کد خبر : 164256 تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

توصیه هایی برای تمدید عمر رنگ مو

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که موهایتان را رنگ می زنید با این مطلب از سایت میهن فال همراه باشید چرا که توصیه هایی برای تمدید عمر رنگ مو را برای شما در نظر گرفته ایم. رنگ کردن موها علاوه بر هزینه های سنگین و زمانی که …

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که موهایتان را رنگ می زنید با این مطلب از سایت میهن فال همراه باشید چرا که توصیه هایی برای تمدید عمر رنگ مو را برای شما در نظر گرفته ایم.

توصیه هایی برای تمدید عمر رنگ مو

رنگ کردن موها علاوه بر هزینه های سنگین و زمانی که در سالن های آرایش صرف می کنید، باعث آسیب رساندن و خشک شدن موها می شوند. بنابراین همیشه سعی کنید موهایتان را دیر به دیر رنگ کنید تا آسیب کم تری به موهایتان برسد و برای این که از رنگ موهایتان راضی باشید و دیر به دیر موهایتان را رنگ کنید سعی کنید رنگ موهایتان را تثبیت کنید.

سعی کنید حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر ۴۸ ساعت قبل از رنگ کردن موهایتان حمام نروید تا موهایتان کمی چرب باشد رنگ را به خوبی به خود گیرد و علاوه بر آن کم تر آسیب ببیند.
همین عمل را بعد از رنگ کردن موهایتان برای تمدید عمر رنگ مو انجام دهید یعنی یک یا دو روز بعد از رنگ کردن موهایتان حمام نروید تا رنگ موهایتان ثابت بماند
حتما موهایتان را پس از رنگ کردن با شامپوی مخصوص موهای رنگ شده بشویید.زیرا باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به موها می شود و همچنین باعث تثبیت رنگ موها می شود.
موهای رنگ شده ی خود را هرگز با آب داغ نشویید و سعی کنید از آب های ولرم یا خنک استفاده کنید.
حرارت ها را ترک کنید ، یعنی سعی کنید از سشوار و اتوی مو خیلی کم تر استفاده کنید.
موهایتان را در معرض آفتاب قرار ندهید. زیرا اشعه های مضر آ فتاب علاوه بر آسیب رساندن به موها روی رنگ موهایتان نیز تاثیر بدی می گذارد و باعث تغییر رنگ موها می شود.
موهایتان را با گلیسیرین یا روغن جوجوبا ماساژ دهید.
حتما با راهنمایی های متخصصین رنگ مو یک ماسک مو ، مخصوص موهای رنگ شده خریداری کنید زیرا این ماسک ها علاوه بر جلوگیری از آسیب رسیدن به موهایتان باعث ثابت ماندن رنگ موهایتان می شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش بازدید 325 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php