کد خبر : 15421 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۷:۰۰

از پوشیدن کفش های پاشنه بلند خودداری کنید!

پزشکان به بانوان توصیه می‌کنند تا حد امکان از پوشیدن کفش های پاشنه بلند خودداری کنند زیرا باعث صدمات مختلف به آنها می شود، از جمله ایجاد تومورهای خوش خیم در پاها. پوشیدن کفش های پاشنه بلند به صورت هر روزه سبب می شود در میان انگشتان پا تومورهای خوش …

از پوشیدن کفش های پاشنه بلند خودداری کنید!

پزشکان به بانوان توصیه می‌کنند تا حد امکان از پوشیدن کفش های پاشنه بلند خودداری کنند زیرا باعث صدمات مختلف به آنها می شود، از جمله ایجاد تومورهای خوش خیم در پاها.
پوشیدن کفش های پاشنه بلند به صورت هر روزه سبب می شود در میان انگشتان پا تومورهای خوش خیمی به نام نورنیوم به وجود بیاید که با علائمی مانند درد شدید و احساس سوزن سوزن شدن و یا عدم حس در انگشتان پا ایجاد می شود و ممکن است نیاز به انجام عمل جراحی پیدا شود.
پزشکان توصیه می کنند تا افراد البته برای اینکه بتوانند متناسب با شرایط مختلف کفش های مختلف به پا کنند، از کفش های متفاوت از اسپورت تا مجلسی به صورت متناوب استفاده کنند تا پای آنها تنها به یک نوع کفش عادت نکند اما در عین حال پوشیدن کفش های سبک و راحت برای سلامتی بهتر است اما کفش های با پاشنه های بسیار بلند و غیر عادی سبب بروز علائمی مانند تاول، میخچه پا، پینه بستن، کمر درد، خم شدن ستون فقرات برای حفظ تعادل بدن و نیز کشیده گی و التهاب تاندون آشیل در پای افراد می گردد.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، سبک زندگی بازدید 365 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php