کد خبر : 183138 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۰:۵۴

فال روزانه پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴

فال روزانه پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز برایتان با آرامش و راحتی آغاز خواهد شد، ولی با پیش رفتن روز سرتان شلوغ خواهد شد و هیچ کاری جز بالا بردن سرعتتان از دستتان بر نمی آید. ایده های زیادی به ذهنتان خطور می کنند که هر …

فال روزانه پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴فال روزانه پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز برایتان با آرامش و راحتی آغاز خواهد شد، ولی با پیش رفتن روز سرتان شلوغ خواهد شد و هیچ کاری جز بالا بردن سرعتتان از دستتان بر نمی آید. ایده های زیادی به ذهنتان خطور می کنند که هر یک از آنها آنقدر هیجان انگیز است که نمی دانید کدام یک از آنها را باید دنبال کنید. بسیار هیجان زده هستید، ولی بهتر است قبل از هر کاری وظایف روزمره تان را به انجام برسانید و بعد از آن به دنبال این ماجراجویی ها بروید. از موفقیت هایتان لذت ببرید و به خودتان افتخار کنید. امروز ممکن است بین شما و عشقتان به دلیل عصبانیت غیر عادی یکی از دو طرف درگیری به وجود بیاید، بهتر است تا زمانی که خشمتان فروکش نکرده است هیچ حرفی در مورد این موضوع نزنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

گاهی چنان بر سر دو راهی قرار می گیرید و انتخاب راهی که باید در پیش بگیرید برایتان سخت می شود که دوستان و همکارانتان را دیوانه می کنید. ولی امروز سرشار از انرژی هستید و آنقدر ایده های بزرگ در سرتان دارید که همه را شگفت زده خواهید کرد. هیچ دلیلی وجود ندارد که مثبت نگری فعلی خود را بخواهید کنار بگذارید. با خیال راحت تصورات ذهنیتان را با دیگران در میان بگذارید تا قدمی به سوی به حقیقت درآوردن آنها برداشته باشید. کافی است به جادو اعتقاد داشته باشید تا برایتان اتفاق بیفتد. حسابی سرتان گرم کارتان است و با انرژی برای هدفتان تلاش می کنید، به عشقتان بگویید که امروز سرتان گرم کار است، او را در انتظار نگذارید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز روحیه تان خیلی خوب است، با این حال ممکن است گاهی در وجودتان احساس انتظار و بیقراری داشته باشید. حالات روحیتان خیی سریع تغییر پیدا می کنند و بالا و پایین می روند. دیگران نمی توانند از احساسات شما سر در بیاورند، زیرا تا می خواهند از آنها سر در بیاورند نگاه شما تغییر پیدا می کند. زیاد خودتان را درگیر و نگران انتظارات دیگران نکنید و به خودتان فرصت بدهید با آزاد گذاشتن احساساتتان شادی و خوشبختی را تجربه کنید. گاهی هیچ چاره ای جز دنبال کردن آنچه دلتان به شما می گوید ندارید. ایجاد تعادل بین کار و مسائل خانوادگی کمی سخت خواهد بود. باید با همسرتان در مورد تقسیم وظایف به طور جدی صحبت کنید تا بتوانید بدون مشکل به وظایف خود در خانه و محل کار رسیدگی کنید.

فال روزانه متولدین تیر

حتی اگر همیشه در حفظ حد و مرزها و مخفی کردن اسرار از دیگران مهارت داشته باشید هم امروز نمی توانید در پنهان کردن رازها چندان موفق باشید. نه این که بخواهید به احساسات دیگران لطمه زنید و یا به اعتماد کسی خیانت کنید، تنها مشکل این است که فعلا نمی توانید احساسات خود را مهار کنید و یا چیزهایی که می دانید را از کسی که دوست دارید مخفی کنید. ولی این کار تاثیر چندان خوبی روی رابطه شما نخواهد گذاشت و حتی ممکن است رابطه شما را به خطر بیندازد و اعتماد طرف مقابلتان را نسبت به شما از بین ببرد. مواظب حرف هایتان باشید تا مبادا کلامی از دهانتان در برود و قولی که داده اید را زیر پا بگذارید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بهتر است گارد دفاعی خود را کنار بگذارید و خودتان را به دیگران نزدیکتر کنید. خوشبختانه دیگران متوجه تغییرات ایجاد شده در رفتارتان خواهند شد و شما می توانید بی آن که نگران عکس العمل دیگران باشید خودتان را به آنها نزدیک کنید. وقتی آنها نیز خواهان برقراری ارتباط نزدیک با شما هستند و این احساس دوجانبه است نیازی به عقب نشینی نیست. شما عاشق تعریف و تمجید هستید، پس از تعریف هایی که دیگران از شما می کنند لذت ببرید، حتی اگر فکر می کنید این کار شما را آسیب پذیر می کند. به نفعتان است چند روزی مواظب حرف هایی که به عشقتان می زنید باشید و قبل از فکر کردن دهانتان را باز نکنید تا مبادا دلخوری و ناراحتی به وجود بیاید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما وقتی مسئولیتی به عهده تان است آن را با نظم و ترتیب انجام می دهید و همین باعث می شود که دیگران برای روبراه کردن کارها به شما تکیه کنند. با این حال امروز انرژیتان کمی کمتر از همیشه است و بی حوصله هستید و نمی توانید انتظارات همه را برآورده کنید. نگران این نباشید که شاید نتوانید تمام کارهایی که در لیست کارهای روزمره تان هستند را به انجام برسانید. کافی است با انجام مهمترین کارها شروع کنید و کارهایی که اهمیت کمتری دارند را برای بعد از اتمام کارهای اصلی بگذارید. وقتی پای مسائل عاطفی در میان است لزومی ندارد که همه چیزهای دیگر بی نقص و فوق العاده باشند، مهمتر از همه چیز علاقه شما و طرف مقابلتان نسبت به یکدیگر است.

