کد خبر : 267006 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۴

آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی به 7618نفر افزایش یافت

آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی به 7618نفر افزایش یافت تبریز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به پایداری نسبی در آمار بستری و فوتی‌های کرونا گفت: آمار مبتلایان در آذربایجان شرقی به ۷ هزار و ۶۱۸ نفر افزایش یافت. به گزارش میهن فال به نقل از مهر،محمدحسین صومی: …

آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی به 7618نفر افزایش یافت

آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی به 7618نفر افزایش یافت

تبریز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به پایداری نسبی در آمار بستری و فوتی‌های کرونا گفت: آمار مبتلایان در آذربایجان شرقی به ۷ هزار و ۶۱۸ نفر افزایش یافت.

به گزارش میهن فال به نقل از مهر،محمدحسین صومی: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۲۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شد و آمار ابتلاء به این ویروس در آذربایجان شرقی به ۷۶۱۸ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی روزهای گذشته آمار بستری در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی افزایشی نداشته است و با بررسی آمارهای بستری در بیمارستان‌ها و جان‌باختگان استان می‌توان گفت که به پایداری نسبی رسیده‌ایم.

صومی اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های ما آمار افرادی که به ویروس کرونا مبتلا بوده و در اجتماع آزادانه می‌چرخند روبه افزایش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: هم‌چنان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و رعایت فاصله‌گذاری حتی در صنوف مورد تأکید است و اگر فردی علائمی دارد به مراکز درمانی ۱۶ ساعته مراجعه کند.

4/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : اخبار استانها ، اخبار روز ، مجله خبری بازدید 311 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php