کد خبر : 253488 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲:۱۸

فال روزانه سه شنبه 12 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای …

فال روزانه سه شنبه 12 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

از دید شما وضعیت دشوار اخیر ربطی به شما ندارد. به هر حال از دید عوالم کیهانی هر کسی می تواند نقش شما را در این دنیا بازی کند. با وجود اینکه شما خالق این نمایشنامه هستید بازیگران در کار با شما احساس نارضایتی می کنند.اما حتی اگر آنها امروز بدخلق و ناراحت باشند باز هم باعث می شوند تا شما در مرکز توجه قرار بگیرید. برعهده گرفتن مسئولیت باعث می شود تا احساسات ناآرام و دمدمی مزاج خود را تا حدی آرام کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

گره خوردن به یک عمل تکراری و یکسان شما را عصبی می‌کند، اما امروز شما آنقدر هوشیار هستید که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. اگرنخواهید دیگران شما را به عنوان کسی ببینند که از حرفش برمی‌گردد، الان زمان خوبی است که احساسات خود را پنهان کرده و فقط کارتان را بکنید. فعلا ‌کارهای زیادی برای انجام دادن دارید؛‌ اما نگران نباشید، شما همیشه می‌توانید درباره احساسات و افکار درونی تان صحبت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

با وجود ونوس موفق که حالا دوباره به دهمین خانه تان یعنی خانه “شرایط” بازگشته است، شما ارتباط حرفه ای دوباره ای با کاری که قبلا انجام داده بودید برقرار کرده اید. اما حالا وقت این نیست که بر چیزهایی که قبلا به دست آورده بودید تکیه کنید. حتی اگر مسیر و راه شما خوب و مثبت باشد، با تنبلی کردن به هیچ چیزی نخواهید رسید!! الان باید خیلی تلاش کنید تا در آینده بتوانید نتایج مثبت و طولانی مدت آن را ببینید.

فال روزانه متولدین مرداد

این ماه مشکل اصل شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز در عین حال که نقش یک انسان اجتماعی را بازی می‌کنید، خیلی اهمیت دارد پاهایتان را روی زمین ثابت نگه دارید! شما امروز افسون زیبایی‌ها و جذابیت‌ها شده‌اید، اما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیت‌های واجب و ضروری که روی دوشتان سنگینی می‌کند فرار کنید. زمان کمی‌را به فعالیت‌های جدی‌تر اختصاص دادن کار خوبی است، اما نباید زیاد به خودتان سخت بگیرید. برای اینکه زندگی آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید سخت نیست.

فال روزانه متولدین مهر

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

فال روزانه متولدین آبان

سیاره بخت شما یعنی بهرام به برج ماه حمل و نیز به یازدهمین خانه شما یعنی خانه گروه‌ها و ارتباطات وارد می‌شود، و نیاز شما به برقراری ارتباط حتی در سطح‌های خیلی بالا بیشتر می‌شود. شما امروز به تفریح و سرگرمی‌نیاز دارید، اما باید به انرژی‌های خرج کرده خود توجه کنید، وگرنه زودتر از موقع انرژی تان تحلیل می‌رود. وقتی که شما روزی این چنین خوش و زیبا دارید، عقب نشینی کردن برایتان مشکل ساز می‌شود، اما باید بدانید که تا یکی دو روز دیگر شما مثل الان شاد و خوش خواهید بود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما موقعیت خوبی دارید، موقعیتی که باعث می‌شود در جامعه خلاق و سازنده ظاهر شوید. به جای اینکه هرچه در دلتان دارید را افشا کرده و بر زبان بیاورید، به خاطر اینکه دیگران برای کار شما ارزش بیشتری قائل شوند کمی ‌خویشتن داری پیشه کنید. منطقی بودن بیشتر از احساسی برخورد کردن برایتان مفید خواهد بود.

فال روزانه متولدین دی

از فعالیت‌های روزمره ای که انجام می‌دهید خسته شده اید و به هیجانات روحی بیشتری نیاز دارید، زیرا در حال فاصله گرفتن از صحنه های مختلف زندگی تان هستید و این مورد دلیلی بارز برای خستگی شما می‌باشد. اگر کاری را که باید انجام بدهید کمی‌به تعویق افتاد نگران نباشید، کمی به فکر روحیات خودتان باشید. شما برای انجام دادن این کارها زمان لازم را دارید، زیرا شما به راحتی می‌توانید بر زمان تان مدیرت داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروزممکن است انرژی بازیگوشانه و سربه هوای شما کمی جدی تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره گرفته بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می‌شوند که دیگر آرام بگیرید- مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده‌اید. اجازه ندهید ترس‌های تان زندگی را از شما بگیرند. اگر بتوانید امروز هوشیار و آگاه از احساسات تان باقی بمانید خبرهای خوبی در آستانه در انتظار شما را می‌کشند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما حتما باید برای تفریح کردن از منزل خارج شوید، اما ممکن است با مشکلی هم روبرو شوید. شاید یک نفر با شما همراه شود و بخواهد راهنمایتان باشد، اما شما ترجیح می‌دهید به روش خودتان هر کاری را انجام دهید. اما نیاز مبرم شما به ماجرایی جویی شاید راه موثری برای دوری کردن از خطرات احتمالی عدم پذیرش دعوت دوست صمیمی‌تان نباشد. ولی شما باید به جای فرار کردن از ناراحتی‌های احساسی با آنها روبرو شوید.

فال روزانه سه شنبه 12 دی 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 12 دی 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 345 بار
دیدگاهتان را بنویسید

مهین اسماعیلی در تاریخ 12 دی 1396 گفته : پاسخ دهید

من ازاین فال روزانه شما لذت بردم

css.php