کد خبر : 185374 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

۳ ماسک زمستانی برای خانم های زیبا

۳ ماسک زمستانی برای خانم های زیبا در فصل زمستان به علت خشکی هوا , پوست صورت دچار خشکی و جوش‌هایی در ناحیه چانه و گونه می‌شود. برای داشتن پوستی با طراوت و انعطاف پذیر به شما پیشنهاد میکنیم این ۳ ماسک خانگی و طبیعی را برای پوستتان استفاده کنید. …

۳ ماسک زمستانی برای خانم های زیبا

۳ ماسک زمستانی برای خانم های زیبا

در فصل زمستان به علت خشکی هوا , پوست صورت دچار خشکی و جوش‌هایی در ناحیه چانه و گونه می‌شود. برای داشتن پوستی با طراوت و انعطاف پذیر به شما پیشنهاد میکنیم این ۳ ماسک خانگی و طبیعی را برای پوستتان استفاده کنید.

ماسک صورت هویج

هویج سرشار از ویتامین‌های A و B و C است. با ماسک هویج پوست شما احیا شده و درخشندگی و لطافت آن به سرعت باز می‌گردد. هویج دارای خاصیت ضد التهابی است و استحکام بیشتری به پوست شما می‌بخشد. برای تهیه این ماسک به یک عدد هویج، یک قاشق غذا خوری روغن بادام و در صورت تمایل ۵ قطره روغن گل یاس نیاز دارید.

ابتدا هویج را پوست گرفته و آب آن را بگیرید. سپس روغن را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید. دراز بکشید و این مخلوط را به پوست خود بمالید. اجازه دهید این ماسک برای ۱۵ دقیقه به روی صورت شما باقی بماند. سپس صورت خود را با آب بشویید. ماسک هویج پوستی نرم و شگفت انگیز به شما خواهد بخشید.

ماسک سیب زمینی

پف زیر چشم یکی از مشکلات پوستی در هوای سرد است که باعث می‌شود خسته و بیمار به نظر برسید. درمان سنتی این مشکل استفاده از سیب زمینی است. این گیاه دارای خواص ضد احتقانی است که به رفع پف زیر چشم‌های شما کمک می‌کند. ورقه‌هایی از سیب زمینی ببرید و آن‌ها را کمی در آب بخیسانید. به پشت دراز بکشید و این ورقه‌ها را به مدت ۱۵ دقیقه به روی چشم‌های خود قرار دهید. سعی کنید این ورقه‌ا را تا جایی که می‌توانید نازک ببرید.

با استفاده از این ماسک پف اطراف چشم‌های شما از بین رفته و مجددا پوستی نرمال در این ناحیه خواهید داشت. اما باید بدانید نتایج این ماسک به سرعت پدیدار نمی‌شوند و کمی زمان لازم است. سعی کنید هفته‌ای یک بار از این ماسک استفاده کنید.

ماسک صورت سیب

سیب دارای خواص ضد عفونی کننده و سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. بهترین خاصیت سیب این است که دارای اسید مالیک است. این اسید پوست شما را لایه برداری کرده و رنگ چهره شما را شفاف و درخشان می‌کند.برای تهیه این ماسک یک سیب را ورقه ورقه کنید. مقداری آب را به جوش بیاورید و سیب را به داخل آن بریزید. پس از چند دقیقه ورقه‌های سیب نرم می‌شوند. این ورقه‌ها را به روی جوش‌های صورت خود بمالید.

۲۰ دقیقه صبر کنید و سپس با یک حوله پنبه‌ای یا پشمی صورت خود را پاک کنید. قرمزی و التهاب جوش‌های شما از بین خواهد رفت و احساس می‌کنید جوش‌های شما خالی شده‌اند. این یکی از موثرترین راه‌های داشتن پوستی سالم و نرم و منعطف در زمستان است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، سبک زندگی ، مد و زیبایی بازدید 456 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php