کد خبر : 13394 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۴:۱۸

آیا عمو پورنگ از تلویزیون می رود؟!

  تسنیم : تهیه کننده برنامه «عموپورنگ» از اتمام این برنامه پس از آخرین اجرا در روز جمعه خبر داد. مسلم آقاجان‌زاده اعلام کرد:‌برنامه «عموپورنگ» پس از آخرین اجرا در روز جمعه ۲۵ اسفند ماه با تلویزیون و بچه‌ها خداحافظی خواهد کرد. تهیه کننده «عموپورنگ» با بیان اینکه این گروه …

 

آیا عمو پورنگ از تلویزیون می رود؟!

تسنیم : تهیه کننده برنامه «عموپورنگ» از اتمام این برنامه پس از آخرین اجرا در روز جمعه خبر داد.

مسلم آقاجان‌زاده اعلام کرد:‌برنامه «عموپورنگ» پس از آخرین اجرا در روز جمعه ۲۵ اسفند ماه با تلویزیون و بچه‌ها خداحافظی خواهد کرد.

تهیه کننده «عموپورنگ» با بیان اینکه این گروه برنامه ساز در ایام نوروز ۹۲ برای گروه کودک و خردسال سیما هیچ برنامه‌ای نخواهد داشت عنوان کرد: نوروز امسال با سفر به استرالیا برای ایرانیان خارج از ایران برنامه‌های شاد و مفرح اجرا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در این سفر ۱۰ روزه به شهرهای ملبورن، سیدنی و کانبرا خواهیم رفت و در ایران نخواهیم بود و ویژه برنامه نوروزی را برای ایران دوستان خارجی اجرا می‌کنیم.

آقاجان زاده ادامه درباره علت این خداحافظیِ یکباره سکوت کرد و فقط به این گفته بسنده کرد:” ادامه برنامه عموپورنگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.”

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 389 بار
دیدگاهتان را بنویسید

سانيا در تاریخ 27 اسفند 1391 گفته : پاسخ دهید

خیلی بدشد

محمد در تاریخ 23 اسفند 1391 گفته : پاسخ دهید

سلام خیلی خو شحال شدم که خداحافظی کرد خجالت نمی کشید 40 سالش بود من هم 13 سال سن دارم .

سانيا در تاریخ 27 اسفند 1391 گفته : پاسخ دهید

محمد خیییییییییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببدششششششششششششششششششششششششششششششششششد

css.php