کد خبر : 140908 تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۱۵

فال روزانه امروز یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه امروز یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز حس روز تعطیل را دارید و تصور می کنید جمعه است. باید این کسالت و بی حالی را از خود دور کنید. تازه اول هفته است و باید با انرژی زیاد روز خود را دنبال کنید. برای خود …

فال روزانه امروز یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه امروز یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز حس روز تعطیل را دارید و تصور می کنید جمعه است. باید این کسالت و بی حالی را از خود دور کنید. تازه اول هفته است و باید با انرژی زیاد روز خود را دنبال کنید. برای خود و عشقتان برنامه تفریحی و پرهیجان در نظر بگیرید. در ارتباط برقرار کردن با دیگران مهربان تر و آرام تر باشید. لازم نیست خیلی عمیق به مسایل نگاه کنید، امروز هر چه سطحی تر باشید برای خودتان هم بهتر است

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز حس نوستالوژیک دارید و دلتان می خواهد گذشته های خود و خانواده خود را مرور کنید. یا اینکه افکار و خواسته هایتان امروز رنگ و بوی قدیمی و کهنه خواهند داشت. شاید بد نباشد برای اعضای خانواده و همان هایی که برایتان مهم هستند، غذای موردعلاقه شان را بپزید یا آنها را به رستوران موردعلاقه شان دعوت کنید. امروز همان روند رفتاری همیشگی خود را داشته باشید و لازم نیست در هیچ زمینه ای نوآوری کنید

فال روزانه متولدین خرداد

اگر خیلی روی حرف های عمیق و جدی اصراری نداشته باشید، امروز برای معاشرت با دیگران و حرف زدن زمان خوبی است. امروز می توانید بدون سیاست رفتار کنید و خودتان باشید و خیلی راحت در مورد خود حرف بزنید. بدون اینکه احساساتی شوید، می توانید در میان اعضای خانواده گذشته ها را مرور کنید. امروز زمان خوبی برای صحبت های سطحی و تنهایی زمان خوبی است.

فال روزانه متولدین تیر

خیلی از مواقع به ندای قلبتان گوش می دهید و اصطلاحا دلی کار می کنید. اما امروز این فرصت را دارید تا منطق بیشتری را چاشنی رفتارهای خود کنید. محدودیت ها باعث نمی شوند شما ناامید شوید. امروز باید صبورتر باشید و بدانید با کمی صبر و حوصله می توانید کارهای بزرگی انجام دهید و پروژه ها بسیار بهتر پیش خواهند رفت. البته امروز سنت ها و رسم های خانوادگی هم برایتان بسیار ارزشمند می شوند و می خواهید همه کارهای شخصی را بر اساس آنها انجام دهید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بیشتر خود را زیر ذره بین بروید و در کنارش به خود و توانایی هایتان اجازه خودنمایی هم بدهید. اما بهترین زمان برای خودشناسی، امروز است. باید با اعتماد به نفس، کارهای خود را بسنجید و ببیینید در کجای نمودار زندگی و نقشه های خود ایستاده اید. لازم نیست نگران مدیریت کارها باشید. امروز خوشبختانه بسیار آرام و خونسرد هستید و در سکوت می توانید کارها را به انجام برسانید. بهترین زمان برای آغاز، امروز است. با عشقتان هم احتمالا حس های نوستالوژیک خود را دوره خواهید کرد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز باید به همه کارهای نیمه نصفه پایان بدهید. از روابط با آدم ها گرفته تا پروژه های کاری، همه باید به انجام برسند. یا دست‌کم برای آنها برنامه ریزی کنید تا در کوتاه ترین زمان تمام شوند. شما تجربه های بسیاری دارید و از آنها می توانید در ر استای تحقق اهداف خود استفاده کنید. همه مسایل بیهوده و منفی و حتی آدم های آزاردهنده را از زندگی خود حذف کنید. به سوی جلو حرکت کنید. با این پاکسازی ها گامی بزرگ در جهت پیشرفت خواهید برداشت.

