کد خبر : 221139 تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸

فال روزانه شنبه 13 شهریور ۱۳۹5

فال متولدین فروردین امروز ارتباط شفاهی برقرار کردن با دیگران برایتان سخت می شود. شما همه چیز را در ذهنتان حل کرده اید، ولی وقتی می خواهید افکار خود را با دیگران در میان بگذارید کلمات از ذهنتان می گریزند. امروز صحبت کردن با دیگران بجای آنکه همه چیز را …

فال روزانه شنبه 13 شهریور ۱۳۹5

فال متولدین فروردین

امروز ارتباط شفاهی برقرار کردن با دیگران برایتان سخت می شود. شما همه چیز را در ذهنتان حل کرده اید، ولی وقتی می خواهید افکار خود را با دیگران در میان بگذارید کلمات از ذهنتان می گریزند. امروز صحبت کردن با دیگران بجای آنکه همه چیز را روشن تر کنند، گیجی و پریشانی می آفریند. انرژی دیگران بر ادراک شما تأثیر می گذارد. با آنکه عصبانی هستید ولی باید کنترل خود را داشته باشید. امروز در تعارض و تقابل بین مسائل کاری و شراکتی دچار پریشانی می شوید. وجهه عمومی و اجتماعی شما برای عشقتان مشکل درست می کند. با حرف زدن در مورد آن می توانید بر مشکل خود غلبه کنید، ولی باید برای یکدیگر وقت بگذارید. فقط باید دیدگاه درستی داشته باشید و درک خوبی از موضوع بدست آورید. امروز شما در موقعیت دشوار کاری گیر افتاده اید که باید اعتماد به نفس زیادی از خود نشان دهید. ولی بخشی از شما احساس ضعف و آسیب پذیری می کند. از این احساس ناامنی شکست نخورید. نیروی خود را جمع کنید و اقدامی بکنید.

فال متولدین اردیبهشت

امروز زمان سختکوشی است تا آشفتگی بوجود آمده را کنار بزنید و پاداش خوبی از موفقیت بدست آمده بگیرید. شما از اینکه دیگران وقت شما را برای مشکلاتی که اهمیتی ندارند و ناچیزند می گیرند، عصبانی می شوید. تمایل به ارتباط برقرار کردن و هماهنگ بودن با همدیگر امروز بین شما و عشقتان قوی می شود. دعوایی که با هم داشتید عاقبت شما را بهم نزدیکتر می کند. پیشرفت هایی که صورت می گیرد شما را به تصمیم و نتیجه ای می رساند که برای هر دوی شما بهتر است. تغییر خوب و مثبتی در راه است. در شروع روز شما احساس دودلی و ناامنی داشتید. در ادامه روز، اعتماد به نفس شما افزایش می یابد و احساس قدرت درونی بیشتری می کند. تصمیمات کاری مهم خود را به بعد موکول کنید و سعی کنید آنها را در بعدازظهر یا امشب بررسی کنید.

فال متولدین خرداد

امروز افکار شما پریشان و پراکنده هستند، به خصوص در مورد مسئولیت هایی که برای شما بسیار مهم هستند. شما باید تمرکز و دقت خود را حفظ کنید. از زمزمه ها و گفتگوهای بیهوده دوری کنید زیرا ذهنتان را اشغال می کنند. این حالت ذهنی باعث می شود که نتوانید احساس خود را بیان کنید و شما را در بیشتر موقعیت ها محدود می کنند. امروز دوباره دچار مشکل در رابطه خود شده اید و در مورد عشقتان تردید دارید. تنها کاری که باید بکنید این است که به ندای قلبتان گوش کنید و بر اساس آن عمل کنید. اگر کاری را انجام دهید که فکر می کنید باید انجام دهید، آشفتگی و تردید شما بدتر می شود. حالا زمان بسیار خوبی برای جستجوی کار است و این به شما فرصتی می دهد تا توانایی های خلاقانه خود را به نمایش بگذارید. شما به راحتی می توانید کارهایی پیدا کنید که استعدادهای تخیلی و هنری شما را به نمایش بگذارند. نگذارید این استعدادها هدر بروند.

فال متولدین تیر

امروز این احتمال هست که شانس زیادی در خانه شما را بزند، ولی یادتان باشد که هیچ چیز بدون سختکوشی بدست نمی آید. انتظار نداشته باشید که فرد دیگری صندوقچه گنج را به شما تقدیم کند. شما نقشه را در دست دارید، و باید آن را دنبال کنید. وقتی شروع کردید، متوجه می شوید که خیلی نزدیکتر از آنچه فکر می کنید هستید. باید این سفر را بروید. کمک زیادی در مسیر دریافت می کنید. امروز شما چراغ سبز برای انجام کارهایی که می خواهید را دارید. ولی باید قبل از هر چیز باید واقعیتی که در مورد آن احساس گناه می کنید را به عشقتان بگویید. صحبت کردن در فضای خصوصی و راحت خانه باعث می شود که این مسئله حل شود. سپس می توانید بروید و از روز خود لذت ببرید. امروز شما وسوسه می شوید که پیشروی کنید حتی با آنکه ته دلتان می دانید که این هوشمندانه ترین کاری نیست که می توانید بکنید. دو جنبه شخصیتی شما در تقابل با هم قرار دارند و نمی گذارند که پیشروی کنید. فعلاً عقب نشینی کنید.

