دیدگاهتان را بنویسید

نهال مثل همیشه در تاریخ 18 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

اگه میخواین رنگ ویترای و دوزگیر بگیرین بهترین مارک که الان تو بازار موجوده مارک pebeoهست ایرانی با مارک ریما هم زده که خیلی تعریف نداره…
ال بی هم خوبه..رنگ های هندی و چینی خوب نیستند

نهال مثل همیشه در تاریخ 18 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

اون ظرفش برجسته بوده روش رنگ ویترای زده.. البته ازین مدل رنگ که سرش اینجوری اینجا نیست.. یه مدل هندی کوچیکترش اومده به درد نمیخوره..من که فکر میکنم خمیر دورگیر قرمز رنگ بوده چون رنگ های ویترای شفاف و شیشه ای هست اما این مات هست رنگ ویترای فقط در صورتی مات میشه که با رنگ سفید مخلوط بشه.. که اینجا اینکار انجام نشده

اینجا دو مدل آموزش زده یکی فقط با دور گیر قرمز بوده و یکی رنگ مات شده قرمز(مخلوط با سفید)

شیما در تاریخ 16 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

این کار اسمش ویترای هستش رنگی هم که استفاده میکنه رنگ ویترای هستش و این رنگ روی شیشه به راحتی پاک نمیشه…… کار ویترای و هنر سرامیک و کار گل و سفال و پتینه یکی از هنرای فوق العاده ای هستش که آرامش فوق العاده ای به آدم میده….
مرسی از سایتتون ولی از هنر ویترای چیزای جالبتری بذارین مرسی

fati در تاریخ 16 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

مرسی شیما جووون که توضییح دادی.

یگانه در تاریخ 15 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

منم متوجه نشدم !!!!!1 اما فکر کنم باید دارای یک نبوغ فوق العاده ای باشی تا متوجه بشی که باید چی کار کنی!!!!1

نیلو در تاریخ 15 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

هرکی فهمید واسه منم توضیح بده اون رنگه چ رنگی بود؟بعدش قابله شستنه؟چجوریاس؟

fati در تاریخ 14 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

جالبهههههههههههههههههه

mehri در تاریخ 14 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

من که نفهمیدم چی شد