فال روزانه متولدین مهر

امروز وقتی برای احساساتی شدن نیست. باید به صورت گروهی، کارها و پروژه های خود را به انجام برسانید. وقت با ارزش خود را برای شایعه پراکنی یا غیبت در مورد افراد دیگر هدر ندهید. در انتهای روز، اگر می توانید دوستان صمیمی و مورد علاقه خود را دور هم جمع کنید و در کنار آنها همه هیجان و شادی خود را تخلیه کنید. کمی تفریح و هیجان حسابی حالتان را جا می آورد و کمک می کند تا آخر هفته انرژی خوبی داشته باشید. امروز بهترین و زیباترین لحظه ها را در کنار عشقتان خواهید داشت

فال روزانه متولدین آبان

امروز ورزش و تمرین های ورزشی حسابی حالتان را جا می آورد و کمک می کند تا انرژی بسیار خوبی داشته باشید. حتی به خلاقیت بیشتر شما هم کمک می کند. امروز در همه زمینه های زندگی و کار حس خوش بینی دارید و با دید مثبت خیلی از کارهای نیمه تمام را می توانید انجام دهید. این شانس را نیز دارید تا از کسی که الگوی رفتاری شما است، پندهای ارزشمند دریافت کنید و با مشورت او کارهای خود را انجام دهید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز بدون هیچ ترس و هراسی خودنمایی کنید و استعدادهای خود را به دیگران نشان دهید. انرژی های امروز به گونه ای هستند که دوست دارید حرف بزنید و تعامل زیادی با اطرافیان داشته باشید. همین کار را هم بکنید فقط خیلی وارد مسایل فلسفی یا عمیق نشوید. موضوعات ساده و سطحی برای صحبت انتخاب کنید. بد نیست وقتی را هم به برنامه ریزی برای آینده اختصاص دهید. امروز برخی افکار قدیمی به سراغ شما می آیند که مدت های طولانی آنها را به فراموشی سپرده بودید.

فال روزانه متولدین دی

در کارها و روابطی که به آنها علاقه دارید، منطق هم داشته باشید. همه چیز را به احساس ربط ندهید. امروز ذهنتان درگیر مسایل بزرگ و مهم در زندگی خواهد بود. به طور مثال، به سرمایه گذاری های بزرگ یا برنامه ریزی های طولانی مدت می اندیشید. می توانید از افرادی که در این حوزه تخصص دارند برای نوشیدن چای یا قهوه دعوت کنید و از مشورت های آنها کمک بگیرید. اگر خودتان در حرفه تان بسیار موفق هستید، شکی نیست که دیگران از شما کمک طلب کنند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز در عین حال که احساساتی هستید و مسایل قدیمی در ذهن و دلتان بیدار می شوند، اما در عین کاملا هم منطقی خواهید بود. خوب است از آرامش امروز استفاده کنید و شاد و آرام باشید. خوشبختانه امروز صبور و خونسرد هستید و می توانید با اطرافیان ارتباط بسیار خوبی داشته باشید. برای ارضای حس نوستالوژیک خود، خوب است به دوستان قدیمی، دوستان دوران مدرسه یا حتی فامیلی که سال هاست آنها را ندیده اید، زنگ بزنید و خبری از آنها بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز بهتر است همه به‌هم ریختگی ها را جمع کنید و به مسایل کاری و ارتباطی خود سامان دهید. پس از این پاکسازی ها خودتان هم حس بسیار بهتری خواهید داشت. با عشقتان برنامه تفریحی متفاوتی بگذارید و با هم آن را انجام دهید. امروز بد نیست زمانی را هم در سکوت و تنهایی به برنامه های بلندمدت خود فکر و برای آنها برنامه ریزی کنید.

فال روزانه امروز یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 215 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php