کد خبر : 29812 تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴

اقدام احمقانه این زن برای جلب توجه همسرش + عکس

یک خانم ۳۳ ساله پنسیلوانیایی برای اینکه توجه همسرش را به خود جلب کند به مدت سه سال او را با قطره چشمی مسموم کرد و همین امر باعث میشود او مجبور باشد باقی عمرش را در زندان بگذراند.  این مرد نگون بخت سالها احساس مریضی میکرد و از علائم …

یک خانم ۳۳ ساله پنسیلوانیایی برای اینکه توجه همسرش را به خود جلب کند به مدت سه سال او را با قطره چشمی مسموم کرد و همین امر باعث میشود او مجبور باشد باقی عمرش را در زندان بگذراند.
 این مرد نگون بخت سالها احساس مریضی میکرد و از علائم بیماری وی حالت تهوع، فشار خون و مشکلات تنفسی بود اما هرگز علت بیماری وی کشف نشد. تا اینکه یک پزشک بعد از انجام معاینات و آزمایشات متوجه شد مقداری “تترا هیدرو زولین” که در قطره های چشمی استفاده میشود در نمونه خون او وجود دارد که این مقدار از نظر کارشناسان بسیار بالا بود و حتی ممکن بود منجر به مرگ این مرد شود.به گفته وکیل این خانم او قصد کشتن نامزدش را نداشت بلکه میخواست توجه بیشتری از سوی او ببیند. وی اکنون با وثیقه ۷۵۰۰ دلاری آزاد است و دادگاه رسیدگی به پرونده او همچنان ادامه دارد. پیش بینی میشود دادگاه برای او حبس ابد و بیش از ۳۰۰ هزار دلار جریمه در نظر گیرد.

اقدام احمقانه این زن برای جلب توجه همسرش + عکس
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 343 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php