کد خبر : 253644 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲:۳۱

فال روزانه دوشنبه 18 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین شما به دنبال شروع کسب و کار یا فعالیتی هستید که شما را تا حدودی از محیط خانه دور کند و بیشتر وقت خود را در محیط بیرون بگذرانید. اما به نظرتان این کار غیر ممکن می‌رسد زیرا احساس می‌کنید در محیط خانه به شما احتیاج دارند …

فال روزانه دوشنبه 18 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شما به دنبال شروع کسب و کار یا فعالیتی هستید که شما را تا حدودی از محیط خانه دور کند و بیشتر وقت خود را در محیط بیرون بگذرانید. اما به نظرتان این کار غیر ممکن می‌رسد زیرا احساس می‌کنید در محیط خانه به شما احتیاج دارند به همین دلیل تا حدودی بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. اما نگرانی شما بی مورد است زیرا شما دارای توانایی فوق العاده‌ای هستید که می‌توانید بین فعالیت‌های بیرون و داخل منزل‌تان به راحتی تعادل برقرار سازید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما با رفتارهای خوب و مثبتی که با دوست یا همکارانتان دارید باعث شده اید که در قلب آنها به راحتی جا باز کنید و این رفتار شما باعث پیشرفت‌هایتان در آینده خواهد شد. اما متاسفانه شما حساسیت‌های بیش از حدی را در مورد اطرافیانتان به خرج می‌دهید که نباید بدین سبک باشد، زیرا شما مسئول زندگی خودتان هستید نه دوستان یا همکاران‌تان. بهتر است محبت زیادی را با دخالت جابه جا نگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما امروز می‌خواهید تغییراتی در کار خود بدهید، اما باید بدانید که شانس همیشه به کمکتان نمی‌آید. اولین کاری که باید بکنید این است که یکی از کارهایتان را با روشی جدید انجام دهید، چراکه شما همیشه در جستجوی راه حل و روش‌های مؤثر و مناسب هستید. اما اگر فقط به خاطر اینکه شما از روش‌های قبلی‌تان خسته شده‌اید، بخواهید این کار را با روشی متفاوت انجام دهید، اصلاً کار خوبی نکرده‌اید. پس روش‌های مناسب و درست را تغییر ندهید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز همچنانکه ونوس جذاب و گیرا وارد دهمین خانه از مسیر شغلی شما می‌شود، ‌به شما این قدرت را می‌دهد تا در روزهایی که درپیش رو دارید،‌ از کار و شغل تان نهایت لذت را ببرید اما این روحیه جدید می‌تواند کمی استرس به شماوارد کند چرا که شما می‌خواهید از پس کارهایتان به خوبی برآیید و تا جایی که می‌توانید موثر و مفید واقع شوید. خوشبختانه،‌ اگر کمی‌از حد و حدودی که همیشه برای خود قائل می‌شدید خارج شوید و در یک چهارچوب جدید کار کنید،‌ می‌بینید که کارهایتان به آن دشواری و پیچیدگی که فکر می‌کردید نیستند، و شما احتمالا از راه‌های مختلفی که بر اساس جرأت و شجاعت خود انتخاب کرده اید، پادا ش دریافت می‌کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر شما فکر می‌کنید که باید تحصیلاتتان را ادامه داده و یا اینکه در یک رشته تحصیلی جدید درس بخوانید، مطمئناً برای رسیدن به این منظور زمان کافی خواهید داشت. هم اکنون برنامه‌ریزی کردن برای ادامه تحصیل دادن در آینده ایده خوبی است، برای اینکه شما تعادلی منطقی بین عمل گرایی و رویا پردازی دارید. تمام امکاناتی که وجود دارد را پیش خود مجسم کنید و از بین آنها آنچه را که برایتان بیشتر اهمیت دارد را انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

ممکن است امروز احساسات شما باعث شوند که کمی‌از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید که باید چه کار بکنید و اصلا چه کاری درست است؟! اما به یکباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه که باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی‌یابید که کار کردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه کارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینکه به نظر می‌رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری‌هایتان از قانون ” همه یا هیچ” استفاده کنید، اما شاید بهتر باشد که کمی‌بیندیشید و نقطه میانی را که برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ کنید.

فال روزانه متولدین مهر

اگرچه شما فکر می‌کنید به آخر کار نزدیک شده‌اید، اما این در مورد دیدگاه‌های عالی و بلندپروازانه تان صدق نمی‌کند. در حالیکه ماه قوی برج عقرب وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می‌شود، بعضی از نقاط مبهم متوقتا از بین می‌روند. درحالیکه سعی می‌کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر امروز کمی ‌نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارک وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی کردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این کار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی کردن بیش از حد هم کمکی بهتان نمی‌کند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی که به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت کنید

فال روزانه متولدین آذر

ماه جدید امروز در سومین خانه از “ارتباطات” شما قرار گرفته است بنابراین آنچه که می‌گویید و فردی که با او صحبت می‌کنید اکنون بسیار مهمتر از مسائل دیگر است. شما می‌توانید اهداف خود را برای هفته‌های آینده روی یک کاغذ بنویسید .دیگران را از نقطه نظرات خود آگاه کنید و حتی دوستان و همکاران تان را با تصمیم گیری‌های سریع و به موقع خود و برنامه‌ها و نقشه‌های منطقی تحت تاثیر قرار دهید. دلیلی برای بازگشت نیست؛‌ از اهداف خود صحبت کنید و سپس آماده باشید که آنها را بعمل تبدیل کنید.

فال روزانه متولدین دی

ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می‌توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما در حالیکه باور کرده‌اید تمام جوابها در مورد سوالهای زندگی را می‌دانید! ناگهان به سرعت می‌فهمید که اطلاعات خیلی زیادی را از دست داده اید و روند فکر شما چیز خیلی خارق العاده ای نیست!! قبول کنید؛ بین دانستن حقایق و توانایی برای داشتن دیدگاه واضحی نسبت به آینده تفاوتهای خیلی زیادی است. باهمه این احوال بدون توجه به اینکه شما چقدر باهوش هستید هنوز راه هایی برای پیشرفت کردن هست.

فال روزانه متولدین اسفند

سیاره بخت شما یعنی ونوس در تلاش است توجه شما را به سمت روابط دوستانه همیشگی تان هدایت کند، در حالیکه شما تلاش می‌کنید نیازهای خود را با نیازهای فرد دیگری هماهنگ کنید. اما امروز درحالیکه رویاهای شما با واقعیات زندگی روزمره تان منافات دارند، شما در برابر افکار مبهم از پا در می‌آیید. هنوز هم ممکن است حقایق مهمی‌ را از دست دهید، بنابراین یک یا دو روز صبر کنید و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید.

فال روزانه دوشنبه 18 دی 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 18 دی 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 343 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php