کد خبر : 253890 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲:۱۹

فال روزانه یکشنبه 1 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی‌آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش‌های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت‌های زیادی را به خرج می‌دهید و این حساسیت‌های باعث می‌شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت‌تان را کنار بگذارید زندگی چهره …

فال روزانه یکشنبه 1 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی‌آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش‌های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت‌های زیادی را به خرج می‌دهید و این حساسیت‌های باعث می‌شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت‌تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما به شدت از دیگران انتفاد می‌کنید و توقعات بیش از حدی را از اطرافیانتان دارید. شما به خاطر این افکاری که دارید به سادگی نمی‌توانید تصمیمی‌را بگیرید.به جای این که با افکار منفی و امواجی منفی که از خود ساطع می‌کنید و به تمام اعضای خانواده و اطرافیانتان برخورد می‌کند بهتر است مثبت اندیشی را جایگزین ان کنید تا نه تنها خودتان و نیز عزیزانتان را نیز کمتر اذیت کنید.به خودتان قول دهید به جای این کارها از زندگی تان لذت ببرید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از آن استفاده نمی‌کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می‌باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می‌اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

فال روزانه متولدین تیر

ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی ‌با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌عاقلانه بگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز از سخاوتمندی شخص مورد علاقه تان بسیار شگفت زده شده و از اینکه نیازهای شما را قبل از خودش برآورده ساخته بسیار شاد خواهید شدو منتظر راهی هستید که خیلی زود جبران کنید اگر در حال حاضر شیری تنها هستید تا آنجا که می توانید با دیگران معاشرت کنید چرا که نمی دانید ممکن است در این معاشرت ها چه کسی را ملاقات کنید ممکن است این شخص نیمه دیگر روحتان نباشد ولی دوستی بی نظیر خواهد بود.

فال روزانه متولدین مهر

زندگی شما اکنون یک تناقض آشکار است به خاطر اینکه آن چیزهایی که در واقعیت اطراف شما هستند حقیقت ندارند؛ با این حال زمانیکه شما راجع به اهداف بلند مدت خود فکر می‌کنید می‌توانید کاملا درست و واضح برنامه ریزی کنید. مشکل این جاست که سخت است تمام جزییات این تصورات را به عمل تبدیل کنید. عنان کنترل را رها کنید و به سادگی با امواجی که بوجود می‌آیند گردش کنید چرا که این کار می‌تواند یک حرکت موثر برای امروز باشد.

فال روزانه متولدین آبان

دو دل بودن بین تفکرات مبهم و تجزیه و تحلیل کردن حقایق کمی‌ خسته کننده است، به خصوص اگر نتوانید آنها را از هم تشخیص بدهید. اگر شما گیج شده‌اید، از کمک گرفتن هراس نداشته باشید. بیشتر اوقات شما تنها کسی بودید که به دوستانتان کمک می‌کردید. حالا وقتش رسیده که شما روی آنها حساب کنید.

فال روزانه متولدین آذر

متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله تان هم اکنون ایده ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز وقتی که ماه وارد هفتمین خانه تان یعنی خانه رابطه‌ها می‌شود، ظاهرا اطرافیان شما از انجام دادن کارهای ساده و پیش پاافتاده خسته شده اند! خوشبختانه اکثر آنها خوش بین و مثبت اندیش و حتی گاهی اوقات الهام بخش هستند. شما از ارتباط برقرار کردن با آنها سود خواهید برد؛ چراکه شما را برای رفتن به سوی ایده های بزرگ تشویق می‌کنند و با ایمان و اعتقادشان بهتان انگیزه می‌دهند. ولی یادتان باشد شما هم درعوض می‌توانید با سهیم کردن آنها در افکار مثبتتان نقش موثری در زندگی آنها ایفا کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر امروز شما صبور باشید شانس رسیدن به اهدافتان نیز بیشتر می‌شود. ولی این سخن بدین معنی نیست که اگر گوشه‌ای بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید باز هم به اهدافتان می‌رسید. کار کردن با آرامش و اختصاص دادن زمان بیشتری برای تمام کردن کارهایی که قبلاً برایشان برنامه‌ریزی کرده بودید به معنای تنبلی کردن نیست. فراموش نکنید که هیچ نوع مانعی نمی‌تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد. موانع فقط می‌توانند سرعت شما را کندتر کرده و بهتان یادآوری کنند که باید سخت‌تر کار کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

فال روزانه یکشنبه 1 بهمن 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 1 بهمن 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 265 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php