کد خبر : 253560 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲:۲۴

فال روزانه پنج شنبه 14 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین شما زندگی را بیش از حد ساده و سهل گرفته‌اید، به همین دلیل مشکلاتی ممکن است برایتان پیش بیاید. به صحبت‌های دیگران خیلی اهمیت می‌دهید و از خودتان اراده‌ای ندارید، بخصوص اگر شخصی باشد که شما او را دوست داشته باشید در این صورت بدون هیچ گونه …

فال روزانه پنج شنبه 14 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شما زندگی را بیش از حد ساده و سهل گرفته‌اید، به همین دلیل مشکلاتی ممکن است برایتان پیش بیاید. به صحبت‌های دیگران خیلی اهمیت می‌دهید و از خودتان اراده‌ای ندارید، بخصوص اگر شخصی باشد که شما او را دوست داشته باشید در این صورت بدون هیچ گونه چون و چرایی صحبت‌های او را قبول می‌کنید. با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا ممکن است راه زندگی شما به خاطر این کوتاهی‌تان تغییر کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

گاهی هیچ چیز لذت بخش تر از تلاش کردن و دیدن ثمره زحماتتان نمی تواند باشد. همه نمی توانند لذتی که در پرداختن به تک تک جزئیات کارها و اطمینان حاصل کردن از روبراه بودن اوضاع نهفته است را درک کنند، اما شما استعدادی فوق العاده در رسیدگی به کارهای روزمره به بهترین و لذت بخش ترین شکل ممکن دارید و این در بسیاری موارد می تواند کلید موفقیت شما باشد. امروز دلتان می خواهد سوار ماشینتان شده و با حداکثر سرعت از مشکلات و بار مسئولیت هایی که دارند روی دوشتان سنگینی می کنند فرار کنید. اما این را خوب می دانید که این روش کمکی به شما نخواهد کرد. اولویت هایتان را تعیین کرده و با آرامش و به ترتیب کارهایتان را انجام دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز تغییرات خلقی شما باعث ایجاد مانع بر سر راه شما نمی‌شود. خوشبختانه، شما قادرید که نیازهای شخصی تان را برای خودتان نگه دارید ولی توجه داشته باشید که آنها مزاحم امور کاری شما نمی‌شوند. اما این مسئله به معنای این نیست که شما احساسات خود را نادیده می‌گیرید. فقط قبل از اینکه واکنش نشان دهید بررسی کنید و ببینید چه چیزی مناسب آن موقعیت است. شما نمی‌توانید احساسات تان را کنترل کنید، اما می‌توانید تلاش کنید تا در مواقع سخت و دشوار کمی بر خود مسلط شوید.

فال روزانه متولدین تیر

شما زیاد به تغییرات ناگهانی علاقه ندارید چرا که باعث می‌شوند روز و یا حتی زندگی تان متحول شود. بنابراین باورکردنی نیست که وقتی اتفاقی در طول روز برایتان افتاد وهمچنین اگر برنامه های تان به مانعی برخورد کرد بتوانید بسادگی با آنها کناربیایید. حتی ممکن است نیاز باشد که اهداف بلند مدت خود را ارزیابی کنید به خاطر اینکه آنها دیگر با موقعیت‌های کنونی شما جور در نمی‌آیند. خوب است فکر کنید و ببینید که آیا لازم است اهداف جدیدی برای خود ایجاد کنید یا نه؛ اما تا زمانیکه تعادل خود را بدست نیاورده‌اید هیچ تصمیمی نگیرید. حتی اگر این کار چند روزی طول بکشد.

