کد خبر : 39444 تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 سپتامبر 2013 - 15:49

تصاویری از سری دوم ستایش 2

عوامل سریال “ستایش” که از فروردین امسال در رامسر مقابل دوربین رفته و قصه روزگار میانسالی کاراکتر ستایش را روایت می‌کند، برای ادامه تصویربرداری به تهران بازگشتند.

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی، ساقی زینتی، صفا اقاجانی، محمد مهدوی، ناجی رجب پور، محمد الهی، آتیه جاوید، امید علیمردانی و مهدی سلوکی بازیگران سری دوم “ستایش” هستند که تصویربرداری آن تا پایان سال ادامه دارد.

 مهدی سلوكی و نازلی رجب‌پور بازيگرانی هستند كه دوران جوانی كودكان سریال “ستايش 1” را ايفا می‌كنند و داستان سری دوم به 20 سال پس از زمان سری اول مربوط می‌شود که ستایش همچنان از دست حشمت فردوس پدر همسر درگذشته‌اش فراری است و با نام ثنا بانو رودباری با دو فرزندش زندگی می‌کند.

پخش سری اول “ستایش” با حضور بازیگرانی چون داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، مهدی پاکدل، سیما تیرانداز، نرگس محمدی، شیوا خنیاگر، شایسته تهرانی و… از آذر 89 آغاز شد و تا آبان 90 ادامه داشت.

 محمد تقوی مدیر تصویربرداری، وحید سلطانی صدابردار،‌ محسن بابایی چهره‌پرداز،‌ فرزاد بادرام پور طراح صحنه،‌ مرجان گلزار طراح لباس‌، ابوالفضل نصیر مدیر تولید،‌ سوسن دین محمدی دستیار اول و برنامه‌ریز، مرجان تاجیک منشی صحنه و نادر پیرزاده عکاس‌ این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سینما
دیدگاهتان را بنویسید

مجید بیرانوند در تاریخ 3 اکتبر 2013 گفته : پاسخ دهید

سلام به نظر من حدیث میر امینی و مهدی سلوکی بهشون نمیاد که فرزند
های ستایش باشن

سها در تاریخ 11 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

وااااااااا مهدي جان حالا ما يه سلام ي به همديگه داديم اينم برا اينكه دلت نشكنه يكش كه جالب نبود سري دوشم خدا عا لمه

نغمه دولت شاهي در تاریخ 11 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

مرسی عزیزم

سلاااااااااااااااااااام صبح همگی بخیر..

من نغمه دولت شاهی متولد۱۳۷۴/۰۶/۲۷هستم…

۲۷شهریور همین ماه میرم ۱۸سال درسم تموم شده همین امسال رشته معماری دانشگاه هم دوست نداشتم نرفتم..
پاسخ دادن

تربت جام زندگی میکنم استان خراسان رضوی…

درضمن الان سرکار هم میرم تو دفتر نظام مهندسی عموم هستم…

کلا تودفترنقشه میکشم با اتوکد ونقشه برداری… اگه نقشه دلتون رو خواستین بکشم درخدمتم…

ناشناس در تاریخ 11 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

فیلمش بد نیس می پسندم…

نغمه دولت شاهي در تاریخ 11 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

وای یگااااااااااااانه جووون خوبی عزیز بخدا یگانه من اینو واست ننوشتم نمیدونم کی از اسمم سوء استفاده کرده

بحرحال ببخشی یگانه جوووون من که این حرفو ننوشتم معذرت نفههههههههههههههههس

یگانه در تاریخ 11 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

آره گفتم نغمه این حرفا رو نمیزنه !!!!!!!!!! اشکالی نداره عزیزم !!!!!!!!!! هر کی بوده با خودش بود!!!!!!!!!!!

سالار در تاریخ 6 اکتبر 2013 گفته : پاسخ دهید

چه نونی به هم قرض میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نگار در تاریخ 11 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

دل مهدی رو نمیشکنم دیگه بزار یه نظر بدم. من ستایش 1 تا وقتی طاهر زنده بود نگاه کردم وقتی اون مرد دیگه نگاه نکردم از اونجایی که توی ستایش 2 طاهر نیست پس دوباره نگاه نمیکنم

کرقلی در تاریخ 11 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

خیلی عالیه

نیلو در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

حاضر…..منم اومدم…..دله منم تنگیده بود!!!!!

مهدی در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

خانوما اگه احوال پرسیتون تموم شده درباره عکس هام نظر بدین ثواب داره خدا قبول میکنه!!!!!!!

یگانه در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

بله، کلا یادمون رفت باید در مورد این صفحه نظربدیم!!!!!!!!!! خب !!!! والا نظر من اینه که ………. اصلا چرا ما همش باید نظر بدیم یک بار هم علی آقا و آقامحمد و……. که این قدر زحمت میکشن نظرشونا بدن!!!!!!!!!! خواهش میکنم هر دفعه ای تو نظرات ما شرکت کنید!!!!!!!! خوشحال میشیم به خدا!!!!!

سها در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

مرسي عزيزم منم خوشحالم از صبح سايت رو چك ميكردم خوشم امد توام پايه ايا

نغمه دولت شاهي در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

وای چه عجبی تورو خدا نمیومدین…گاوی گوسفندی تو روخدا تعارف نکنید دلم واستون چوچولو شده بخدا داشتم دق میکردم

سها دلم واست خیلی خیلی تنگ شده بود خوشحال شدم

سها در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

سلام نغمه جان چيه ………. چرا داد مي زنيييييييييييييي

نغمه دولت شاهي در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

سلااااااااااااام نگار؛یگانه؛رویا؛نیلو….وبقیه بچه ها کجایین ها ها دلم واستون تنگ شده

جااااااااااااااااااااااااااالب بووووووووووووووووووووود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یگانه در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

سلام نغمه جون!!!! من که اومدم فدات شم!!!!!!!!!!

نغمه در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

فدای اون چشام شی

یگانه در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته :

چی؟