کد خبر : 113033 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

ازدواج دختر جوان با سگ ولگرد! +عکس

ازدواج دختر جوان با سگ ولگرد! +عکس منگلی موندا، دختر 18 ساله هندی، با یک سگ ولگرد ازدواج کرد. این ازدواج یک سنت قبیله ای است که برای دفع طلسم شیطانی انجام شده است. ریش سفیدان قبیله در ایالت جارکند هند، ترتیبات انجام این وصلت را فراهم کردند. منگلی اول …

ازدواج دختر جوان با سگ ولگرد! +عکس

منگلی موندا، دختر 18 ساله هندی، با یک سگ ولگرد ازدواج کرد. این ازدواج یک سنت قبیله ای است که برای دفع طلسم شیطانی انجام شده است.

ازدواج دختر جوان با سگ ولگرد! +عکس

ریش سفیدان قبیله در ایالت جارکند هند، ترتیبات انجام این وصلت را فراهم کردند. منگلی اول دو دل بود که آیا با سگ ازدواج کند یا نه، اما بعد و با این امید که این وصلت، طلسم بدشگون را از قبیله‌اش دور کند، به ازدواج رضایت داد.

ازدواج دختر جوان با سگ ولگرد! +عکس

داماد چهارپا “شِرو” نام دارد و توسط پدر عروس انتخاب شده است. مراسم ازدواج منگلی و شرو، هفته پیش، 30 آگست، در یک روستای دور افتاده در ایالت جارکند و با حضور اعضای قبیله، ریش سفیدان روستا و بستگان عروس انجام شد. گزارشی از حضور احتمالی نزدیکان داماد در این مراسم منتشر نشده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 285 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ملا نسرالدین در تاریخ 17 شهریور 1393 گفته : پاسخ دهید

از نکات مثبت این داماد می توان به با وفایی، کم هزینه بودن، پذیرش استقلال و ریاست خانم بر تمام امور زندگی و خیلی چیزای دیگه عیبشون هم اینه که چون ولگرد بودند تربیت درستی نداشته و به جای بشقاب غذاشون رو توی سطل زباله میل می فرمایند و به نظافت و حمام هم اعتقادی ندارند و بدتری عیب ایشون داشتن معشوقه های خیابانی قبل از ازدواج و خطر ابتلا به ایدز و اعتیاد به مواد مخدر است. راستی یک سوال اساسی الان حق طلاق در این ازدواج هم با داماد است؟

css.php