کد خبر : 256513 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۰۴

فال روزانه چهارشنبه 6 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین نگرانی در مورد پول و مسائل مالی باعث شده است که امروز نسبت به همیشه کمی عصبی تر باشید. شاید اوضاع مالیتان بد نباشد و حتی کارهایتان هم به خوبی پیش بروند، اما هنوز هم احساس امنیت نمی کنید و نگران این هستید که مبادا پس انداز …

فال روزانه چهارشنبه 6 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین

نگرانی در مورد پول و مسائل مالی باعث شده است که امروز نسبت به همیشه کمی عصبی تر باشید. شاید اوضاع مالیتان بد نباشد و حتی کارهایتان هم به خوبی پیش بروند، اما هنوز هم احساس امنیت نمی کنید و نگران این هستید که مبادا پس انداز و سرمایه ی فعلیتان برای آینده کافی نباشند. سعی کنید از زاویه ی دید دیگران به وضعیت فعلی خودنگاه کنید تا ببینید وضعتان به آن بدی ها که خودتان فکر می کنید هم نیست. دیگران امروز از شما انتظارهایی دارند که به نظرتان زیاد از حد و غیر منطقی هستند. بهترین راه برای رهایی از این وضعیت این است که با صداقت به آنها بگویید که خودتان کارهای دیگری دارید که باید به آنها رسیدگی کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما دلتان می خواهد تا جای ممکن تنها باشید. حتی اگر از قبل قول حضور در یکی دو مهمانی و یا فعالیت اجتماعی را داده باشید هم امروز احساس می کنید که حال و حوصله ی حضور پیدا کردن در آنها را ندارید. شما برخی کارهای شخصی دارید که ترجیح می دهید وقتتان را برای انجام آنها صرف کنید، شاید هم اصلا کاری نداشته باشید و فقط دلتان بخواهد تنهایی به پیاده روی بروید و فشاری که روی خود احساس می کنید را تخلیه کنید. اگر به طور رسمی برای حضور در این جمع ها دعوت نشده اید اشکالی ندارد اگر یکی از این دو گزینه را انتخاب کرده و وقتتان را صرف خودتان و کارهایتان کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

با وجود این که شما معمولا شخصی اجتماعی هستید که در کنار دیگران احساس راحتی می کند امروز ترجیح می دهید تنها بمانید. شاید کمی احساس ناراحتی و افسردگی کنید و یا مسائل و فشارهای کاری باعث استرس و نگرانی شما شده باشند. به احتمال زیاد شما به استراحت نیاز دارید، اما یک پیاده روی سریع هم می تواند حال و هوایتان را به میزان قابل توجهی تغییر داده و با کمک به تخلیه ی فشار عصبی و تنش هایی که احساس می کنید حالتان را بهتر کند. ممکن است عشقتان این نیاز شما به تنهایی را درک نکند و از دستتان ناراحت شود، شاید بتوانید برای قانع کردن او از یک دروغ کوچک مصلحتی استفاده کنید!

فال روزانه متولدین تیر

شما از آن دسته آدم هایی هستید که به طور کلی از تنهایی لذت می برتد، اما امروز حتی از همیشه هم منزوی تر و درونگراتر شده اید. شاید دوستانتان از شما دعوت کنند که همراه با آنها به گردش و تفریح بروید، اما شما حال و حوصله ی این که دعوتشان را قبول کنید را ندارید. شاید حتی بی آن که خودتان هم دلیلش را بدانید کمی از دست آنها ناراحت و عصبی باشید. امروز فرصت بسیار خوبی برای این که روی پروژه های شخصی و کارهای عقب افتاده ی خود کار کنید می تواند باشد. فعالیت جسمانی می تواند از فشار و استرسی که احساس می کنید بکاهد، پس سعی کنید روزتان را با ورزش یا حداقل کمی پیاده روی آغاز کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بی آن که خودتان هم دلیل آن را بدانید تنش و استرس زیادی را در جو حاکم بر امروز احساس می کنید. اعضای خانواده تان به خاطر مسائلی که شاید خودشان هم درست از آنها سر در نمی آورند نگران و عصبی هستند. واکنش طبیعی شما این است که برای خوشحال کردن و درآوردن آنها از نگرانی تلاش کنید، اما به احتمال زیاد تلاش هایتان بی ثمر خواهند بود. از دست آنها به خاطر واکنش های غیر منتظره شان ناراحت نشوید، تقصیر خودشان نیست، شرایط کیهانی حاکم بر امروز این حالات را در آنها ایجاد کرده است. امروز روز بسیار خوبی برای ورزش کردن، پیاده روی و یوگا می تواند باشد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به نظر می رسد که دیگران نسبت به همیشه کمی کج خلق و عصبی هستند و حال و حوصله ی صحبت کردن و برقراری ارتباط با دیگران را ندارند. خود شما هم خیلی فرقی با بقیه ندارید و ذهنتان درگیر مسائل و مشکلات شخصیتان است. شما نسبت به همیشه کمی عصبی هستید، اما اگر کمی پیاده روی کنید و یا یک دوش آب سرد بگیرید به احتمال زیاد حالتان به میزان قابل توجهی بهتر خواهد شد. اگر قصد نوشتن چیزی را داشته اید، خواه یک نامه ی اداری باشد، خواه یک رمان و یا مقاله ی آکادمیک، امروز بهترین فرصت ممکن برای آغاز نوشتن خواهد بود و توانایی هایتان در این زمینه در بالاترین سطح ممکن قرار دارند.

