کد خبر : 229884 تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۱۹

طالع بینی آذر ماه ۱۳۹۵

طالع بینی فروردین (برج‌ حمل‌) ذهن خود را به مسائل حاشیه یی معطوف نکنید. همیشه مسائل مهمتری وجود دارد که به آنها بپردازید. بیشتر وقت شما به حاشیه ها می گذرد و این میزان بازدهی شما را چه از نظر عاطفی در زندگی خانوادگی و چه از نظر مالی در …

طالع بینی آذر ماه ۱۳۹۵

طالع بینی فروردین (برج‌ حمل‌)

ذهن خود را به مسائل حاشیه یی معطوف نکنید. همیشه مسائل مهمتری وجود دارد که به آنها بپردازید. بیشتر وقت شما به حاشیه ها می گذرد و این میزان بازدهی شما را چه از نظر عاطفی در زندگی خانوادگی و چه از نظر مالی در محیط کار کم می کند. به فکر کینه و انتقام از کسی نباشید. گذشت از خطاهای دیگران، در درجه ی اول به خود فرد آرامش می دهد، در این نیمه ی پایانی سال پر از استرس و مشغله ی کاری هستید. مسافرت یک روزه با دوستان داشته اید که کمی از مشغله ی شما کاسته است. اما این نباید باعث شود به فکر مسافرت چند روزه نباشید. تعطیلات را فقط به تفریح و استراحت فکر کنید.

طالع بینی اردیبهشت (برج‌ ثور)

ملاقات بسیار مهمی در روزهای آتی در پیش دارید و این امر میتواند در زندگی تان نقطه عطفی باشد پس به سادگی از آن نگذرید ؛ پیغامی از راه دور دریافت میکنید که برایتان مسرت بخش است و یک سفر سرنوشت ساز پیش رو دارید این سفر شما را از ورطه خیال به واقعیت میکشاند. مدتی است تمام هم و غم شما معطوف به کار شده است و به زندگیتان توجه چندانی ندارید لذا عزیزان تان به لحاظ عاطفی از شما دور شده اند ؛ باید سعی کنید کار و زندگی را از هم جدا کنید تا دچار سردرگمی نشوید.

طالع بینی خرداد (برج‌ جوزا)

نباید بگذاری که دیگران با دخالت‌های‌شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. آنها معتقدند که از روی دلسوزی می‌‌خواهند به تو کمک کنند ولی چنین نیست. اگر باطرف مقابلت مشکلی هم داری به کسی مراجعه کن که صلاحیت آن را داشته باشد. تو دارای قدرتی هستی که به راحتی می‌‌توانی با شرایط جدید، خود را سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت استفاده کن. با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد که دیدن او تحولاتی در تو به وجود می‌‌آورد. در مورد مسائل کاری می‌‌توانی با او مشورت کنی و از کمک‌های او استفاده کنی. زیاد خودت را غرق در کار کرده‌ای ولی کمی هم باید به فکر خودت باشی و به خودت و ذهنت استراحت بدهی. پیشنهاد شراکتی به تو شده که آن را قبول نکن حتی اگر در مورد این پیشنهاد به تو اسرار شود. خودمحوری و خودرایی در زندگی بعضی مواقع انسان را به راه‌های باریکی می‌‌کشاند که گذشتن از آنها بسیار مشکل و گاهی غیرممکن است…

طالع بینی تیر (برج‌ سرطان‌)

مدتی است دچار آشفتگی روحی شده اید و آرام و قرار ندارید ؛ اگر کمی حوصله به خرج بدهید و به خداوند متعال پناه ببرید به زودی گمشده تان را خواهید یافت، گره ای در کارتان به وجود آمده است که به موجب آن آرامش شما تا حدودی دچار اختلال شده است اما هیچ نگران نباشید چراکه انشاءالله… رفع میشود و از غصه رهایی میابید. از سوی دوستان اشتباهی رخ خواهد داد که موجب آزار و رنجش تان میشود اما بهتر است بر آنان خرده نگیرید چون همیشه گذشت و گشاده رویی تأثیری بیشتر و بهتری دارد.

طالع بینی مرداد (برج‌ اسد)

چرا شما این قدر خودتان را دست کم می گیرید. در حالی که اکثریت کسانی که به هر نحوی از انحاء با شما در ارتباط هستند شما را یک فرد (مدیر) و (محترم) و (مقتدر) می داند چرا شما خودتان، خودتان را (خوار) و بی دست و پا خیال می کنید. خوشحال باشید که بزودی چشمتان به دیدار سفر کرده عزیزی روشن خواهد شد. برای خودتان مشغله و دردسر بی (مزد) زیاد درست کرده اید در صورتی که باید عرضه به نسبت تقاضا و تقاضا هم به نسبت عرضه باشد. در میان افراد خانواده یک نفر باعث (نگرانی) شما و یک نفر باعث (دلگرمی) شماست و هر دو هم عزیز شما هستند فال حافظ شما این بیت است (سحرم دولت بیدار به بالین آمد- گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد).

