کد خبر : 236074 تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۶:۰۴

عجیب ترین ریش در دنیا + تصاویر

«آیزایا وِب» که با لقب «شگفت‌ریش» در اینترنت شناخته می‌شود، ریشش را بلند کرده و با آن مجسمه می‌سازد و حالا خلاقیت او در سراسر وب طرفداران بسیاری پیدا کرده است. آیزایا وب 36 ساله از اهالی سان فرانسیسکو است و در طی 6 سال گذشته صورت خود را نتراشیده …

«آیزایا وِب» که با لقب «شگفت‌ریش» در اینترنت شناخته می‌شود، ریشش را بلند کرده و با آن مجسمه می‌سازد و حالا خلاقیت او در سراسر وب طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

عجیب ترین ریش در دنیا + تصاویر

آیزایا وب 36 ساله از اهالی سان فرانسیسکو است و در طی 6 سال گذشته صورت خود را نتراشیده و ریش خود را در دو سال گذشته بلند کرده است تا با آن سازه‌های خلاقانه بسازد.

عجیب ترین ریش در دنیا + تصاویر

او هر دوشنبه در اکانت‌های شخصیش در اینستاگرام و تاملر عکسی جدید-از یک ریش اختاپوسی گرفته تا یک ریش درخت کریسمسی می‌گذارد و آن را با هشتگ «#Monbeardday» علامت گذاری می‌کند.

عجیب ترین ریش در دنیا + تصاویر

هر استایل ریش او تم خاصی دارد؛ او در روز شکرگذاری، ریش خود را به شکل قیفی انباشته شده از سبزیجات تازه درو شده درست کرد و در ایام کریسمس هم ریشش را به شکل یک آدم برفی و یک درخت کریسمس درآورده است.

عجیب ترین ریش در دنیا + تصاویر

در میان تم‌های اجرا شده توسط او می‌توان یک پاپیون بزرگ، یک اختاپوس سر و ته، یک شب‌پره، یک کاسه سوپ نودل و یک طرح جالب از بتمن با عنوان «The Bane of My Beardxistence» را دید.

عجیب ترین ریش در دنیا + تصاویر

ایده طراحی‌های ریش آیزایا وب بیشتر از طرف طرفدارانش به او پیشنهاد می‌شود که معمولا ایده‌هایی کاملا عجیب و غریب هستند و آیزایا آن‌ها را با کمک همسرش و ریش بلندش، تبدیل به واقعیت می‌کند و مدل‌های غریبی با ریشش می‌سازد. او حتا ویدیو‌های راهنما هم در مورد چگونگی انجام کارش منتشر کرده است.

عجیب ترین ریش در دنیا + تصاویر

او می‌گوید که ایده بلند کردن ریشش را از یکی از اجدادش گرفته است: “جِی گولد یکی از اجداد من است که یک سرمایه دار خط آهن بود و ریش فوق العاده‌ای داشت؛ ما حتی از بسیاری جهات شبیه هم هستیم.”

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 580 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php