کد خبر : 55087 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸

آشنایی با برخی از خواص کله پاچه

“استرس” و “اضطراب” از بیماری‌های شایع کودکان دبستانی است که مادران همواره باید بدانند با غذاهایی مانند کله پاچه می‌توانند به سلامتی کودکان کمک کنند. “پروتئین” موجود در کله پاچه برای رشد و ترمیم بافت‌های بدن… “استرس” و “اضطراب” از بیماری‌های شایع کودکان دبستانی است که مادران همواره باید بدانند …

“استرس” و “اضطراب” از بیماری‌های شایع کودکان دبستانی است که مادران همواره باید بدانند با غذاهایی مانند کله پاچه می‌توانند به سلامتی کودکان کمک کنند. “پروتئین” موجود در کله پاچه برای رشد و ترمیم بافت‌های بدن…

آشنایی با برخی از خواص کله پاچه

“استرس” و “اضطراب” از بیماری‌های شایع کودکان دبستانی است که مادران همواره باید بدانند با غذاهایی مانند کله پاچه می‌توانند به سلامتی کودکان کمک کنند.

“پروتئین” موجود در کله پاچه برای رشد و ترمیم بافت‌های بدن کودکان بسیار مناسب است و می‌تواند کوتاهی قد را مخصوصا در کودکانی که سابقه ژنتیکی دارند از بین ببرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند کله پاچه باعث “آرامش اعصاب” در کودکان شده و جلوی بهانه گیری آنها را می‌گیرد و خوردن مغز و “چشم گوسفند” هوش را در کودکان بسیار افزایش می‌دهد.

گفتنی است کله پاچه باید یک بار در هفته از وعده‌های اصلی غذایی در کودکان محسوب شود و می‌تواند “سوء تغذیه” را در کودکان از بین ببرد و بیماری‌ها را از کودکان نیز دور کند.

کله پاچه اگر غذایی سنگین و دیرهضم به شمار می‌آید اما “کلسترول” آن برای “قلب” و “مغز” کودکان بسیار مفید و در آنها بسیار سریع هضم می‌شود و اثرات بدی بر روی سلامتی آنها به جا نمی‌گذارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، خواص بازدید 580 بار
دیدگاهتان را بنویسید

نغمه دولت شاهي در تاریخ 14 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

من بانظر نیلوجوون کاملاموافقم

نیلو در تاریخ 14 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

وای……عاشقشم…….من که میخورم چه خاصیت داشته باشه چه نداشته باشه…..!

حمزه در تاریخ 13 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

کارش درسته / عالیه

رویا در تاریخ 13 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

میدونم خیلی خاصیت داره ولی چیکارکنم ازبوش حالم بدمیشه.

css.php