کد خبر : 2854 تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰

بهترین مرور گرهای اندرویدی برای گوشی موبایل

همچنین نکاتی مانند اندازه صفحه نمایش و نوع نیاز و خواسته شما از دستگاهی که در اختیارتان قرار دارد، مطرح است. با وجود اینکه برای سیستم عامل ios هم مرورگرهایی طراحی شده اما به این دلیل که اپل اجازه تعویض بعضی از امکانات را با مرورگر داخلی خودش نمی دهد …

همچنین نکاتی مانند اندازه صفحه نمایش و نوع نیاز و خواسته شما از دستگاهی که در اختیارتان قرار دارد، مطرح است. با وجود اینکه برای سیستم عامل ios هم مرورگرهایی طراحی شده اما به این دلیل که اپل اجازه تعویض بعضی از امکانات را با مرورگر داخلی خودش نمی دهد ما به معرفی مرورگرهای اندرویدی پرداخته ایم.

1- DOLPHIN HD

بهترین مرور گرهای اندرویدی برای گوشی موبایل

اگر از علاقه مندان خواندن مطالب سایت های اینترنتی از طریق خوراک (RSS Feed) آنها باشید، دلفین اچ دی می تواند دوست خوبی برای شما باشد. دلفین به شما این امکان را می دهد که سایت های محبوبتان را خیلی ساده و به آسانی مطالعه کنید.

البته این مرورگر همه سایت ها را هم نمی تواند به این شکل برای شما نمایش دهد اما در کل برای افرادی که اهل مطالعه در وب هستند، ابزار مناسبی است.

مرورگر دلفین همچنین از مرور تبی استفاده می کند. فرمان های حرکتی روی صفحه نمایشی لمسی موبایل هم از دیگر امکانات خوب این مرورگر است.

به عنوان مثال شما می توانید یک دایره بکشید تا صفحه دوباره بارگذاری شود یا با کشیدن حرف اول یک سایت خاص به آن دسترسی داشته باشید.

2- FIREFOX

بهترین مرور گرهای اندرویدی برای گوشی موبایل

مانند نسخه کامیپیوتری آن، فایرفاکس برای اندروید هم دارای افزونه های مختلفی است و اشتباهات نوشتن حروف را هنگام وارد کردن آدرس سایت اصلاح می کند. فهرست خواندنی ها برای ذخیره کردن صفحات وب و خواندن آنها وقتی به اینترنت دسترسی ندارید، طراحی شده است.

فایرفاکس برای اندروید یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که به ایجاد تغییر برای استفاده بهتر در مرورگر و شخصی سازی علاقه مند هستند. متاسفانه هنگام اجرا در ابتدا کمی کند است و مقدار زیادی RAM استفاده می کند و اگر گوشی اندرویدی شما قدیمی باشد حتما به مشکل برمی خورید.

همچنین فایرفاکس برای اندروید از مرور تبی پشتیبانی می کند و شما می توانید بین کامپیوتر و گوشی به راحتی عملیات هماهنگ سازی را انجام دهید و همه جا به اطلاعات تان دسترسی داشته باشید.

3 – OPERA MINI

بهترین مرور گرهای اندرویدی برای گوشی موبایل

اپرا دو نسخه برای گوشی های تلفن همراه دارد یکی اپرا موبایل با حجم 12 مگابایت و دیگری اپرا مینی 767 کیلوباتی است. اپرا مینی، صفحه ای را که شما درخواست داده اید به سرورهای اپرا ارسال می کند و نسخه فشرده آن را نمایش می دهد. در این قسمت اپرا موبایل صفحات را بهتر از اپرا مینی نمایش می دهد.

مرورگرهای اپرا از افزونه ها پشتیبانی نمی کنند اما در هر دوی آنها می توانید لینک های موردعلاقه تان را با کامپیوتر خود هماهنگ کنید. همچنین هر دوی آنها از امکان مرور تبی هم پشتیبانی می کنند.

4- CHORME BETA

بهترین مرور گرهای اندرویدی برای گوشی موبایل

اگر گوشی اندرویدی شما با آخرین نسخه اندروید Ice Cream Sandwich کار می کند، کروم برای اندروید می تواند انتخاب مناسبی باشد. موبایل کروم از مرور تبی پشتیبانی می کند اما از پلاگین نمایش فلش خبری نیست و در عوض امکانات ویژه ای برای نمایش HTML5 دارد. علاوه بر این شما می توانید تنظیمات و لینک ها را به راحتی با مرورگر کروم کامپیوترتان هماهنگ کنید.

گوگل کروم هنوز برای اندروید امکان افزونه را برای مرورگر فعال نکرده است اما باتوجه به پیشرفت کروم در نسخه های کامپیوترش، می توان حدس زد که احتمالا در آینده امکانات بیشتری را پشتیبانی می کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آشپزی و خانه داری ، موبایل بازدید 523 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php