کد خبر : 253361 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۲:۱۳

فال روزانه پنج شنبه 7 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردید عمل کنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می‌سازد که …

فال روزانه پنج شنبه 7 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردید عمل کنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می‌سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما کمی هم کناره‌گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

علاقه به سفر کردن امروز در شما بسیار قوی شده است و شما احساس می‌کنید که فقط باید بلند شده و از خانه خارج شوید. شاید شما واقعاً این کار را انجام دهید، اما از نظر جغرافیایی نباید زیاد از خانه‌تان دور شوید. شاید هنوز شما بخواهید که به جایی دور مسافرت کنید و از مسئولیتهایتان دور باشید. به یاد داشته باشید برای شما ماندن در محل کار و پرداختن به آنچه روی میزتان است بهتر از فرار کردن از آنهاست.

فال روزانه متولدین خرداد

ممکن است شما ایده بزرگی در رابطه با اینکه چطور پول بیشتری کسب کنید در سر داشته باشید ، اما احتمالا قبل از اینکه تلاش تان را در این راه آغاز کنید مجبور می‌شویدعقب نشینی کنید. شما از انجام دادن کارهایی که در رابطه با آنها تجربه ای ندارید نمی‌ترسید و ممکن است سیاست جدیدی در پیش بگیرید که در راه تان موفق شوید. از طرف دیگر، ممکن است دیگران آرام آرام به سمت شما بیایند و به راحتی در جریان کار شما قرار بگیرند. بنابراین اگر مایلید که این کار را بکنید، بیشتر کنجکاو باشید و در این رابطه بیشتر جست و جو کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز بهرام عصبانی در امتداد و هم ترازی عجیبی قرار گرفته است و شما می‌توانید تضادها و تناقض‌های سیاره بخت خود را حس کنید. معمولا با وجود بهرام ادعا کردن و مدعی بودن کار سختی است، اما امروز این سیاره ۱۸۰ درجه چرخیده است! درحالیکه نشانه شما را در مورد توانایی‌هایتان برای حل کردن مشکلات اخیر به شک انداخته‌اند، شما هنوز مطمئن نیستید که چگونه می‌توانید آنها را تفسیر کنید. استراحت کردن تضمین می‌کند که به کمال رسیدن برای شما از هر فعالیت خاص دیگری مهم تر است. هرچیزیکه حس کردید را بیان کنید و مطمئن باشید که اشنتباه نخواهید کرد.

فال روزانه متولدین مرداد

گاهی اوقات دیگران سعی می‌کنند که برنامه‌های خود را پیش ببرند و از شما توقع دارند خودتان را با آنها هماهنگ کنید و این موضوع شما را نارحت می‌کند. شما هم محدودیتهای خودتان را دارید و نمی‌خواهید وقت و انرژی باارزشتان را برای فردی که شما را از اهدفتان دور می‌کند تلف کنید. ولی امروز قضیه فرق می‌کند، برای اینکه فرصتهای خوبی نصیب شما شده است. اما باید منطقی باشید و قبل از دادن جواب مثبت فکر کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

حال که ونوس حساس دور زده و به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران برگشته، روابط دوستانه شما پیچیده تر می‌شود. تعادل برقرار کردن بین مسئولیت‌های جدیدتان و آروزی تان برای عشق ممکن است روابط بین شما و یک نفر دیگر را تیره و تار کند. اما امروز اعمال شما به اندازه صحبت‌هایتان کارساز نخواهد بود، برای اینکه کارهای شما پیام‌های نامفهومی‌برای دیگران به شمار می‌آید. بنابراین بهترین راهکار این است که تا جایی که امکان دارد شرایط خود را به روشنی تشریح کرده و بدانید که با این کار سوءتفاهمات برطرف می‌شود.

فال روزانه متولدین مهر

شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

فال روزانه متولدین آبان

هنگامی که پلوتو از محدوده تاریکی خارج می‌شود، اتفاق مهمی نیز افتاده است که همچنان ادامه می‌یابد و شما را به دردسر می‌اندازد. مهم نیست که شما چگونه سعی می‌کنید از گفتن حقیقت اجتناب ورزید، شما باز هم با ترسهای قدیمی روبرو خواهید شد. اما نباید نگران باشید؛ برای اینکه فردا خورشید دوباره به نشانه شما بازمی‌گردد و منفی‌بینی که به زندگی شما سایه افکنده را پاک می‌کند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

فال روزانه متولدین دی

حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یکنواخت و ثابتی قرار گرفته اید، فراموش نکنید تا موقعی که کار نکنید هیچ مزدی دریافت نخواهید کرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش کنید. انجام دادن وظایف کاری و افتخار کردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.

فال روزانه متولدین بهمن

ممکن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیکان تان چیزی از شما بخواهد که شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممکن است به خاطر وابستگی شخصیتی که شمادارید یک درگیری شدید ایجاد کند که هیچ برنده‌ای هم نداشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا یک موقعیت حل نشدنی را تعمیر کنید، قواعد بازی را عوض کنید. تنها هدف واقعی که شما نیاز دارید این است که به سخنانی که دیگران می‌گویند خوب گوش کنید. استدلال‌هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر شما کارهایتان را به تعویق انداخته‌اید، امروز زمان خیلی خوبی برای انجام دادن کارهای نیمه تمامتان است. ماه در سومین خانه ارتباطات شما قرار دارد و اکنون برای نوشتن نامه، فرستادن یک پیغام و یا تلفن زدن در خصوص موضوع مهمی که مدتها آن را به عقب انداخته بوده‌اید زمان فوق العاده‌ای است. از بین بردن ابهامات و نکات مبهم نیازمند توجه و تمرکز زیادی است، اما باعث می‌شود که شما بعداً احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

فال روزانه پنج شنبه 7 دی 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنج شنبه 7 دی 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 287 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php