کد خبر : 255124 تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰:۱۴

فال روزانه شنبه 19 اسفند 1396

فال روزانه متولدین فروردین اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته‌اید از بین می‌رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی، یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث خشمگین …

فال روزانه شنبه 19 اسفند 1396

فال روزانه متولدین فروردین

اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته‌اید از بین می‌رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی، یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث خشمگین شدن شما می‌شود. به نفع شماست که کمی دست نگه دارید و تا آنجایی که می‌توانید

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق‌تان هستید بهتر است این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت‌هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی‌که یک تمایل پایان می‌یابد تمایل دیگری باز شروع می‌شود. اما خوشبختانه شما به زودی اتفاقی برایتان پیش می‌ید که شما خودتان با منطق و برهان به این پاسخ می‌رسید.

فال روزانه متولدین خرداد

ممکن است در رابطه با تسلیم شدن در برابر احساسات تان نگران و بیمناک باشید. اگر بتوانید آرام باشید حس آشنای امنیت شمارا در خود غرق خواهد کرد و شما را تشویق می‌کند تا در این لحظه کاملا احساس رضایت و شادمانی کنید. نیازی به چرخاندن چرخ‌های عقل و منطق نیست؛‌ زمان تجزیه و تحلیل گذشته است. به یاد داشته باشید نشان شما آماده تنفس زیر عمیق ترین آب‌ها است. امروز در اعماق دریا شنا کنید و انرژی روحی خود را ذخیره کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می‌رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می‌کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می‌کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می‌کنند.

فال روزانه متولدین مرداد

در حالیکه ونوس جذاب وارد یازدهمین خانه شما یعنی خانه مربوط به دوستان و معاشرتهای شما شده است، فعالیتهای اجتماعی شما نیز بیشتر خواهد شد. اگرچه شما نیاز داشته‌اید که آخر این هفته در یک حادثه حضور داشته باشید، نباید نگرانی به خود راه بدهید؛ شما بعد از این حادثه خوشی‌های زیادی هم خواهید داشت. و بالاخره تمام کردن وظایفی که به عهده شما گذاشته شده است یک لذت غیر قابل پیش‌بینی را به همراه خواهد داشت.

فال روزانه متولدین شهریور

شما حتی اگر کارهای ناتمام زیادی هم داشته باشید، ولی دوست دارید امروز کاملاً خوش بگذرانید. اما کار و مسئولیت وقت زیادی برای تفریح و خوشی باقی نمی‌گذارد. وقتی که شما به جای انجام دادن مسئولیت‌های خود به دنبال سعات و خوشبختی‌تان می‌روید خیلی هیجان زده می‌شوید. اگر شما کارهایتان را نیمه کاره رها کردید، حداقل راستگو باشید و برای آنهایی که با این کار شما به زحمت افتاده‌اند دلیل خود را توضیح دهید.

فال روزانه متولدین مهر

حالا که بهرام مدعی در دهمین خانه تان یعنی خانه شغلی قرار دارد، کارهای خیلی مهم و زیادی پیش رویتان دارید که باید انجام دهید. درحقیقت شما به قدری به سمت موفقیت کشیده می‌شوید که بخشهای دیگر زندگی تان را فراموش می‌کنید. به مسائل مالی بی توجهی نشان ندهید، در این صورت برای خود دردسر درست خواهید کرد. اگر مشکلی را قبل اینکه از کنترلتان خارج شود حل کنید کار خیلی عاقلانه‌ای کرده‌اید، چون از بی نظمی‌جلوگیری می‌کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما می‌توانید تشخیص دهید که هفته‌ای بسیار پر تنش به پایان رسیده است، اما شما توانایی این را ندارید که تمام انرژی‌تان را یکباره تغییر جهت بدهید. اگر شما احساس دلواپسی می‌کنید، فقط این حقیقت که یک رابطه دوستانه بیشتر از آنچه که شما فکر کنید می‌تواند در معرض خطر باشد را قبول کنید. هرچقدر که شما تلاش کنید این پی آمد را کنترل کنید، بیشتر از هدفهایتان فاصله می‌گیرید. خودتان را کاملاً با مسائل عاطفی درگیر کنید، اما نسبت به امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد هوشیار باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز روز بخصوصی برای شما است؛ چون خورشید در سومین خانه شما (مکانی با هماهنگی کامل برای شما) که مربوط به ارتباطات است قرار دارد. اما در حالی که عطارد سیاره بخت شما خودش را با اورانوس سازگار می‌کند، شما می‌توانید امروز یک گفتگوی خیلی طولانی داشته باشید. حتی اگر شما فکر می‌کنید که همه چیز خوب پیش می‌رود، اگر ندانید که چه مواقعی باید سکوت اختیار کنید برای خودتان دردسر درست خواهید کرد.

فال روزانه متولدین دی

حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یکنواخت و ثابتی قرار گرفته اید، فراموش نکنید تا موقعی که کار نکنید هیچ مزدی دریافت نخواهید کرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش کنید. انجام دادن وظایف کاری و افتخار کردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.

فال روزانه متولدین بهمن

شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده‌اید، و الان فکر می‌کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی‌احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

فال روزانه شنبه 19 اسفند 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 19 اسفند 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، روزانه ، فال بازدید 472 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php