طالع بینی شهریور (برج‌ سنبله‌)

آدمی خوش قلب و مهربان هستی.اما متاسفانه زود رنجی و با عصبانیت دست به کار می شوی.همین کار نیرویت را کم می کند.دست از وسواس برداراز گفتن سخنان بیهوده خوداری کن.یک قانون مهم را در زندگی ات یاد بگیر:کلام نقره است و سکوت طلا است.بنابراین فقط زمانی که لازم است سخن بگو.از چیزهای خوب و رضیتبخش صحبت کن و دیگران را با سخنانت نیازار.هنگامی که همسرت صحبت می کند.بگذار او بفهمد که به او گوش می دهی و در چشمانش نگاه کن.با این کار رابطه بهتری بین شما شکل می گیرد.هیچ انسانی کامل نیست.سو تفاهم ها و جنگ و دعواها در هر رابطه ای رخ می دهد.خودخواهی و مادی گرایی را کنار بگذار.در این ماه زندگی به رویت لبخند خواهد زد و درهای امید به رویت باز می شود.ملاقات مهمی در پیش داری.خرید و فروش عالی است.تغییر شغل حتمی است.شغلی را شرع کن که به آن علاقه مندی.مهارت های خودت را در هر کاری بیشتر کن.ایمان خود را قوی ساز و دست از تردید بردار.بعضی وقتها زود باور هستی به همین جهت فریب می خوری.اما از آنجا که قلب مهربانی داری خداوند کمکت می کند.شک و تردید را کنار بگذار،تا به یقین برسی.

طالع بینی مهر (برج‌ میزان‌)

سرعت زندگی تان به گرمای شما ربط دارد. قدردانی از خود از هر چیزی باعث رضایت از خود و ترقی شما خواهد شد. حرکت صعودی اصلی این است که وضعیت مالی شما وارد یک مرحله رنسانس شود که این زمان حدود ۵م ماه است. نکته اینجاست که این هفته اگر کسی از شما سوالی درباره برخی از کمکهای مالی شما بپرسد یا یک موضوع وسوسه انگیز، شما چه خواهید گفت؟ بهتر است قبل از هر جواب یا تصمیمی فرصت بگیرید. مشتری در نشان شما یعنی موفقیت و رشد و دریافت یک چشم انداز افتابی. پیوند درخشان بین عطارد و اورانوس یعنی ارتباط جالب و تازه ای با دیگران و این ممکن است قبلا شاهد آن نبوده باشید. به سرعت درباره هر کسی قضاوت نکنید زیرا حدود ۲۳ م ماه میتوانید واقعیت را کشف کنید. در این ماه بادها کاهش پیدا خواهند کرد و فرصتی دست میدهد جهت رسیدگی به ابزارها و چیزهای دیجیتالی

طالع بینی آبان (برج‌ عقرب‌)

این ماه با قاب ذهنی بهتری هستید و از لوازم یا وسائل نو شده خانواده لذت می برید و احساس رضایت خواهید کرد. شروعی عاشقانه با شریک عاطفی خود خواهید داشت. جاذبه ها افزایش خواهد یافت و شما می توانید یک رابطه قابل اعتماد را شکل دهید. اتحاد پیش زمینه ازدواجتان خواهد شد. بهتر است احساسات خود را با شریک زندگی تان در میان بگذارید زیرا زندگی عاشقانه نیازمند اعتماد متقابل و ماندگار است. با کار سخت بر ناامیدی ها غلبه کنید. در حرفه خود شاهد پیشرفت هایی در موقعیت خود هستید و ارتباط با زیر دستانتان قابل ملاحظه و خوب است. در طول این مدت در محل کار باید به شدت وقت شناس باشید و فرصتی برای نیازهای سازمانی اختصاص دهید.

طالع بینی آذر (برج‌ قوس‌)

در این ماه یک پیغام غیر منتظره با یک دوست قدیمی شما را متعجب خواهد کرد ؛ اگر در صدد خرید یا فروش هستید باید کمی تامل کنید. به فرصتی طلایی دست میابید تا برای خواسته های خود و آنچه برای شما سرنوشت ساز است اقداماتی به عمل آورید ؛ به زودی پاداش زحمات و فعالیت هایی را که در ماه های قبل انجام داده اید در این ماه خواهید گرفت

طالع بینی دی (برج‌ جدی‌)

در این ماه برای شما شرایط تازه‌ای بوجود می‌آید و ناگهان تصمیم میگیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار نمائید. روش‌های کناره گیری و دوری شما ممکن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن است شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟ در این ماه آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

متولدین بهمن (برج‌ دلو)

برخی تضادهای خانوادگی شما، نگران کننده خواهد بود. آنچه که شما در گذشته از آن احساس امنیت و آرامش می کردید ممکن است اکنون باعث ناراحتی هایی برای شما شود. به تغییر و تحولاتی فکر کنید که زندگی شما را فعال تر می کند. بعضی ها نسبت به شما حسادت می کنند و حتی کینه می ورزند اما درایت و خوش خلقی شما بالاخره این فضا را تغییر می دهد. یک دیدار ناگهانی با یک دوست قدیمی، دوباره خاطرات شیرین گذشته را تکرار می کند که به پشتوانه این خاطرات و این تجربیات، می توان آینده امیدبخش را ساخت… از گذشته تان درس بگیرید. تاوان زیادی دادید. دیگر بس است. پس زندگی تازه ای را شروع کن… آن ملک را نخر.

متولدین اسفند (برج‌ حوت‌)

این ماه شما منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می‌کنید، اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد، اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می‌شود ولی تمرین‌های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان‌های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.

طالع بینی آذر ماه ۱۳۹۵

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

طالع بینی آذر ماه ۱۳۹۵

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 443 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php