کد خبر : 133368 تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴

فال روزانه یکشنبه 5 بهمن 1393

فال روزانه یکشنبه 5 بهمن 1393 فال روزانه متولدین فروردین ماه ممکن است فکر کنید که دارید به شرایطی که در آن قرار دارید واکنش نشان می دهید اما اکنون واکنش های شما بیشتر از حد معمول است و ممکن است دیگران اعتقاد داشته باشند که از نیروی غیرضروری استفاده …

فال روزانه یکشنبه 5 بهمن 1393فال روزانه یکشنبه 5 بهمن 1393

فال روزانه متولدین فروردین ماه

ممکن است فکر کنید که دارید به شرایطی که در آن قرار دارید واکنش نشان می دهید اما اکنون واکنش های شما بیشتر از حد معمول است و ممکن است دیگران اعتقاد داشته باشند که از نیروی غیرضروری استفاده می کنید. به هر حال بین عقل و شعور شما و خودتان و اینکه دیگری از رفتار شما چه برداشتی می کند تفاوتی وجود دارد. اگر بتوانید در رابطه با هر صحبتی که امروز می کنید و شدت احساسات تان تعادل ایجاد کرده و شدت آن را کاهش دهید قادر خواهید بود که تنش و اضطراب را در زندگی تان به مقدار قابل ملاحظه ای از بین ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می گیرید، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال، اکنون بین این دو طرف قرار دارید، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

شما شاید کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و حتی هنگامی که یکی از آنها را تمام کنید، به نظر می رسد که کارآیی شما پیشرفت کرده است. در حالی که امروز بعد ظهر برای یک موقعیت اجتماعی برنامه ریزی می کنید، ممکن است که اتفاقات خوبی رخ دهد. کار هایی را انجام بدهید که بعد از تلاش و سختی کشیدن بتوانید از آنها لذت ببرید. نیازی نیست که خواسته هایت را به منظور راحتی یک شخص دیگری تعدیل کنید؛ مطمئناً شما شایستگی رسیدن به هدف هایتان را دارید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز دوستانتان به شما به عنوان یک رهبر و مدیر نگاه می کنند، اما وقتی که شما این مسئولیت را به عهده می گیرید از تصمیماتتان شگفت زده می شوند. شما زیاد میل ندارید این نقش را قبول کنید، ولی بیشتر از همه انتظار دارید افراد دیگر هم هر یک به نوبه خود مسئولیت های خود را انجام دهند. در نهایت یکی از بهترین سیاست های شما این است که حتی اگر روش و سبک شما باعث ناراحتی افرادی که ازتان پیروی می کنند شود باز هم آن را تغییر نمی دهید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

ایستادگی که در هفته آینده با آن مواجهه خواهید شد اکنون برای لحظاتی خود را نشان خواهد داد و خوشبختانه اکنون شما فرصت این را دارید که آن را به موقعیت بهتری تبدیل کنید. ممکن است شما کاملا مطمئن باشید که در مسیر درستی قرار گرفته اید، حتی اگر شرایط کنونی این اعتقاد شما را تایید نکنند که امور کاری در حال پیشرفت کردن هستند. اعتماد به نفس شما بهترین دارایی شما در این زمان هستند.

فال روزانه متولدین مهر ماه

با وجود اینکه احساسات مشتاقانه ای اکنون حول شما می چرخند اما شما نمی خواهید بفهمید که آنها چیستند و همین باعث می شود که نتوانید در مسیر شاد و موفقی قدم بردارید. اگر بخواهید این کار را برای مدت طولانی انجام دهید برایتان مشکل ساز خواهد شد، اما این می تواند دقیقا همان راهی باشد که لازم است شما و خانواده تان انتخاب کنید تا از حوادث ناراحت کننده روز غافل شوید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

در حالی که اکثر مردم در حال برنامه ریزی کردن برای تعطیلات خود می باشند، شما اکنون قصد برنامه ریزی کردن برای زندگی شخصی و کاری خود را دارید. خورشید در دهمین خانه شما که مربوط به مسئولیتهای اجتماعی می باشد قرار دارد، و الان وقت این رسیده که وظایف کاری خود و وظایفتان نسبت به کسانی که دوستشان دارید را انجام دهید. به جای اینکه همه تلاشتان را معطوف به کار کردن بکنید، زمانی را هم به کارهای ساده مثل بازی کردن اختصاص دهید.

فال روزانه متولدین آذر ماه

در حال حاضر شما از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممکن است شما برخی از برنامه های شخصی مهمتان را برای اینکه زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی که به وجود آمده نباشید برای اینکه تقدیر اینگونه بوده است و همه چیز به موقع خودش درست می شود.

فال روزانه متولدین دی ماه

مواظب حرف هایی که می زنید باشید!! برای اینکه شما می توانید الهام بخش دیگران برای فعالیت هایشان باشید. شاید شما نتوانید به راحتی افرادی که بهتان محق شده اند را مجاب کنید، چرا که شما اکثر اوقات سخت به نتیجه کاری که هنوز عینی و ملموس نیست فکر می کنید. سعی کنید به عقب برگشته و به اطرافیانتان اجازه نفس کشیدن و استراحت کردن بدهید. در این صورت قبل از اینکه مجبور به عقب نشینی شوید تمام برنامه هایتان به موقع اجرا می شود.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز برای انتخاب کردن یک تفریح و یا سرگرمی جدید روز مناسبی است، ولی باید تفریحی را انتخاب کنید که قبلاً در موررش فکر کرده باشید. اگر سرگرمی شما برایتان مفید هم باشد که چه بهتر!! اگر چه الان شاید وقت مناسبی برای باغبانی نباشد، اما شما می توانید در گوشه ای از حیاطتان باغچه ای کوچک و زیبا ترتیب دهید.

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 5 بهمن 1393

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 181 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php