کد خبر : 224675 تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۲۲

چگونه به همسر دلسرد اظهار عشق کنیم؟!

چگونه به همسر دلسرد اظهار عشق کنیم؟! گاهی اوقات شما و همسرتان مجبور می‌شوید مدتی از هم جدا شوید. سعی کنید اگر فکر می‌کنید مؤثر است وقتی برگشت به او اظهار عشق کنید. در ادامه به نقل از با این چگونه، به شما می‌آموزیم که چگونه با اظهار عشق از …

چگونه به همسر دلسرد اظهار عشق کنیم؟!

چگونه به همسر دلسرد اظهار عشق کنیم؟!

گاهی اوقات شما و همسرتان مجبور می‌شوید مدتی از هم جدا شوید. سعی کنید اگر فکر می‌کنید مؤثر است وقتی برگشت به او اظهار عشق کنید. در ادامه به نقل از با این چگونه، به شما می‌آموزیم که چگونه با اظهار عشق از دلسرد شدن همسر خود جلوگیری کنید یا در اثر بروز آن بتوانیم دوباره او را دلگرم کنیم.

علت را پیدا کنید

ببینید چه چیزی او را این چنین دلسرد کرده؟ با او باشید، با او صحبت کنید، او را خوشحال کنید، سعی کنید او را بخندانید، به او نزدیک باشید، با او دوست باشید. آیا قبل از اینکه با او ازدواج کنید هم مثل حالا بود؟ اگر برای کشف او وقت بگذارید، زمان پاسخ شما را می دهد.

خودتان را تغییر دهید

بزرگی می‌گفت:«اگر نگرش تان را تغییر دهید، می‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید.» بنابراین همه چیزی که نیاز دارید تغییر است. عادات بدتان را تغییر دهید. همسرتان چه چیزی را در مورد شما دوست ندارد؟ آن را تغییر دهید. کار سختی است ولی ارزش امتحان کردن را دارد، این طور نیست؟

به خوبی از او مراقبت کنید اما مراقبت از خودتان را هم فراموش نکنید

اگر کمی سر و وضع‌تان را بهتر کنید، همسرتان می‌خواهد که با شما باشد. او به شما افتخار می‌کند زیرا یک همسر فوق‌العاده دارد. سعی کنید جهت اظهار عشق به همسر خود از بعضی کلمات عاشقانه مثل عسلم، خانمم، عزیزم و … چیزهای دیگری که به ذهن‌تان می‌رسد استفاده کنید.

کارهایی را با هم انجام دهید

می‌توانید با هم دکور خانه را عوض کنید، باغچه درست کنید، برای شام بیرون بروید، مسافرت بروید. این کار باعث گرم شدن رابطه‌تان و همچنین دلگرمی همسرتان خواهد شد. به او هدیه بدهید، سورپرایز کردن یک عنصر مهم در ازدواج است، آن را فراموش نکنید. یک گفتگوی جدی داشته باشید. (این مورد مهم نیست، می‌توانید آن را انجام دهید یا ندهید.)

نکات و هشدارها

– به او در کارهای خانه کمک کنید، همسرتان از این کار خوشحال خواهد شد.

– بهترین راه حل برای این مورد این است که هر کاری دلتان می‌گوید انجام دهید.

– یادتان باشد که این کار آسان نیست. شما می‌خواهید قلب او را تسخیر کنید. او را با عشق‌تان گرم کنید، اگر عشق‌تان را به او ثابت کنید، احساس می‌کند که تنها زن روی زمین است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، روابط عاشقانه ، زناشویی بازدید 426 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php