کد خبر : 253564 تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲:۳۰

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین شما در این رویا به سر می‌برید که برای دست یافتن به ﺁرزوهای بزرگ باید از گذشته و از زمان‌هایی خیلی دورتر تلاش می‌کردید و در حال حاضر برای این کار بسیار دیر است، اما لازم است بدانید هیچ گاه دیر نیست، شما حتی امروز نیز می‌توانید …

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شما در این رویا به سر می‌برید که برای دست یافتن به ﺁرزوهای بزرگ باید از گذشته و از زمان‌هایی خیلی دورتر تلاش می‌کردید و در حال حاضر برای این کار بسیار دیر است، اما لازم است بدانید هیچ گاه دیر نیست، شما حتی امروز نیز می‌توانید کارهایتان را ﺁغاز کنید. شما به دلیل این که فرد یا افرادی با شما در صحبت‌هایتان موافق نیستند، به همین دلیل این موضوع باعث شده است که شما تا حدودی گوشه گیر شوید، در مورد تمایلات و خواسته‌های درونی‌تان بیش از حد با دوستان‌تان صحبت می‌کنید بهتر است این کار را ترک کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

هر چقدر امروز کسی با شما بهتر رفتار کند احساس ناامیدی و ناامنی شما هم بیشتر خواهد شد. اگر فکر می کنید دیگران در پیشرفت شما دخالت می کنند به غریزه تان اعتماد کنید. اما اکنون با یک با یک دشمن فرضی جنگ نکنید؛ به حریف خیالی مشت زدن سیاست موثری نخواهد بود. قبل از اینکه حرکت بعدی را آغاز کنید صبر کنید تا اطلاعات تان کامل شود.

فال روزانه متولدین خرداد

برداشتن یک گام محکم و استوار در اوایل روز باعث می‌شود بیشتر از آن که فکرش را بکنید بهره وری و کارایی داشته باشید. اما بیشتر از توان تان کاری را نپذیرید، به خاطر اینکه فشار و استرسی که شما بر خودتان وارد می‌کنید نیروی تان را گرفته وبرای تان مخرب است. توانایی شما برای واقع بین بودن چیزی است که دیگران بیش از هر چیز دیگری از شما یاد می‌گیرند، و خوشبختانه این چیزی است که شما می‌توانید به آنها بدهید بدون اینکه تلاش اضافی نشان دهید.

فال روزانه متولدین تیر

تمرکز کردن بر روی مقصد و هدف اغلب اوقات ساده ترین و منطقی ترین راه برای تبدیل کردن افکارتان به واقعیت است. اما امروز این کار راحت نیست، حتی اگر راه و مقصد شما روشن و واضح باشد. شما احتمالا در مسیر درست قرار گرفته اید و یک باد کیهانی قوی نیز به سمت هدف شما می‌وزد. اما شما حتی می‌توانید فراتر از موثرترین راه (و بعضی وقتها هم کسل کننده) برای انجام دادن یک کار حرکت کنید. عملکردهای بی فکر و آنی خیلی زود برایتان درسر درست می‌کند، پس همین حالا و قبل از اینکه دست به عمل بزنید خوب فکر کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

رویدادهای غیر منتظره‌ای که در محل کار اتفاق افتاده است شما را نسبت به آینده‌تان بیمناک کرده است، اما اگر شما تازگیها سخت کار کرده باشید نباید در مورد این موضوع نگران باشید. حتی اگر شما در تنگنا قرار گرفته‌اید، تغییراتی که شما آرزویش را داشته‌اید بدون هیچ پافشاری کردنی اتفاق خواهد افتاد. وقتتان را با فکر کردن به اینکه چه کاری درست است تلف نکنید؛ حتی اگر این تحولات دقیقاً به شکلی که شما تصور می‌کرده‌اید نیستند فقط خودتان را با آنها وفق بدهید.

