کد خبر : 269602 تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲

برای لاتاری به کجا مراجعه کنیم؟

لاتاری گرین کارت آمریکا، راحت‌ترین و ارزان‌ترین راه برای مهاجرت به کشور آمریکا به حساب می‌آید. از آنجایی که کشور آمریکا به حفظ تنوع نژادی کشور خود بسیار اهمیت می‌دهد، سالانه با برگزاری برنامه لاتاری، حدود 55 هزار کیس از برندگان را به عنوان مقیم دائم کشور آمریکا می‌پذیرد و …

برای لاتاری به کجا مراجعه کنیم؟

لاتاری گرین کارت آمریکا، راحت‌ترین و ارزان‌ترین راه برای مهاجرت به کشور آمریکا به حساب می‌آید. از آنجایی که کشور آمریکا به حفظ تنوع نژادی کشور خود بسیار اهمیت می‌دهد، سالانه با برگزاری برنامه لاتاری، حدود 55 هزار کیس از برندگان را به عنوان مقیم دائم کشور آمریکا می‌پذیرد و به آنها گرین کارت اعطا می‌کند.

از آنجایی که کشور ایران جزو کشور‌هایی است که بیشترین برنده را به خود اختصاص می‌دهد، بسیاری از ایرانیان برای دریافت گرین کارت آمریکا اقدام به ثبت نام لاتاری می‌کنند؛ اما از آنجایی که ثبت نام لاتاری یک امر کاملا تخصصی است و باید اطلاعات با دقت کامل تکمیل و ثبت شود، اکثر متقاضیان ثبت نام لاتاری، با مراجعه به مجموعه‌های مختلف، اقدام به نام نویسی برای لاتاری آمریکا می‌کنند.

انتخاب بهترین مجموعه برای ثبت نام لاتاری

با توجه به افزایش متقاضیان ثبت نام لاتاری به صورت سالیانه، مجموعه‌های متعددی، امور مربوط به ثبت نام لاتاری را انجام می‌دهند. همچنین برخی از کافی نت‌ها نیز مسئولیت ثبت نام لاتاری را برعهده می‌گیرند. در این بین ممکن است فرد متقاضی برای شناخت بهترین مجموعه جهت ثبت نام لاتاری، سردرگم شود و نتواند تصمیم نهایی را بگیرد.

برای لاتاری به کجا مراجعه کنیم؟

باید در نظر داشت که مجموعه‌ای صلاحیت انجام امور ثبت نام لاتاری را خواهد داشت که در خصوص تمامی مراحل آن از زمان ثبت نام تا لحظه دریافت ویزا، اطلاعات کافی را داشته باشد. از طرفی، داشتن سابقه کاری بلند مدت، نشان از تجربه شرکت مربوطه در زمینه ثبت نام لاتاری و پیگیری امور مربوط به آن می‌باشد.

باید توجه داشت که ثبت نام لاتاری یک امر تخصصی است و در صورتی که هر یک از مراحل ثبت نام لاتاری به اشتباه طی شود و یا کوچک‌ترین مشکلی در حین ثبت نام بوجود بیاید، می‌تواند بعد از برنده شدن در لاتاری برای شخص دردسرساز شود. زیرا در این صورت ممکن است فرد تمامی هزینه‌های لازم برای مراجعه به سفارت و انجام مصاحبه را پرداخت کند، اما به دلیل وجود یک نقص کوچک یا درج اطلاعات اشتباه، از دریافت ویزای آمریکا منع شود.

یکی دیگر از اشتباهات رایج حین ثبت نام لاتاری، نحوه تهیه عکس و ویرایش آن است. بنابراین در صورتی که عکس تهیه شده از کیفیت و اصول مورد نظر اداره مهاجرت آمریکا پیروی نکند، می‌تواند برای فرد مشکل زا باشد.

به همین منظور، ثبت نام لاتاری بهتر است توجه مجموعه‌ای صورت بگیرد که تمامی نکات لاتاری گرین کارت را رعایت می‌کند و از ابتدای مسیر تا زمان دریافت ویزا همراه متقاضیان خود است.

پشتیبانی بعد از برنده شدن در لاتاری

انجام ثبت نام لاتاری صرفا نمی‌تواند موجب دریافت ویزای آمریکا شود. در صورتی که بعد از برنده شدن در لاتاری، مراحل مربوط به تکمیل فرم‌های لازم و دریافت وقت سفارت و… طی نشود، شخص نمی‌تواند ویزای امریکای خود را دریافت کند.

از آنجایی که طی کردن این مراحل بدون وجود پشتیبانی بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود، باید حتما مجموعه‌ای که می‌خواهید به آن اعتماد کنید، سابقه درخشانی در دریافت ویزای آمریکا داشته باشد و بتواند تمامی چم و خم دریافت ویزا را برای فرد متقاضی بازگو کند و کاملا در طی مسیر دریافت ویزا پشتیبان و همراه فرد باشد.

برای لاتاری به کجا مراجعه کنیم؟

ثبت نام لاتاری در کارت سبز

کارت سبز، یکی از مجموعه‌های با سابقه در خصوص ثبت نام لاتاری و دریافت ویزای مهاجرتی آمریکا است. این مجموعه با بیش از 12 سال سابقه در خصوص ثبت نام لاتاری، یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌ها برای انجام امور مهاجرتی و لاتاری می‌باشد.

این مجموعه برای دسترسی آسان تمامی متقاضیان لاتاری، صفر تا صد مراحل ثبت نام لاتاری را طی می‌کند و افراد متقاضی تنها باید اطلاعات خود را در اختیار این مجموعه قرار دهند تا ثبت نام لاتاری آنها با نهایت دقت انجام شود.

از آنجایی که ثبت نام لاتاری، مدارک و شرایط خاص خود را می‌طلبد، تمامی اطلاعاتی که برای ثبت نام توسط این مجموعه دریافت می‌شود، مورد بررسی قرار گرفته و کارشناسی می‌شود، سپس این اطلاعات به دقت هرچه تمام‌تر ترجمه می‌گردد و عکس‌های ارسالی طبق دستورالعمل اداره مهاجرت آمریکا ویرایش خواهد شد تا مناسب ثبت نام لاتاری باشد.

در صورتی که فرد در لاتاری برنده شود، این مجموعه امور مربوط به برندگان لاتاری را به صورت کامل انجام می‌دهد و با توجه به سابقه درخشانی که در دریافت ویزای آمریکا دارد، می‌تواند کمک رسان بسیاری از برندگان لاتاری باشد.

منبع: کارت سبز

3.3/5 - (3 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 1,391 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php