کد خبر : 253436 تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۲:۰۷

فال روزانه شنبه 9 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به …

فال روزانه شنبه 9 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

هنگامی که خورشید وارد ماه جوزا می‌شود لازم است که شما همکاریهای قبلی‌تان را تمام کنید. پروژه‌هایی را که در فصل زمستان شروع کرده بودید الان باید در حال تکمیل شدن باشند. تقویم عادی را فراموش کن؛ سال شما در حال نزدیک شدن است، پس همان طور که فصل تابستان از راه می‌رسد شما هم باید آماده باشید تا هرکاری را که می‌خواهید انجام دهید با روشی جدید شروع کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

اگرچه شما راه حلی برای موقعیت‌های پرتنش احتمالی در نظر ندارید، اما حالا در اینجور مواقع آرام تر رفتار می‌کنید. شاید فهمیده‌اید که دلیل نااستوار بودن خیلی چیزها دیگر چندان مهم نیست و شما مجبور نیتسید خودتان را وارد مشکلات افراد دیگر بکنید. طبیعتا شما باید کارهایی که برای رها شدن و نجات یافتن لازم است را انجام دهید، اما در عین حال نیز می‌تاونید با داشتن نقشی موثر در ساحل مشکلات افراد دیگر هم لنگر بیندازید!

فال روزانه متولدین تیر

ممکن است امروز مجبور شوید که از نیازهای خود چشم بپوشید تا بتوانید روشن و واضح بیندیشید برای اینکه اتصال روحی عطارد با نپتون مبهم و نامعلوم غباری نفوذ ناپذیر بر روی دنیای شما بوجود می‌آورد. ادراکات هوشیارانه شما امروز نفوذ کمتری دارد و تجزیه و تحلیل بحرانی به نظر می‌رسد خارج از موضوع باشد. برخلایف نظر شما نیازی به درگیری نیست. اگر اطلاعاتی ندارید که به درک و شناخت از آینده به شما کمک کند اجازه دهید تا احساسات تان شما را راهنمایی کنند.

فال روزانه متولدین مرداد

هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می‌توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

فال روزانه متولدین شهریور

دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می‌گیرید، جدی نمی‌گیرند. اگر که شما بخواهید به آنها بگویید که روششان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می‌گیرند. سعی نکنید که با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوتهای انسانها جهان متفاوتی برای شما به وجود می‌آورد.

فال روزانه متولدین مهر

شما امروز بیشتر از هیمشه مورد قضاوت ناعادلانه دیگران قرار می‌گیرید. اما این درباره این نیست که حق با شماست یا خیر؛ بلکه درباره این است که آیا شما حق این را دارید که در زندگی دیگری دخالت کنید یا نه حتی اگر به خاطر صلاح خود فرد باشد. مشکل این است که شما آنقدر به کار خود اعتماد و اطمینان دارید که در درک نظرات و دیدگاه‌‌‌‌‌های دیگران شکست می‌خورید. صبر کنید؛ اینکه آن چیزی که شما فکر می‌کنید باید اتفاق بیفتد آنقدرها هم که به نظر می‌رسد مهم نیست.

فال روزانه متولدین آبان

امروز الگوی سیارات برای شما نشانه هایی می فرستد تا به کار و سلامتی تان توجه بیشتری کنید.اگر اخیراً در موضوعی زیاده روی کرده اید شاید اکنون تصمیم بگیرید آن را کنترل کنید یا شاید وقت بیشتری برای کار قرار دهید تا نشان دهید که تا چه اندازه از خودتان مایه می گذارید و متعهد هستید. یک دعوت اجتماعی برای این که کاری غیرمعمول انجام دهید علاقه شما را بر می انگیزد .

فال روزانه متولدین آذر

ممکن است شما یک تعارض گرایشی – اجتنابی نسبت به نزدیک ترین دوست یا یکی از شرکای صمیمی‌خود داشته باشید. شما می‌خواهید که یک دوستی و شراکت عمیق تر و نزدیک تر داشته باشید. اما برای‌تان سخت است که شروع کنید و آسیب پذیری تان را نشان دهید. اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچ وقت در زندگی تان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون اینکه بخواهید به نتیجه‌ای برسید باعث می‌شود استرس از وجود تان دور شود و به شما اجازه می‌دهد که به سکوت و سکون باقی مانده در وجودتان غلبه کنید.

فال روزانه متولدین دی

شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین بهمن

با وجوداینکه اتفاقات بسیاری در زندگی شما در حال وقوع است ممکن است شما بخواهید که از کنار همه اینها بگذرید. البته شما نیاز خواهید داشت که در رابطه با کارتان موضع مشخصی اتخاذ کنید اما شما به طور غریزی میدانید که بهتر است انرژی خود را هدر ندهید و آن را برای مواقع ضروری نگاه دارید. شماانرژی زیادی را لازم خواهید داشت زمانیکه ماه وارد نشان شما مریخ می‌شود که در تمام طول تعطیلات آنجا به استراحت خواهد پرداخت. هفته آینده روزهایی کاملا متفاوت خواهید داشت پس بهتر است تا آن زمان کمی استراحت کنید و نیروی خود را ذخیره سازید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر شما درگیر مسئله مالی با دیگران هستید امروز درصدد دفاع از موقعیت خود برمی‌آیید. خوشبختانه به نظر می‌رسد این درگیری تبدیل به مشکل بزرگی نمی‌شود اما شما باید به عمق ماجرا پی ببرید و از سطوح ظاهری آن بگذرید تا به عمیق ترین معنی آن دست یابید. اگر این کار را نکنید، آتش زیر خاکستر باقی مانده و بعدها دوباره شعله ور خواهد شد. به یاد داشته باشید بهتر است که مشکلات الان خود را نشان دهند تا بعدا؛ زیرا اکنون زمان کافی برای حل آنها دارید!

فال روزانه شنبه 9 دی 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 9 دی 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 259 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php