فال روزانه متولدین مهر

اگر می خواهید که همه چیز در هماهنگی فوق العاده ای باشد، شاید لازم شود بر خلاف میلتان کمی جدیت و یا حتی خشونت به خرج بدهید. وقتی به تمام کارهایی که باید انجام شوند فکر می کنید نگرانیتان افزایش پیدا می کند، ولی خوشبختانه شما می توانید از پس موقعیتی که به وجود آمده است بربیایید. انرژی درونتان شما را قادر می سازد در برابر هر مخالفتی که با شما شود و هر مانعی که در سر راهتان قرار بگیرد با قدرت تمام مقاومت کنید. امروز توانایی شما در مدیریت بحران حتی خودتان را نیز به تعجب وا خواهد داشت. اجازه ندهید حرف هایی که بعضی از متاهل ها در مورد ازدواج و بلایای آن می زنند شما را از جدی کردن رابطه عاطفیتان بترساند.

فال روزانه متولدین آبان

شما فکر می کنید امروز تمام برنامه هایتان همان طوری که خودتان می خواهید پیش خواهند رفت، ولی این به شرطی است که تمام روز به فعالیت های خودتان ادامه دهید. ادامه دادن به فعالیت هایتان عامل اصلی موفقیت شما خواهد بود، با این حال اگر حتی یک لحظه از سرعتان کم کنید هم افکار ضد و نقیضتان حواس شما را پرت خواهند کرد. قبل از هر کاری برنامه هایتان را به انجام برسانید، تمام امشب برای فکرهای بیهوده ای که در سرتان هستند وقت خواهید داشت. البته بهتر است قبل از پرداختن به این افکار برای همسر و خانواده تان وقت بگذارید و عشق و علاقه فراوانی که نسبت به آنها دارید را نشان دهید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز انگار فاز همه با فاز شما فرق می کند، ولی در حال حاضر برای شما اهمیتی ندارد که بخواهید خودتان را با آنها هماهنگ کنید. ولی کمی که بگذرد می بینید که نمی توانید کنار بایستید و ببینید که دوستانتان دارند به تنهایی و بدون شما از بازیشان لذت می برند. بهترین راه حل برای این مشکل این است که احساسات خود را با آنها در میان بگذارید. داشتن یک مکالمه صادقانه به شما و دیگران کمک می کند تا بدون آن که چیزی را از دیگران مخفی کنید از همراهی آنها لذت ببرید. سعی کنید همراه با عشقتان به کارها و فعالیت هایی بپردازید که زمانی همراه با هم از انجام دادن آنها لذت می بردید ولی مدت هاست آنها را فراموش کرده اید.

فال روزانه متولدین دی

امروز همکارانتان برخی مسائل را نادیده می گیرند و نکات مهمی از چشمانشان مخفی می ماند، ولی هیچ راهی برای این که این موضوعات را بی آن که نارحت شوند به آنها یادآوری کنید هیچ راهی وجود ندارد. متاسفانه اگر در مورد این موضوع با آنها حرف بزنید از دست شما دلخور خواهند شد و حتی ممکن است فکر کنند برای پیش بردن کارهای خودتان دارید این کار را می کنید. ولی اگر خود شما اشاره ای به این مسئله نکنید آنها نیز به آن پی نخواهند برد. پس بی آن که طوری رفتار کنید که احساس کنند به آنها توهین شده است موضوع را با آنها در میان بگذارید. قبل از این که از دست عشقتان ناراحت شوید به او فرصت دهید که برایتان دلیل کار یا رفتارش را توضیح دهد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز خیلی شیطان و بازیگوش شده اید، ولی مسئولیت هایتان به شما این اجازه را نمی دهند که همه چیز را به خاطر بازی و تفریح رها کنید. ولی شکایت کردن و غر زدن در مورد وظایف و مسئولیت هایتان چیزی جز اتلاف وقت و انرژی نیست. بجای این کار سعی کنید کارها و مسئولیت هایتان را با سرعت هر چه تمامتر انجام دهید. در این صورت به اندازه کافی زمان خواهید داشت تا بعد از کارهایتان به فعالیت هایی که خودتان دوست دارید و لبخند را به لب هایتان خواهند آورد بپردازید. اگر از تنهایی خسته شده اید و دلتان می خواهد که شریک زندگیتان را پیدا کنید این را هم باید به یاد داشته باشید که بیش از اندازه عجله نکنید، عشق خودش به سراغتان خواهد آمد.

فال روزانه متولدین اسفند

یک جر و بحث خانوادگی ممکن است به رسیدگی فوری شما نیاز داشته باشد. خوشبختانه شما امروز توانایی این را دارید که جوانب مختلف مشکلات پیچیده را ببینید، ولی متاسفانه تمایل شدیدی که به انتخاب بهترین راه حل ممکن دارید باعث ایجاد تردید و دودلی در وجودتان می شود و نمی دانید چه راهی را باید انتخاب کنید. عاقلانه ترین کار ممکن این است که تا زمانی که نگرشتان وضوح کافی پیدا نکرده است از جبهه گیری خودداری کنید. هیچ کس نمی تواند شما را مجبور کند از راهی که در پیش گرفته اید منحرف شوید، پس با خشمگین شدن و دعوا با دیگران بلوا به راه نیندازید و با آرامش تمام کاری که خودتان صلاح می دانید را انجام دهید.

فال روزانه پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 163 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php