فال روزانه متولدین شهریور

با وجوداینکه اتفاقات بسیاری در زندگی شما در حال وقوع است ممکن است شما بخواهید که از کنار همه اینها بگذرید. البته شما نیاز خواهید داشت که در رابطه با کارتان موضع مشخصی اتخاذ کنید اما شما به طور غریزی میدانید که بهتر است انرژی خود را هدر ندهید و آن را برای مواقع ضروری نگاه دارید. شماانرژی زیادی را لازم خواهید داشت زمانیکه ماه وارد نشان شما مریخ می‌شود که در تمام طول تعطیلات آنجا به استراحت خواهد پرداخت. هفته آینده روزهایی کاملا متفاوت خواهید داشت پس بهتر است تا آن زمان کمی استراحت کنید و نیروی خود را ذخیره سازید.

فال روزانه متولدین مهر

شما امروز در وضعیت بهتری نسبت به دیروز به سر می‌برید. شما در روزهای ﺁینده شانس بیشتری برای انجام کارهایتان دارید و فعالیت‌های جدیدی افزون بر کارهای روزمره‌تان به شما پیشنهاد می‌شود. قدرت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید زیرا شما مسئول کارهای مهمی‌خواهید شد و باید انعطاف بیشتری برای صبحت با دیگران به خرج دهید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز خوش بینی و مثبت اندیشی ضعیف شما می‌تواند اشکها و یا ترسهایتان را مخفی کند. شما کار خیلی زیادی نمی‌توانید برای کنترل کردن احساساتتان انجام دهید، بنابراین اولین اقدام شما برای چیزهایی که فکر می‌کنید مورد قبول دیگران واقع نمی‌شوند این است که آنها را به جای ابراز کردن مخفی کنید. ولی حقیقت چیز دیگری است!! اگر سفره دلتان را باز کنید حال خیلی بهتری پیدا خواهید کرد. حتی اگر راه حل سریعی پیشنهاد نشد، همه می‌توانند جایگاه شما را بشناسند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز احتمالا تصورات و خیالات شما بیشتر خواهد شد چرا که ماه دوازدهمین خانه از تصورات شما را بازدید می‌کند. اما مسئولیت‌هایی که دارید احتمالا در آخر پیروز می‌شوند و شما را به واقعیت می‌کشند. همان قدر که شما دوست دارید به خیال پردازی‌های خود ادامه دهید، این قدر هم سخت نیست که به وظایفی برگردید که به شما مربوط می‌شوند. انرژی خود را برای شکایت کردن هدر ندهید که چقدر کار دارید، فقط کارتان را شروع کنید. بعدها احساس آرامش خواهید کرد و عذاب وجدان نخواهید داشت.

فال روزانه متولدین دی

الان وقت این است که کارهایی را که قبلا شروع کرده بودید را به مرحله بعدی برسانید و پیشرفت کنید. ممکن است آرزو کنید که کاش امروز کار دیگری انجام می دادید اما هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید و شما بهترین کسی هستید که می توانید از پس آنها برآیید. ممکن است نگران این باشید که حمایتی از دیگری دریافت نکنیدبا این وجود دیگران ادعا می کنند که پشت تلاش های شما ایستاده اند. بالاخره این پروژه شماست؛ پس روی اهداف تان تمرکز کنید و کار را شروع کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز هدیه ای که می‌توانید به دوستانتان بدهید این است که بهشان نشان بدهید چگونه می‌توانید با همدیگر ساعتهای به یاد ماندنی ای داشته باشید! اما برای رسیدن به این خوشی بهترین راه این نیست که در موردش صحبت کنید. از این مثال پیروی کنید؛ با انجام دادن کارهایی که حس خوبی بهتان می‌دهد و لذت بردن از کار کردن توانایی‌های خود را نشان دهید. اگر تسلیم شده و عقب نشینی کنید, آن وقت میدان را به حریف واگذار کرده اید و نشان می‌دهید که از توانایی کمتری برخوردارید. فرصتها را بقاپید؛ افراد دیگر نیز از شما تبعیت خواهند کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند که موقعیتی را اداره کنید و آن را سرو سامان دهید که بسیار دشوار و غیرعملی است، ‌شما از کوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسک بزرگی برای شماست که در جواب آنها نه بگویید، بنابراین ممکن است که مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت کرده و این مسئولیت را قبول کنید. با این وجود،‌ مهم است که بدانید این معامله “همه یا هیچ” نیست، شما با قدرتی که دارید براحتی و در اندک زمانی می‌توانید از عهده این کار برآیید.

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 15 دی 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 259 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php