کد خبر : 227035 تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۱۶

منت کشی بعد از قهر کردن

منت کشی بعد از قهر کردن انتقاد را با گشاده رویی بپذیرید چون همیشه حق با شما نیست: بیشتر اوقات در مجادله ای که هر دوی شما تصور می کنید حق با شماست و مشکل مربوط به طرف مقابل می باشد به ویژه اگر قبلاً نیز مکرراً بر سر موضوع …

منت کشی بعد از قهر کردن

منت کشی بعد از قهر کردن

انتقاد را با گشاده رویی بپذیرید چون همیشه حق با شما نیست:

بیشتر اوقات در مجادله ای که هر دوی شما تصور می کنید حق با شماست و مشکل مربوط به طرف مقابل می باشد به ویژه اگر قبلاً نیز مکرراً بر سر موضوع فعلی بحث کرده اید, لطفاً انتقاد همسر خود را با روی باز و به راحتی گوش کنید.

برای مدت کوتاهی به جای خلوتی بروید:

در اوج بحث فشار خونتان بالا می رود و تپش قلبتان بالا می رود و ممکن است چیزهایی بگویید که لزوماً بیان آن ها منظوری ندارید. همیشه به مکانی خلوت نیاز دارید که در آن از هم جدا شده آرام گرفته و افکار خود را جمع کنید.

سعی کنید دیگه گذشته را یاد آوری نکنید:

به چیزی که اکنون در حال روی دادن است توجه کنید. آتش بیار معرکه شدن راهی به جایی نخواهد برد و با فراموش کردن گذشته زودتر به توافق می رسید.

به همسرتان بگویید که شما دشمن اش نیستید:

اگر به آرامی در مورد موضوعی بحث می کنید و همسرتان به یکباره صدایش را بالا برده و از کوره در می رود کافی است به طرفش رفته و محبتتان را به او نشان دهید. دست خود را به آرامی در دستش قرار دهید تا بفهمد که این مجادله بی اهمیت است.

فضای اطرافتون رو آراسته و زیبا کنید:

محیط اطراف تأثیر مستقیمی روی احساسات ما دارد. عصبانیت یک احساس خشن است اما با مراقبت همراه با توجه محبت آمیز همیشه می توان آن را کنترل کرد.

نترسید و مشکل ترین کلمه را به زبان بیاورید:

یک عذر خواهی واقعی می تواند یکی از دشوارترین پیشنهاداتی باشد که ما ارائه می دهیم! بر خلاف تصور عموم همه افراد قادر به زبان آوردن این کلمه بوده و تا به حال هیچ کس بعد از گفتن آن غش نکرده است.

یک و یا چند جمله ای دل پذیر به او بگویید:

گاهی اوقات فراموش کردن حرف های آزار دهنده کسی که دوستش دارید مشکل به نظر می رسد اما اگر چیزی قابل تعریف را با آن بیاموزید روبه رو شدن با مسائل بسیار آسان تر خواهد شد.

حتما به او بگویید که دوستش دارید:

هنگامی که می خواهید به حالت آشتی و صلح برگردید به همسرتان بگویید که دوستش دارید. اطمینان دادن در مورد این موضوع که احساس شما نسبت به همسرتان هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد,بسیار خوب است.

شما هم ببخشید و فراموش کنید:

عذر خواهی تنها به این معنا نیست که بگویید متأسفید بلکه باید آن اتفاق را برای همیشه فراموش کنید. در حقیقت فراموشی باعث می گردد که مسئله مورد نظر راه بازگشت و سرایت دوباره به رابطه تان را نداشته باشد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، روابط عاشقانه ، زناشویی بازدید 1,525 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php