کد خبر : 11726 تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۲

خودکشی خواننده دائم‌الخمر آمریکایی + عکس

جسد مندی مک‌کردی خواننده آمریکایی که سالهاست سابقه مصرف‌الکل، موادمخدر و بی‌بند و باری جنسی دارد، روز گذشته در منزلش پیدا شد. مک کردی خواننده سبک کانتری در سن ۳۷ سالگی پس از شلیک به سگش، اقدام به خودکشی کرد. مک کردی زندگی بسیار پرتلاطم و پرحاشیه‌ای داشت که از …

خودکشی خواننده دائم‌الخمر آمریکایی + عکس

جسد مندی مک‌کردی خواننده آمریکایی که سالهاست سابقه مصرف‌الکل، موادمخدر و بی‌بند و باری جنسی دارد، روز گذشته در منزلش پیدا شد.

مک کردی خواننده سبک کانتری در سن ۳۷ سالگی پس از شلیک به سگش، اقدام به خودکشی کرد.

مک کردی زندگی بسیار پرتلاطم و پرحاشیه‌ای داشت که از حاشیه‌های زندگی وی می‌توان مصرف‌الکل، موادمخدر، اقدام به خودکشی، مشاجرات خانوادگی، بی‌بند و باری جنسی و مشکلات خانوادگی و مرگ همسرش نام برد ضمن این که به دلیل تقلب و دریافت داروهای روانگردان به زندان محکوم و به صورت مشروط آزاد شد.

وی ماه گذشته همسرش را نیز به دلیل خودکشی از دست داد.

بنا به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویتر، از این خواننده ۳۷ ساله دو فرزند به جا مانده است. قرار است جسد وی برای کالبد شکافی و کشف علت اصلی مرگ به آزمایشگاه جنایی ایالت آرکانزاس آمریکا منتقل شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 388 بار
دیدگاهتان را بنویسید

یک هموطن در تاریخ 1 اسفند 1391 گفته : پاسخ دهید

سلام ، در زندگی ما انسانها ، اگر هدف و نیت خوب نباشد ، این زندگی ها هیچ ارزشی نخواهند داشت . متاسفانه نسل جدید شدیدا” در خطر بی هویتی ، بدون هدف بودن ، مواد مخدر ، مشروبات الکلی و بی بندو باری های جنسی هستند .
جای تعجب دارد که کسی که فرزند دارد ، چرا باید به طرف این مسائل رفته و احساس مسئولیتش را از دست بدهد .
انسان ذاتا” مسئول به دنیا می آید و خیلی مهم است که هدفش را در راستای این مسئولیت که از خود و خانواده اش شروع می شود تا به محیط کار ، اجتماع کشورش و اجتماع کل جهان ، بتواند جامه عمل بپوشاند .
به عنوان یک انسان ، باید به تعهدات خودمان در قبال خود و همه ، عمل نماییم.

css.php