کد خبر : 253568 تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲:۱۷

فال روزانه شنبه 16 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین زندگی اجتماعی و حرفه‌ای شما با مشکلات زیادی مواجه شده است مشکلاتی که حتی شما اصلا فکر ﺁنها را نمی‌کردید. شما برای این که جرات و اعتماد به نفس خود را زیاد کنید عادت کرده‌اید که در کارهایتان کمی مستبدانه عمل کنید اما بهتر است این کار …

فال روزانه شنبه 16 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین

زندگی اجتماعی و حرفه‌ای شما با مشکلات زیادی مواجه شده است مشکلاتی که حتی شما اصلا فکر ﺁنها را نمی‌کردید. شما برای این که جرات و اعتماد به نفس خود را زیاد کنید عادت کرده‌اید که در کارهایتان کمی مستبدانه عمل کنید اما بهتر است این کار را ترک کنید زیرا دوره مستبدانه بودن گذشته است و برای این که افرادی که زیر دست شما هستند یا حتی همکاران‌تان، به صحبت‌هایتان عمل کنند باید با ﺁنها یکی باشید نه این که بین خود و ﺁنها جدایی بیافکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان دارای رتبه خوبی می‌باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه‌ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما امروز زیاد سعی نمی‌کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می‌توانید به کسانی که از شما انتقاد می‌کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.

فال روزانه متولدین تیر

امروز آرزوهای بزرگی در سر دارید و خوش بینی ذاتی که همیشه همراه شما است باعث می‌شود بتوانید اهداف تان را به مرحله عمل برسانید. البته شما نیاز دارید که با انجام کارهای لازم کنار بیایید. اما رفتار مثبت شما می‌تواند بین شما و تمام مردم دنیا تفاوت ایجاد کند. اگر به خود تان اعتماد داشته باشید از اینکه می‌بینید در راهی که برای رسیدن به اهداف تان در پیش گرفته‌اید به هیچ مانعی برخورد نمی‌کنید متعجب خواهید شد.

فال روزانه متولدین مرداد

با وجود اینکه امروز شما دوست دارید بیشتر وقتتان را به تنهایی بگذرانید ولی ممکن است یکی از دوستان نزدیک یا همسرتان پیش شما آمده و یک پیشنهاد جدی بهتان بدهد. وقتی که شما می فهمید گرفتاری های شما می تواند باعث به وجود آمدن یک اختلاف مهم بین شما و کسی که دوستش دارید بشود، گفتن جواب نه خیلی برایتان سخت می شود. شما معمولاً هیچ کمکی را از دیگران دریغ نمی کنید، اما فراموش نکنید که به خودتان هم توجه کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما می‌خواهید در کارتان موفق شوید، اما امروز آن صبر و حوصله‌ای که باید در انجام کارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در کارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا که آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده‌اید. متاسفانه، نزدیکان تان به نظر می‌رسد آنقدر که باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد که برای خودتان حدو و مرزی تعیین کنید یا اینکه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه‌ای را پایان ببخشید.

فال روزانه متولدین مهر

شما از کار کردن بر روی مسائل هیجان آور و شگفت انگیز خسته شده اید و آرزو می‌کنید که ای کاش به زمانی برگردید که زندگی و کارتان یک محیط ثابت و پایدار داشت. خوشبختانه این گام‌های سریع و پرشتاب در اواخر هفته آهسته خواهد شد. بعد از آن هر آن چه لازم است انجام دهید اما خودتان را خسته نکنید. ممکن است نتوانید احساسات شخص دیگری را کنترل کنید؛ اما می‌توانید روش خود را در مواجهه با اتفاقات پیش بینی نشده تغییر دهید. تمرین کنید تا استوار باشید؛ این بهترین سیاستی است که می‌توانید در زمان حال داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

حالا که ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌کنند. شما شک دارید که آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی که سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر کنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

فال روزانه متولدین آذر

اگر شما دنبال معامله‌ای تجاری هستید، حتی اگر روزهای قبل هم کار خاصی نکرده باشید، امروز بهترین فرصت برای گرفتن تصمیم نهایی است. چیزی که اهمیت دارد این است که زودتر دست به کار شده و عزم خود را جزم کنید. امروز روز خوبی برای یادآوری خاطرات گذشته نیز است؛ ولی با فکرکردن به حواث تلخ که هیچ سودی هم برایتان ندارند خودتان را ناراحت نکنید.

فال روزانه متولدین دی

شما امروز بخاطر مسائلی که در این روزهای اخیر برایتان رخ داده است کمی‌دچار سردرگمی‌شده اید، زیرا به نظر خودتان مسیری که در آن گام گذاشته اید مسیر درستی بوده است اما اکنون که به بن بست برخورد کرده اید دچار سردرگمی‌شده اید، اما خوشبختانه این بن بست زمان زیادی به طول نمی‌انجامد، با تلاش و کوشش‌تان از این بن بست عبور خواهید کرد. تبدیل به فردی خواهید شد که جام سعادت و خوشبختی را در دست دارد. فقط موضوع مهم این است که همانند سابق تلاش تان را انجام دهید و کوشش را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما شاید تا مدت خیلی کوتاهی بتوانید ایمان و اعتقاد کورکورانه داشته باشید، اما اگر یکبار وانمود کنید که همه چیز روبه راه است-وقتی که در واقع اینگونه نیست- از این کار خسته و دلزده خواهید شد. به جای اینکه باسرپوش گذاشتن بر روی همه چیز عدم اطمینان خود را پنهان کنید، سعی کنید صادق بوده و موقعیت خود را برای افراد دیگر به طور دقیق شرح دهید. این استراتژی برای شما زحمت زیادی ندارد. مزیت دیگر این کار این است که اگر آنها صداقت و اعتمادتان را نسبت به خودشان ببینند، بیشتر دوستتان خواهند داشت.

فال روزانه متولدین اسفند

اگرچه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمرکز شدن روی کارهای روزمره می‌تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و به شما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. اما این کار اکنون برای شما آسان نیست چرا که می‌توانید فرصت‌هایی را که در اختیار دارید ببینید و مجبور به پذیرش بعضی از تغییرات غیر قابل اجتناب باشید. افکارتان را به لحظه حال برگردانید چرا که اینجاست که اتفاقات واقعی رخ می‌دهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.

فال روزانه شنبه 16 دی 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 16 دی 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 245 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php