم هزینه اش را پرداخت کنم نپذیرفت. و گفت : این یک هدیه است. دفعه بعدی اگه لوازم جانبی نیاز داشتین و قابل دونستین اومدین پیش، حتما ازتون پول میگیرم.

شما میتوانید جدیدترین قاب های گوشی و لوازم جانبی موبایل را از فروشگاه اینترنتی قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل مسترکیس خرید کنید .

ما همچنین به صورت حضوری در سه شعبه در استان البرز پذیرای شما مشتریان محترم هستیم :

کرج – گوهردشت – نبش خیابان سوم غربی

کرج – 45 متری گلشهر – بین خیابان ارغوان و کتویی زاده

کرج – 45 متری گلشهر – نبش خیابان درختی

5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : داستان کوتاه و بلند بازدید 3,935 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php