فال روزانه متولدین مهر

صبح که از خواب بیدار می شوید خواب های شب قبلتان به وضوح در برابر چشم هایتان هستند و ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. فکر کردن به این رویاهای شبانه می تواند ایده های جالبی را به ذهن شما بیاورد. امروز برخی مشکلات در رابطه با مسائل مالی ممکن است شما را به خود مشغول کرده و باعث نگرانیتان شوند. شاید مجبور شوید حساب های بانکی و گردش های مالی اخیر خود را مورد بررسی قرار دهید تا به دلیل برخی ناهماهنگی ها در حساب و کتاب هایتان پی ببرید. دست و پایتان را گم نکنید. همه چیز روبراه خواهد شد. شما فقط باید اطلاعات را مورد بررسی قرار داده و به دلیل عدم تطابق حساب ها پی ببرید.

فال روزانه متولدین آبان

این طور به نظر می رسد که یک نفر از نزدیکانتان امروز از بابت چیزی خیلی نگران است و به همین دلیل هم سر و کله زدن با او خیلی سخت تر از همیشه است. این رفتارها و مج خلقی های او را به خودتان نگیرید چون در واقع تقریبا هیچ ارتباطی با شما پیدا نمی کنند، اما او ترجیح می دهد که در موردشان با کسی صحبت نکند. خود شما هم امروز نسبت به همیشه کمی عصبی تر هستید و زود واکنش نشان می دهید. کمی ورزش یا پیاده روی می تواند به بهتر شدن این حالتان کمک کند. امروز به نفعتان است که اخبار روز، به ویژه اخبار سیاسی و اجتماعی را دنبال نکنید چون این کار تنها شما را عصبی تر خواهد کرد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما کمی عصبی هستید و خودتان هم دلیل آن را نمی دانید. نگران نباشید، هیچ اتفاقی برای شما نیفتاده است و تقریبا همه در چنین حالتی قرار دارند و علت آن هم شرایط کیهانی موجود است. شما با کوچک ترین صدای غیر منتظره ای یک متر از جایتان می پرید و به حرف هایی که هیچ منظوری پشت آنها نیست هم واکنش نشان می دهید. تحت این شرایط روابطتان با دیگران ممکن است کمی بهم ریخته باشند. صحبت کردن در مورد احساسات و وضعیت فعلیتان می تواند به بهتر شدن این شرایط کمک کند، البته اگر طرف مقابلتان از خودتان عصبی تر نباشد! اگر توانستید کمی ورزش کنید و یا حداقل قدم بزنید.

فال روزانه متولدین دی

شما امروز زیاد حال و حوصله ی سر و کله زدن با دیگران را ندارید و وقتی دوستانتان از شما دعوت می کنند تا با آنها بیرون بروید هیچ تمایلی به پذیرفتن این پیشنهاد احساس نمی کنید. شما امروز اصلا صبر و تحمل ندارید و چیزهایی که معمولا برایتان هیچ اهمیتی ندارند به سادگی باعث ناراحتی و عصبانیتتان خواهند شد. در نتیجه به نفعتان است که امروز تا جای ممکن تنها باشید و با دوستان و همکاران و حتی اعضای خانواده زیاد حرف نزنید و بحث هم نکنید. بهتر است به جای فعالیت های اجتماعی کارهایی را انجام دهید که به صورت انفرادی هم می شود انجام داد، مثلا ورزش کنید، کتاب بخوانید و یا به موسیقی گوش کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز یکی از آ روزهای درهم و برهم است که جوی عصبی بر آن حاکم است. با این که معمولا قرار گرفتن در مرکز توجه برای شما کاملا عادی است و حتی از آن لذت هم می برید، امروز برعکس همیشه حتی نگاه های دیگران هم برایتان آزاردهنده هستند چه برسد به حرف هایشان! شاید برایتان خوشایند نباشد، اما وقتی می بینید همه چشم هایشان را به شما دوخته اند و منتظر هستند تا حرفی بزنید این کار را به سریعترین و کوتاهترین شکل ممکن انجام داده و بعد هم خودتان را کنار بکشید. حالا که حال و حوصله ی بودن در جمع را ندارید به خلوت خودتان پناه ببرید. خواندن کتاب های مورد علاقه تان در این شرایط می تواند بهترین گزینه ی ممکن باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز به احتمال زیاد ترجیح می دهید که دیگران شما را با خودتان و افکارتان تنها بگذارند. دلتان می خواهد دیگران شما را به حال خودتان بگذارند و کسی مزاحمتان نشود تا در آرامش خاطر به کارهایی که دارید رسیدگی کنید. سر و صداها و درخواست های دیگران شاید در حالت عادی برای شما آزاردهنده نباشند، اما امروز اصلا حال و حوصله ی آنها را ندارید و دلتان نمی خواهد هیچکس و هیچ چیزی تنهاییتان را به هم بزند. در هر صورت باید مواظب باشید که تنش و عصبانیتی که احساس می کنید را به دیگران منتقل نکنید و واکنش های تندی از خودتان نشان ندهید، امروز می گذرد اما کارهایی که می کنید از یاد دیگران نخواهند رفت.

فال روزانه چهارشنبه 6 تیر 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 6 تیر 1397

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 601 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php