کد خبر : 181102 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

بارش ها همچنان ادامه دارد

احد وظبفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان نمود:امروز به سبب نفوذ توده هوای سرد در نیمه غربی کشور، ابرناکی کاهش یافته و بارش قطع می شود اما فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور موجب بارش در دامنه های البرز شرقی، استان های ساحلی دریای خزر، شمال شرق …

بارش ها همچنان ادامه دارد

احد وظبفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان نمود:امروز به سبب نفوذ توده هوای سرد در نیمه غربی کشور، ابرناکی کاهش یافته و بارش قطع می شود اما فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور موجب بارش در دامنه های البرز شرقی، استان های ساحلی دریای خزر، شمال شرق و بطور پراکنده در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور می شود.

این مسئول با اشاره به وزش باد شدید در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور و دامنه های جنوبی البرز در خصوص شدت بارش گفت: شدت بارش در استان های مازندران، گلستان، سمنان، شمال اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی می باشد.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز سه شنبه بتدریج با خروج سامانه بارشی، در غالب مناطق کشور توده هوای سرد و خشک استقرار یافته و تا اواخر هفته ماندگار خواهد بود.

احد وظیفه در خاتمه اعلام نمود:روزهای دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و طوفانی پیش بینی می شود و اواخر وقت روز سه شنبه نیز دریای خزر مواج می باشد.

هم اکنون(ساعت ۶:۳۰ صبح دوشنبه) دمای هوای تهران به ۰ درجه رسیده است.درهمین زمان ایلام دمای ۹درجه و اراک ۵ درجه زیر صفر را تجربه میکنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 307 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php