کد خبر : 31175 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1392 +تصاویر

سازمان سنجش آموزش کشور اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال 92 را اعلام کرد. از 36 داوطلب برتر کنکور امسال 22 نفر پسر و 14 نفر دختر هستند براین اساس 61 درصد برترین‌ها پسر و 39 درصد دختر هستند.  همچنین از 36 داوطلب 11 نفر تهرانی و 25 نفر از …

سازمان سنجش آموزش کشور اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال 92 را اعلام کرد.

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1392 +تصاویر

از 36 داوطلب برتر کنکور امسال 22 نفر پسر و 14 نفر دختر هستند براین اساس 61 درصد برترین‌ها پسر و 39 درصد دختر هستند.

 همچنین از 36 داوطلب 11 نفر تهرانی و 25 نفر از سایر استان‌های کشور هستند بر این اساس 30 درصد از برترین‌های کنکور مختص استان تهران و 70 درصد از سایر شهرستان‌های کشور هستند.
.
 به گزارش میهن فال به نقل از همشهری آنلاین، اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال 92 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجه از سوی سازمان سنجش اعلام شد.
.
سجاد صادقی زاده از کرج، سید محمد حسین موسوی از قم و سید محمد جواد موسوی مبارکه از شهرستان مبارکه نفرات برتر گروه علوم ریاضی و فنی هستند. همچنین نفرات بعدی این گروه پویان مینایی از ممسنی، هومن واصلی از شیراز، سید سهراب مدنی از تهران، روژان ربانی از ارومیه، حسین طاهری ازاهواز، سهند سروری از رشت و سید سروش میرجلیلی از یزد هستند.
اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1392 +تصاویر

نفرات برتر آزمون سراسری 1392- گروه آزمایشی علوم ریاضی

در گروه علوم تجربی نفرات برتر این گروه را پویا براهیم باستانی از تبریز، علی عجم ازاهواز، پوریا یاراحمدی از بروجرود، مریم مجرد ثانی اوغاز از شیروان، پردیس اولیا زاده، از مشهد، حامد طاولی نژاد از تهران، احسان علی پور از اصفهان، یسنا رستم آبادی از تهران، علیرضا محمدحسینی از ساری و مهدی زارعی از ممسنی تشکیل می‌دهند.

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1392 +تصاویر

نفرات برتر آزمون سراسری 1392- گروه آزمایشی علوم تجربی

همچنین 10 نفر برتر گروه آزمایشی علوم انسانی به ترتیب زهرا مشایخی از تهران، زینب امیربکایی از تهران، یاسمن خادمی شورمستی از شمیرانات، مهشاد سادات رفیعی تکیه از تهران، امیر حسین ملک مدنی از تهران، سارا شفیع خانی از تهران، علیرضا هروی از یزد، نفیسه ملکی پارودباری از قزوین، فرهاد تراز از قوچان و غزاله قضاوتی از یزد هستند.

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1392 +تصاویر

نفرات برتر آزمون سراسری 1392- گروه آزمایشی علوم انسانی

بر اساس این گزارش در گروه آزمایشی هنر به ترتیب فاطمه محمدی از تهران، پریناز جواهری از تهران و امیرمحمد عزیزی از کرج نفرات اول تا سوم این گروه آزمایشی هستند.

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1392 +تصاویر

نفرات برتر آزمون سراسری 1392- گروه آزمایشی هنر

همچنین آذین زهرایی از تهران، علی شعارابوذری از مشهد و آرش غیاثی سیدکی از شیراز نفرات برتر گروه آزمایشی زبان‌های خارجی را تشکیل می‌دهند.

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1392 +تصاویر

نفرات برتر آزمون سراسری 1391 – گروه آزمایشی زبان

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 1,042 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php