کد خبر : 253848 تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲:۲۴

فال روزانه شنبه 30 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین شما از مسیری که انتظار داشتید طی شود کمی فاصله گرفتید و دور شده اید، اما به زودی زنگ خطری برای شما به صدا در خواهد آمد و شما متوجه خواهید شد اگر هوشیار باشید و صدای زنگ را بشنوید به مسیر درست و صحیح باز حواهید …

فال روزانه شنبه 30 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شما از مسیری که انتظار داشتید طی شود کمی فاصله گرفتید و دور شده اید، اما به زودی زنگ خطری برای شما به صدا در خواهد آمد و شما متوجه خواهید شد اگر هوشیار باشید و صدای زنگ را بشنوید به مسیر درست و صحیح باز حواهید گشت. متاسفانه شما انعطاف پذیری خود را از دست داده‌اید و به همین علت از لحاظ روحی ضعیف شده‌اید اما باید بدانید که سورپرایز بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما نقشه‌های بیش از حد بزرگی را در سر می‌پروردانید البته داشتن رویاهای بزرگ خوب است اما تا حدی که باعث پیشرفت شما شود نه این که تنها انها را در سر داشته باشید.برای رسیدن به رویاهای بزرگ ابتدا باید زندگی تان را پله به پله ارتقا ببخشید نه این که به یک باره از یک پله بخواهید به پله‌های اخری صعود کنید.شما در فعالیت‌هایتان نیز کند عمل می‌کنید بهتر است کمی‌بر سرعت فعالیت‌ها و کارهای زندگی تان بیافزاید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما از درون دارای افکار مثبتی هستید اما در ظاهر خود را با افکار منفی نشان می‌دهید، بهتر است درون و بیرون خود را به یک شکل نشان دهید نه این که درون و بیرون وجودیتان حرف‌های متفاوتی برای گفتن داشته باشند زیرا در این صورت دارای دو شخصیت مختلف می‌شوید، افراد دیگر به خاطر این صفت از شما دوری خواهند گزید. بهتر است واقعیت را قبول کنید شما فردی مهربان و دارای افکار مثبت هستید، پس واقعیت وجودیتان را همان طور که هست نشان دهید نه متفاوت.

فال روزانه متولدین تیر

امروز امکان دارد یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان در کارتان دخالت کند! در این صورت کنار آمدن با احساساتتان کار کسل کننده‌ای خواهد بود. یک نفس عمیق بکشید و بعد فکر کنید ببینید که به این فرد چه می‌خواهید بگویید، به خاطر اینکه ممکن است حرف اضافی یا نادرستی از دهانتان بیرون بیاید! باوجود اینکه ترجیح می‌دهید ساکت بمانید، اما وقتی شروع به حرف زدن کنید دیگر نمی‌توانید ساکت شوید! برای همین الان بهتر است به جای زیاد حرف زدن، جانب احتیاط را نگاه داشته و خیلی کم حرف بزنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می‌چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

ماه کامل امروز تضاد کاملی در نشان بیکران شما ایجاد می‌کنند. حتی اگر شما باید به عنوان بخشی از “گروه” باشید مجبور هستید که برای آنکه واقعاهستید بایستید. اما در این کار افراط نکنید؛ با خودتان صادق باشید بدون اینکه لازم باشد که بعدا ساکت شوید. شما الان بین اینکه منعطف باشید یا نه در تردید هستید. تمرین کردن میانه رو بودن تاثیر مثبت و مهمی بر روز شما خواهد داشت.

فال روزانه متولدین مهر

امروز برایتان جالب‌تر است که به جای کار کردن وقتتان را با فردی که دوستش دایرید سپری کنید، و دوست دارید که شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم که این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است که در این کار زیاده روی نکنید، چون قبل از اینکه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نکرده و به خودتان هم برسید. وقتی که خودتان کاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی کافی دارید که به دیگران هم محبت کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز که ماه و سه سیاره دیگر در نشانه شما فعال هستند، بهتر است منصف و بی‌طرف باقی بمانید. حتی اگر شما فکر می‌کنید که احساسات خود را از دیگران مخفی کرده‌اید، ولی آنها بالاخره فاش می‌شوند. با احساست خود نجنگید؛ اگر برای پنهان کردن آنها بیهوده تلاش کنید، فقط انرژی‌تان را هدر داده‌اید. به جای تظاهر کردن سعی کنید که خودتان باشید.

فال روزانه متولدین آذر

افراد دیگر شما را فردی می‌دانند که همیشه می‌دانید چگونه خوش بگذرانید! اما زندگی شما طوری نیست که به این سادگیها لذت ببرید و امروز ماه وارد هشتمین خانه‌تان یعنی خانه احساسات مشترک می‌شود و بهتان انگیزه می‌دهد که مشکلات پیچیده که راه حل راحت و سریعی ندارند را مطرح کنید. باوجود این بیان کردن آرزوهای قلبی تان ممکن است به بحث عمیقی منجر شود که این بحث دوستی‌های مهم شما را تقویت می‌کند.

فال روزانه متولدین دی

امروز ایده‌های جدیدی به ذهن شما می‌رسد سریع تر از اینکه بتوانید آنها را عملی کنید! این به خاطر این است که شما کانال ارتباطی قوی با ذهن نیمه هوشیار خود دارید. با وجود اینکه این وضعیت خیلی خوب به نظر می‌رسد اما می‌تواند مشکلاتی را نیز بهمراه داشته باشد؛ چرا که شما نیازدارید در محل کارتان روی وظایف خاصی تمرکز داشته باشید. معمولا رسیدگی به جزییات بهترین استعدادهای شما نیستند و اخیرا نیز سخت تر کنترل می‌شوند. بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و کارهای نیمه تمام خود را فردا به پایان برسانید چرا که فردا بهتر می‌توانید تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

هنگامی که زندگی‌ات پیچیده‌تر می‌شود، بیشتر دلت می‌خواهد که به مسائل اساسی زندگی روی بیاوری. اما شما به یک شبکه درهم و برهم و پیچیده کشانده شده‌اید. شاید دلت می‌خواسته که شکایت کنی، اما شما به این نتیجه رسیده‌ای که باید هر نوع شرایطی را تحمل کنی. حتی اگر این شرایط اعصابت را بهم بریزد. خودت تعیین کننده باش و راه خودت را باز کن، و اگر لازم بود، همچنانکه به جلو پیش‌روی می‌کنی آن را تکمیل کن.

فال روزانه متولدین اسفند

شما مدام در فکر تعالی نقشه‌ها و زندگی‌تان هستید.این افکار بسیار خوب و عالی هستند اما به خاطر داشته باشید که شما به هر قیمتی نباید راضی به تعالی خود باشید زیرا ممکن است افراد دیگر را با این کارهایتان از بین ببرید.اما اگر فعالیت و کارهای که انجام می‌دهید مثبت باشند به سادگی می‌توانید پیش رفت کنید.در این اواخر کمی نگرانی‌هایتان زیاد شده است بهتر است این نگرانی‌ها را از خودتان دور کنید زیرا قدرت تصمیم گیری صحیح را از شما می‌گیرند.تنها یک بار به این نگرانی‌ها فکر کنید و بعد انها را رها سازید.

فال روزانه شنبه 30 دی 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 30 دی 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 308 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php