کد خبر : 238497 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

ترامپ باعث طلاق این زن شد! + عکس

یک زن ۷۳ ساله بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک به دلیل اینکه همسرش به ترامپ رأی داد از وی جدا شد. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی برگزار شد و مردم این کشور رئیس جمهور جدیدشان را شناختند که این انتخابات چه قبل و چه بعد از رای‌گیری حواشی …

یک زن ۷۳ ساله بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک به دلیل اینکه همسرش به ترامپ رأی داد از وی جدا شد. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی برگزار شد و مردم این کشور رئیس جمهور جدیدشان را شناختند که این انتخابات چه قبل و چه بعد از رای‌گیری حواشی بسیاری در پی داشت.

ترامپ باعث طلاق این زن شد! + عکس

بر اساس گزارش ایندیپندنت، اما انتخاب ترامپ برای برای «گیل مک کورمیک»(Gayle McCormick)، غم انگیز بود چرا که او بعد از 222 سال زندگی مشترک از همسرش جدا شد. این زن 73 ساله که یک افسر گارد محافظت از زندان کالیفرنیا است در رابطه با دلیل ترک کردن همسرش می‌گوید:”بعد از آنکه فهمیدم او(همسرم) به ترامپ رای داده احساس کردم به من و زندگی مشترک 22 ساله‌مان خیانت کرده است”.

«گیل» می‌افزاید:”یک هفته قبل از انتخابات با دوستان مشترکمان مشغول صرف ناهار بودیم که از تصمیم همسرم-که می‌خواهد به ترامپ رای دهد باخبر شدم؛ احساس کردم که در تمام این مدت 222 ساله فریب خورده‌ام؛ حرفهای او مرا به کلی ناامید کرد.”

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 478 بار
دیدگاهتان را بنویسید

مریم در تاریخ 23 بهمن 1395 گفته : پاسخ دهید

خوب هرکی یه نظری داره این زنه چه دیکتاتوره

css.php