کد خبر : 256476 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰:۱۰

فال روزانه پنجشنبه 24 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می‌کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می‌کنند می‌توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته …

فال روزانه پنجشنبه 24 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می‌کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می‌کنند می‌توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

تغییر حالت‌های شما باعث شده است که از تمرکز کردن بر روی ظریف‌ترین جزئیات به سمت مفاهیمی کلی حرکت کنید که به نظر می‌رسد با فعالیت واقعی زندگی شما نامتجانس است. خوشبختانه زمانی که شما بین فرضیه و اجرا کردن، یا بین عمومیت و خاص بودن تردید دارید، چیزهایی زیادی در مورد خود و جهان اطرافتان خواهید آموخت.

فال روزانه متولدین خرداد

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می‌کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می‌کنید توصیه می‌شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می‌کند قرار داده‌اید، می‌توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می‌خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی‌تان انجام دهید سرپیچی می‌کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده‌اید.

فال روزانه متولدین شهریور

خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می‌کنید. شما به طور ناراحت کننده‌ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می‌شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه‌ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

فال روزانه متولدین مهر

شما امروز نسبت به گذشته خودتان با حساسیت و احتیاط بیشتری عمل می‌کنید، به همین علت وارد مسیر تازه ای از زندگی تان خواهید شد، فقط باید مراقب منفعت‌هایی که به دست می‌آورید باشید تا آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیتها و راه‌های کوچکی که در آینده به آنها می‌رسید پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تر است.

فال روزانه متولدین آبان

اغلب مسائل جزیی می‌توانند یک موقعیت بزرگ را تحت تاثیر قرار دهند. بخاطر همین، مطمئن شوید که براحتی از هر مسئله ای نگذرید. حتی اگر وسوسه شدید که از موضوعی صرف نظر کنید، به این فکر کنید که شاید این غفلت شما باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگی شوند. مشارکت و همکاری با دیگران خیلی خوب است،‌ اما اول مطمئن شوید که بر همه جوانب کار مسلط هستید.

فال روزانه متولدین آذر

شما می‌خواهید افراد دیگر دقیقا بفهمند که شما چه احساسی دارید، اما نمی‌خواهید خیلی خودتان راگرفتار کرده و همه چیز را برای آنها شرح دهید. البته این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که دو صد گفته چون نیم کردار نیست. البته اگر شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید شروع به کار کنید، باور اینکه هرکس خودش می‌تواند بفهمد که چه اتفاقاتی در جریان وقوع است اشتباه است. فقط فراموش نکنید اینکه شما انتخاب کرده اید ضعف‌های خود را پنهان کنید، گناه آنها نیست. اگر خودتان درخواست کمک نکنید هیچ کس نمی‌تواند نجات‌تان بدهد.

فال روزانه متولدین دی

امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می‌دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می‌تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

زمانیکه احساس می‌کنید چسبیدن به واقعیت باعث می‌شود شما به اشتباه بیفتید احساس ناخوشایندی را تجربه می‌کنید. ممکن است وسوسه کننده باشد که یک کنترل ضروری بر دنیای بیرونی خود داشته باشید و در عین حال برنامه‌های ذهنی خود را رها می‌کنید. ممکن است راحت نباشد اما شما باید یاد بگیرید که همیشه نیاز ندارید که نمایش اجرا کنید. غلبه کردن بر ترس از شکست می‌تواند به شما کمک کند که به دیگران اجازه دهید تا در موفقیت‌های اخیر با شما سهیم باشند.

فال روزانه پنجشنبه 24 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 24 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، روزانه ، فال بازدید 574 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php