دیدگاهتان را بنویسید

aida در تاریخ 15 مارس 2014 گفته : پاسخ دهید

ایشا ا…..تا اخر عمرشون خوشبخت باشن ….خیلییییی دوستشون دارم….

پریناز در تاریخ 12 مارس 2014 گفته : پاسخ دهید

چقدر بهنوش طباطبایی ندید بدیده
چه کارهایی که نمیکنه انگار وقتی مجرد بوده داشته از بی شوهری می مرده که از وقتی عروس شده اینقدر بی جنبه بازی در میاره
واقعا که

fatemeh در تاریخ 11 مارس 2014 گفته : پاسخ دهید

اره واقعا جیگرن منم دوسشون دارم خوش به حالشون
خوش بخت باشن

ایناز در تاریخ 10 مارس 2014 گفته : پاسخ دهید

این دوتا چقدر بهم میان …کمتر زوجی پیدا میشه که تا این حد بهم بیان

نیلو در تاریخ 10 مارس 2014 گفته : پاسخ دهید

یک زوج جیگر………….دوس دالم…………..!