کد خبر : 264362 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

خرید نهال از بزرگترین تولیدکننده نهال در کشور

خرید نهال از بزرگترین تولیدکننده نهال در کشور مقدمه برای سایت میهن فال : امروزه خرید نهال یکی از مهمترین مشکلات باغبانان و خریداران نهال هس که با وجود، دست واسطه گران در این امر، مشکلات زیادی رو به وجو آورده ، در این مقاله میخوایم نکات اصلی هنگام خرید …

خرید نهال از بزرگترین تولیدکننده نهال در کشور

خرید نهال از بزرگترین تولیدکننده نهال در کشور

مقدمه برای سایت میهن فال : امروزه خرید نهال یکی از مهمترین مشکلات باغبانان و خریداران نهال هس که با وجود، دست واسطه گران در این امر، مشکلات زیادی رو به وجو آورده ، در این مقاله میخوایم نکات اصلی هنگام خرید نهال رو بهتون توضیح بدیم تا بدون واسطه از بزرگترین تولیدکننده نهال اقدام به خرید نهال کنین.

نکات مهم در هنگام خرید نهال :

  • تاییدیه جهادکشاورزی
  • ارتفاع از سطح دریای منطقه
  • دیرگل بودن یا زود گل بودن رقم نهال
  • سازگاری نهال با منطقه از لحاظ سردسیری یا گرم سیری
  • اندازه بزرگی یا کوچکی درخت
  • ضخامت پوست میوه ( درشت یا کوچک بودن میوه)
  • گرده افشانی مناسب نهال
  • پربار بودن ، زودبار بودن یا دیربار بودن نوع نهال
  • عمر درخت نهال

خوب نکات مهم خرید نهال رو متوجه شدیم حالا از کجا خریداری کنیم ؟

از مهمترین نهالستانی که امروزه با کادر مجرب و متخصص تونسه رضایت مشتریان رو به خودش جلب کنه و با حذف واسطه گران، آسانترین راه رو برای خرید نهال ایجاد کنه مجموعه برتر نهال به آدرس bartarnahal.ir  هس که با قدمت 100 ساله خود به بزرگترین نهالستان کشور از دید مردم و باغبانان در زمینه نهال تبدیل کرده هس .از جمله سایت مهم دیگه ای که در زمینه خرید نهال پیشرو بوده سایت https://shop.arborday.org/content.aspx?page=tree-nursery  هس که میتونین مقالات مفید و آموزش های لازم در زمینه خرید نهال و اطلاعات کافی انواع میوه ها رو فرا بگیرین.

اگه نیاز دارین بیشتر در مورد برتر نهال بدونین در ادامه با ما همراه باشین :

Baratarnahal.ir کار خود را در سال ۱۳۱۰ برای کشت نهال که در سال اول از کاشت، به مقدار ۵۰۰۰ اصله نهال گردو و انواع نهال میوه به مدیریت مهندس سعید قاسمی شروع کرد . و به‌مرور زمان کار خود را رونق و افزایش داد. سالانه حدود ۵ هکتار نهال میوه و ۵ هکتار نهال گردو تولید کند. این نهالستان توانسته با رقم‌های جدیدی که از کشورهای همسایه و کشور خودمان که به‌صورت جهش اشعه در بعضی از باغ‌های کشورمان تغییر کرده،  شناسایی کرده و در نهالستان پیوند زده و تکثیر کند.

خرید نهال از بزرگترین تولیدکننده نهال در کشور

برای خرید نهال با چه شماره ای تماس بگیریم؟

شما میتونین برای خرید نهال بدون واسطه با شماره 09141832393 تماس بگیرین ویا از طریق واتس آپ و تلگرام با همین شماره به مدیریت مهندس سعید قاسمی ، همراه با مشاوره رایگان خرید نهال ارتباط برقرار کنین.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار اقتصادی ، ریپوتاژ ، مجله خبری بازدید 795 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php