کد خبر : 190233 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

جنجال تصاویر بدن لخت بازیگر ایرانی معروف + عکس

جنجال تصاویر بدن لخت بازیگر ایرانی معروف جشنواره فیلم فجر نزدیک است و بازیگران میخواهند هر کدام با شیوه ی خود فیلمهایی که در آنها بازی کرده اند را تبلیغ کنند . در این میان اشکان خطیبی خواننده و بازیگر جوان کشور در اینستاگرام شخصی اش عکسی از فیلم جدیدش …

جنجال تصاویر بدن لخت بازیگر ایرانی معروف + عکس

جنجال تصاویر بدن لخت بازیگر ایرانی معروف

جشنواره فیلم فجر نزدیک است و بازیگران میخواهند هر کدام با شیوه ی خود فیلمهایی که در آنها بازی کرده اند را تبلیغ کنند . در این میان اشکان خطیبی خواننده و بازیگر جوان کشور در اینستاگرام شخصی اش عکسی از فیلم جدیدش که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش در میاید را رو کرده بود اما این بار جدیدترین پست اینستاگرامی این بازیگر لحنی اعتراض آمیز نسبت به حذف تصاویری که از فیلم است که وی برهنه در حال نواختن ویالون بوده سابق بر این اشکان خطیبی گفته بود :

پارسال به خاطر فیلم “سینما-نیمکت” مجبور به کاهش وزن شدم و در طول ٣ ماه ٢٠ کیلو وزن کم کردم!یعنى در این عکس که بعد از پایان فیلمبردارى برداشته شده ۵۵ کیلو وزن دارم.در سینما-نیمکت نقش نوازنده اى رو بازى مى کنم که بیمارى جوع داره !

جنجال تصاویر بدن لخت بازیگر ایرانی معروف + عکس

در ضمن براى این فیلم طى یک دوره ى بسیار طاقت فرسا و فشرده نواختن ساز ویولن را یاد گرفتم.این فیلم امسال قراره که در جشنواره فیلم فجر نمایش داده بشه.پ.ن: خیلى دوست داشتم که براتون عکسى از حضورم در خود فیلم به اشتراک بذارم اما متاسفانه اجازه ش رو ندارم.امیدوارم به زودى با نزدیک شدن به جشنواره فجر بتونم این کار رو بکنم.فیلم سینما-نیمکت به نویسندگى و کارگردانى محمد رحمانیان در طول ۴۵ روز و در سردترین لوکیشن هاى ممکن!!! فیلمبردارى شده و جالب تر این که من در تمام مدت فیلمبردارى با یک زیرپیراهنى جلوى دوربین رفتم

اما حالا پس از اینهمه زحمت و کاهش وزن شدید و تحمل سرمای طاقت فرسا ! اشکان خطیبی ناامیدانه از بر باد رفتن زحماتش میگوید . به گزارش پارس ناز حذف تصاویر برهنه بازیگر جوان از فیلم سینماییش اعتراض او را برانگیخت . به گزارش پارس ناز اشکان خطیبی بازیگر فیلم “سینما نیمکت” که در بخش مسابقه هنر و تجربه‌ی جشنواره فجر سی و چهارم حضور دارد به حذف صحنه‌هایی از فیلم که او با نیم‌تنه عریان در کوهستان و برف ویلن‌نوازی می‌کند، اعتراض کرده و از این بابت ابراز ناراحتی کرده است.

به گفته اشکان خطیبی، او برای بازی کردن این صحنه‌ها، برخلاف نظر دوستان و آشنایانش ۲۰ کیلو وزن کم کرده و در سرمای استخوان‌سوز، گرسنگی و گریم‌های طاقت‌فرسا را تحمل کرده است.

او با انتشار متنی با عنوان “درد و دل” نوشته است:

“خیلی‌ها بهم گفتند: نکن این کار رو با خودت! هزار جور بیمارى مى‌گیرى، آسیبى که به بدن و اعصابت وارد می‌کنی، غیر قابل جبرانِ. اصلاً خیال کردى چه خبره؟! ولى از اون جایى که همیشه کار خودم رو کردم و بدون در نظر گرفتن اینکه کجا دارم زندگى و کار می‌کنم، کم‌فروشى نکردم و برای کارم از عشق و جان خرج کردم و به استانداردها پایبند بودم، این حرف‌ها به گوشم نرفت که نرفت!!!

کاهش بیست کیلوگرمى وزن، تحمل سرماى جانسوزى که گرسنگى رو چند برابر می‌کرد، یادگیرى و اجراى ٢٧ قطعه موسیقى با ویولن در طول ٣ ماه، گریم‌های طولانى و طاقت‌فرسا و…بخشى از اتفاقاتى ست که در “سینما-نیمکت” به استقبالش رفتم. به عشقِ کارم، کارگردانم و مخاطبم.

بعد از کنار گذاشته شدن فیلم از بخش مسابقه فجر بهم گفتید که غصه نخورم چون مهم آینه که شما کارم رو می‌بینید و قدر تلاشم رو مى دونید، مهم داورها و سینمایی‌ها نیستند و …من باز دلم به حمایت شما گرم شد و سعى کردم این اتفاق رو از یاد ببرم. اما…دیروز متوجه شدم که تنها صحنه‌ فیلم که من با بالا تنه‌ى برهنه دیده میشم و تماشاگر مى تونست آنچه در فیزیکم اتفاق افتاده رو ببینه قراره از فیلم حذف بشه!!!

جنجال تصاویر بدن لخت بازیگر ایرانی معروف + عکس

و حالا بدون اینکه از زحماتم پشیمون باشم حرفاى اون خیلی‌ها هى تو گوشم مى پیچه مثل مکبث که پیشگویى وسوسه‌انگیز اما شوم اون ٣ جادوگر در جنگل رو مدام تو سرش می‌شنید.عکس پشت صحنه‌ پلان مذکور و چند دقیقه‌ای قبل از برداشت اصلى را ثبت کرده است.”

البته این تنها حاشیه “سینما نیمکت” ساخته محمد رحمانیان نمی باشد. شرکت ندادن این فیلم در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو جشنواره فیلم فجر اعتراض شدید محمد رحمانیان، کارگردان فیلم را به دنبال داشته است.

اشکان خطیبی متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۷ در سرآسیاب استان البرز، بازیگر، خواننده و مجری اهل ایران است. او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سیاسی ، مجله خبری بازدید 1,237 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php