فال روزانه متولدین مرداد

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

فال روزانه متولدین شهریور

شما تخیلات زیبا و قشنگی را برای ﺁینده‌تان دارید و به اکثر ﺁنها در ﺁینده‌ای نه چندان دور خواهید رسید فقط باید تلاش کنید.شانس‌تان را تا از دست نرفته است در تمام زمینه‌های زندگی‌تان امتحان کنید از ریسک کردن ابایی نداشته باشید.اجازه ندهید ندای درونی‌تان به شما ترس و اظطراب وارد کند که از انجام کارهایتان باز بمانید.به جای این کارها کمی‌به ﺁینده تان امیدوار باشید تا موفق شوید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز نیازی نیست که منتظر دستورالعمل های رئیس خودتان بمانید، برای اینکه شما می‌توانید به راحتی بفهمید که او از شما چه می‌خواهد. ولی باز هم باید حواس خود را جمع کنید، وگرنه فرجام بدی خاوهید داشت که اصلاً قابل توجیه نخواهد بود. به جای اینکه با انجام دادن کارهای بی‌اهمیت وقت باارزش خود را تلف کنید، از نگرش‌های سازنده خود بهره بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

سیاره بخت شما یعنی ونوس در چرخه قهقرایی خود قرار گرفته است و شما در این سال جدید وسوسه شده‌اید که به جای ابراز کردن آرزوهایتان آنها را برای خود درونی سازید. باوجود این امروز وقتی که از سوی یک منبع قدرتمند محدودیت‌هایی برایتان ایجاد می‌گردد، از رسیدن به آرامش درونی ناامید می‌شوید. سرکشی و نافرمانی فقط تلف کردن وقت و انرژی است؛ چراکه شما احتمالا بر فشارهای بیرونی که بهتان تحمیل می‌شود پیروز نخواهید شد. پس عاقلانه جبهه خود را انتخاب کرده و سعی کنید با بدیهیات نجنگید.

فال روزانه متولدین آذر

شما باید قادر باشید که در یک موقعیت دشوار بهترین کاررا انجام دهید اگر شریک یا دوست شما از نظرات شما پیروی نکرد شما کار خودتان را بکنید. اخیرا به خاطر رفتار عجیب و غریب کسی شوکه شده اید اما الان آماده اید که برای رسیدن به موفقیت و شادکامی در زندگی تان کاری بکنید. خوشبختانه شایستگی و لیاقت تان راه را برای شما هموار می‌کند و اشتیاق شما برای یادگیری اعتماد به نفس شما را افزایش داده و به هر کجا که می‌خواهید شما را می‌رساند.

فال روزانه متولدین دی

شاید نیاز داشته باشید که به شکست‌هایی که در شرایط فعلی زندگی‌تان پیش آمده رسیدگی کنید. مشکل مهمی‌نیست فقط یک بررسی در مورد واقعیت‌هاست تا مطمئن شوید که امیدهای واهی ای درمورد خانه و خانواده‌تان درسر نمی‌پرورانید. شما می‌خواهید که ثبات از دست رفته‌تان را به دست آورید و نمی‌خواهید که استقلال خود را از دست بدهید. خوشبختانه، شما می‌توانید به هر دوی آن برسید اما باید یک مذاکره جدی در مورد آن داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر شما از بیان کردن آرزوهایتان خودداری کنید فقط به خاطر اینکه از نتیجه این کار می‌ترسید، ممکن است فرصتهای خیلی زیادی را از دست بدهید. اما همه فرصتهایتان را از دست نمی‌دهید، برای اینکه شانسهای خیلی زیادی پیش روی شما قرار خواهند گرفت. ضمناً در عین حال که ونوس به سمت دوازدهمین خانه شما مربوط به هوشیاری معنوی حرکت می‌کند، آروزهای شما نیز از مسائل عشقی شخصی بیشتر به سمت مسائل معنوی متمایل می‌شوند.

فال روزانه متولدین اسفند

سیاره حاکم شما نپتون کمک پرانرژی از اتصال با خورشید دریافت می‌کند و از زمانی که این اتفاق در دوازدهمین خانه از اسرار شما می‌افتد می تواند اسرار پشت پرده را آشکار کند. دیگران شاید این اتفاق جادویی را درذهن شما درک نکنند. از این نترسید که رویاها و تصورات تان خودجوش هستند؛ خلاقیت و توانایی شما باعث می‌شود که بزودی همه آنها صورت واقعیت به خود بگیرند.

فال روزانه پنج شنبه 14 دی 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنج شنبه 14 دی 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 260 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php