کد خبر : 106341 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

افزایش رابطه جنسی نامشروع ‌در ایران

افزایش رابطه جنسی نامشروع ‌در ایران مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به وضعیت روابط جنسی در ایران پرداخته است. در این گزارش تاکید شده است که «روابط جنسی نامشروع در حد نگران‌کننده‌‌ای افزایش یافته است.» این مرکز یکی از راه‌حل‌های مبارزه با این روابط را «ازدواج موقت» دانسته است. مرکز …

افزایش رابطه جنسی نامشروع ‌در ایران

افزایش رابطه جنسی نامشروع ‌در ایران

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به وضعیت روابط جنسی در ایران پرداخته است. در این گزارش تاکید شده است که «روابط جنسی نامشروع در حد نگران‌کننده‌‌ای افزایش یافته است.» این مرکز یکی از راه‌حل‌های مبارزه با این روابط را «ازدواج موقت» دانسته است.

مرکز پژوهش‌های مجلس -بازوی تحقیقاتی مجلس شورای اسلامی- گزارشی با عنوان «ازدواج موقت و تاثیر آن در تعدیل روابط نامشروع جنسی» منتشر کرده است. در این گزارش 82 صفحه‌ای نسبت به وضعیت روابط جنسی در ایران هشدار داده است.

در بخشی از این گزارش، منع تعدد زوجات در سندهای حقوق بشری مورد نقد قرار گرفته و آمده است: «حق تعدد زوجات مبتنی بر واقعیتی تکوینی است و نفی آن در گسترش فحشای جنسی در غرب موثر بوده است.» این گزارش تاکید کرده است که «متاسفانه فرهنگ جوامع اسلامی به واسطه رفت و آمد، وسایل ارتباط جمعی، ماهواره و اینترنت به شدت از فرهنگ غرب تاثیر پذیرفته است.»

در این گزارش همچنین آمده است «بالارفتن سن ازدواج، تمایل به زندگی مجردی، روابط جنسی آزاد، کاهش ازدواج و افزایش طلاق و… از تاثیرات فرهنگی غرب بر جوامع اسلامی است.» مرکز پژوهش‌ها در سر فصل مهمی از گزارش با عنوان «وضعیت موجود در آیینه آمار» شرایط روابط جنسی در ایران را تشریح کرده است.

این گزارش با استناد به نامه‌ای از وزارت آموزش و پرورش، نتایج تحقیق روی ۱۴۱هزار و ۵۵۵ دانش‌آموز دختر و پسر دوره متوسطه در سال تحصیلی ۱۳۸۷-۱۳۸۶ منتشر کرده است. بر اساس این تحقیق، ۱۰۵ هزار و ۴۶ نفر دانش‌آموز یعنی 3/74درصد دارای رابطه «غیرمجاز با جنس مخالف» بوده‌اند.

همچنین تعداد ۲۴ هزار و ۸۸۹ نفر که 5/17درصد دانش‌ آموزان مورد تحقیق را در بر می‌گیرد که همجنس گرا بوده‌اند و ۱۱ هزار و ۶۸۲ نفر یعنی 2/8درصد نیز دست به خودارضایی می‌زده‌اند. گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس به نقل از کارشناسان و مسوولان از کاهش سن روسپیگری به ۱۵ سال خبر داده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، مجله خبری بازدید 678 بار
دیدگاهتان را بنویسید

مریمی در تاریخ 21 مرداد 1393 گفته : پاسخ دهید

از هشتاد درصد هم بیشتره که روابط نامشروع دارن چون وقتی یه ازدواج ساده نمیشد گرفت همینم عاقبتشه هر چه جوانا میکشن از دست این دولت میکشن که به فکر ازدواج جوانا نیست

مریم در تاریخ 20 مرداد 1393 گفته : پاسخ دهید

مجلس محترم حالا فهمیدن نکنه قبلا خواب بودند یا خودشونو به خواب زدند

css.php