دیدگاهتان را بنویسید

نغمه دولت شاهي در تاریخ 27 نوامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

خدا ی مهربونم خیلی دوستدارم ..

به امیدحق..!

elham در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

خدایا شکرت…
منو بخاطر اینهمه ناشکری ببخش شرمنده ام

elnaz در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

tarjih midam faghat sukut konam…

فرید معصومی در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

ای کاش دله ما هم مثله دله این آدما بزرگ بود . ان شاالله هر چی از خدا میخواد بهش بده .

زهراکیانی در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

بسم الله
میدونی یادچی میفتم
یاداینکه بادستای امانتیم باخدامعامله کنم وخیلی مهمترصبرداشته باشم
اخه بابایه فیلم هم که دانلودمیکنی کلی طول میکشه
اینکه باهاش معامله کنم بااین دستاسایتی روکه دوست نداره serch نکنم
تواینترنت که میام بااین دستا جایی نرم که ازامانتی که بهم داده پشیمون شه
اون وقت خیلی راحت میتونم بشینم منتظرکادوهاش مهربونی هاش که قیمت نداره
رفقااولش خیلی سخته خیلی ولی واقعابهش توکل کنی راحت میشه مثل اب خوردن ازخواسته های نفست بگذری
برام دعاکنیدمن لب همین پرتگاهم اگه تاب نیارم وقولوقرارام بهم بخوره براهمیشه ابروم پیش امام حسین میره واین یعنی بروبمیرزندگی برات جهنم خواهدشد

ترمه در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

گرمایه دست خدا در دستان معشوقه اش

علی در تاریخ 2 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

دستان خدایی

fereshteh در تاریخ 2 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

عرق شرم ریختم

آیدا در تاریخ 2 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

دستان آسمانی

حسین در تاریخ 2 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

فقط سکوت