کد خبر : 182783 تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۴۳

ملکه ادویه های لاغری

ملکه ادویه های لاغری اگر به دنبال یکی از آن روش‌های مطمئن و بدون خطر برای خوش‌اندامی می‌گردید، خوردن دارچین و هل را فراموش نکنید؛ این دو ادویه در سوزاندن چربی نقش مهمی دارد. ادویه‌هایی که در سوزاندن چربی نقش‌دارد. دارچین را ملکهٔ ادویه‌های لاغری می‌دانند. این ادویه ضداشتها است …

ملکه ادویه های لاغری

ملکه ادویه های لاغری

اگر به دنبال یکی از آن روش‌های مطمئن و بدون خطر برای خوش‌اندامی می‌گردید، خوردن دارچین و هل را فراموش نکنید؛ این دو ادویه در سوزاندن چربی نقش مهمی دارد.

ادویه‌هایی که در سوزاندن چربی نقش‌دارد. دارچین را ملکهٔ ادویه‌های لاغری می‌دانند. این ادویه ضداشتها است و می‌تواند میل شدید به مواد قندی و شیرین را کنترل کند. دارچین به تنظیم قند خون نیز کمک می‌کند. حتماً می‌دانید که بالا بودن قند خون باعث انباشتگی قند به صورت چربی می‌شود.

نتایج برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ترکیب دارچین با عسل باعث تنظیم سوخت و ساز بدن شده و به تناسب اندام کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم یک نوک انگشت دارچین به میوه‌ها اضافه کرده و به عنوان دسر یا میان‌وعده میل کنید.می‌توانید به چایتان نیز دارچین اضافه کنید. چند قطره روغن گیاهی دارچین را روی یک دستمال تمیز بچکانید و روزانه چندین مرتبه استشمام کنید.

همچنین در طب سنتی هند از هل به عنوان یک چربی‌سوز طبیعی استفاده می‌کنند. برای اینکه از خواص بی‌نظیر هل بهره‌مند شوید کافی است یک یا چند عدد از این ادویهٔ خوش عطر را داخل قوری چایتان بیندازید و یا یک عدد را به فنجان قهوه‌تان اضافه کنید. همچنین می‌توانید یک قاشق چای‌خوری دانه‌های ریز هل را در یک فنجان آب جوش و در حرارت ملایم دم کنید. بعد از غذا یک فنجان از این دم کردهٔ معطرتان را میل کنید و بدون دردسر به هدف لاغری تان نزدیک‌تر شوید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 577 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php