کد خبر : 219582 تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

سلفی پرستو صالحی با حیوان مورد علاقه اش + عکس

پرستو صالحی در صفحه شخصی اش سر فیلمبرداری تله فیلم مهاجران روستای سیاوشان استان مرکزی با انتشار این عکس نوشت: تمام عمرش به آدم خدمت میکنه تهش همه میگن خرِ و داره عینِ خر کار میکنه. من عاشق این حیوونم با این نگاه مهربونش… با حیوانات مهربان باشیم. هنرمند جوان …

سلفی پرستو صالحی با حیوان مورد علاقه اش + عکس

پرستو صالحی در صفحه شخصی اش سر فیلمبرداری تله فیلم مهاجران روستای سیاوشان استان مرکزی با انتشار این عکس نوشت: تمام عمرش به آدم خدمت میکنه تهش همه میگن خرِ و داره عینِ خر کار میکنه. من عاشق این حیوونم با این نگاه مهربونش… با حیوانات مهربان باشیم.

هنرمند جوان کشورمان فعالیت هنری خود را از سال 1375 با کار تئاتر آغاز کرده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرد.

این هنرپیشه جوان متولد نهم آبان سال پنجاه و شش در تهران است و با بازی در سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید. پرستو صالحی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به حمایت از حیوانات پرداخت.

این روزها در شبکه اجتماعی اینستاگرام دیده می شود بسیاری از هنرمندان با انتشارپستی واحد خواستار رعایت حقوق حیوانات شده اند.

در همین راستا “پرستو صالحی” بازیگر سینما و تلویزیون در ساختار جدید نسبت به این موضوع اذعان داشت و از علاقه خود به حیوانات گفت.

4/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : بازیگر ، تصاویر بازدید 1,212 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php