فال متولدین مرداد

امروز حس می کنید که انگار کسی شما را بجایی میخ کرده تا نتوانید حرکت کنید. شاید این موانع را خودتان به خودتان تحمیل می کنید. شاید شما خودتان را محدود می کنید به انجام بعضی کارها بدین دلیل که می ترسید نتیجه ندهند. این ترس از شکست دردی است که آن را تجربه می کنید. غلبه بر قدم اولی است که باید بردارید. اگر تلاش کردید و شکست خوردید، بهتر از آن است که اصلاً تلاشی نکنید. همانقدر مشکل که داشتید کم نبود حالا مشکل تقابل منافع هم دارید. باید روی رابطه مهم خود تمرکز کنید و مسائل را حل کنید. از هماهنگی با عشقتان استفاده کنید. بدین ترتیب کارتان هم پیشرفت می کند. اگر این دو را با هم ترکیب کنید، روز بسیار خوبی خواهید داشت و شبتان هم به خوبی سپری می شود. امروز عواطف بیشتری را به کار ببندید. به مردم نشان دهید که شما به کاری که انجام می دهید علاقه دارید و فقط برای پول این کار را نمی کنید. اگر به کارتان علاقه ندارید، شغل جدیدی پیدا کنید.

فال متولدین شهریور

امروز همه چیز به خوبی و آسانی برای شما پیش می رود و کارهای زیادی را با تلاش کم به انجام می رسانید. با آنکه پیشرفت های قابل توجهی صورت نمی گیرد، ولی همه چیز برایتان به خوبی جلو می رود. ممکن است امروز پاداش بزرگی نگیرید، ولی برای فردای خود چیزهایی را نگه خواهید داشت. صبور باشید. موفقیت یک شبه بدست نمی آید. امروز گویی گذشته برایتان زنده می شود. مسئله خاصی مورد توجه شما قرار می گیرد و باید از عشقتان کمک بگیرید تا نقشه خوب و درستی برای آن بکشید. با کمک همدیگر است که می توانید از چیزهایی که اجتناب ناپذیرند لذت ببرید. امروز در محل کار در موقعیت دشواری قرار گرفته اید. برای آنکه در کار پیشرفت کنید، باید پا روی دم فرد دیگری بگذارید. نسبت به دیگران و کارهایشان دقت داشته باشید زیرا ممکن است بعداً نتیجه معکوسی برای شما داشته باشند.

فال متولدین مهر

احساس می کنید امروز به نحوی به آزمون گذاشته شده اید و در حال امتحان پس دادن هستید و باید از خودتان دفاع کنید و این شامل باورهای شما می شود. ولی به زودی متوجه می شوید که این از لحاظ های زیادی، به شما نیرو می دهد. زیر سوال بردن الگوهای رفتاری شما کار خوب و سالمی است. پس از این کار استقبال کنید. گویی گذشته با حس نوستالژی امروز به شما برمی گردد و یک دوست یا عشق قبلی تان دوباره در برابرتان ظاهر می شود. این تجربه جالبی خواهد بود و شما احتمالاً نقاط مشترکی بیشتری نسبت به گذشته دارید. آنچه بعد از این ملاقات پیش می آید برای آینده شما مهم است. یک فرصت مالی خوب امروز به دستتان می رسد. پول یا پاداش هم به دستتان می رسد و باید از این فرصت به نفع خود استفاده کنید. روی سرمایه گذاری های کوتاه مدت تمرکز کنید.

فال متولدین آبان

امروز سرزندگی و نشاط شما کم شده است. برایتان سخت است که با مخالفت ها مبارزه کنید. سعی کنید ناامید نشوید و بدانید که این هم بخشی از چرخه طبیعی زندگی است. دانستن و آگاه داشتن از الگوهای انرژی نشانه بردن نیمی از این مبارزه است. خودتان را به کاری که حس خوبی درباره اش ندارید مجبور نکنید. نباید به خودتان فشار بیاورید و مسئولیت هایی که بیشتر از توانتان است بپذیرید. امروز همکاری زیادی از سوی عشقتان دریافت می کنید. اگر تعارضی وجود داشته باشد، می توانید با صحبت کردن درباره آن، مسئله را حل کنید. شروع این پروسه آسان است، ولی باید حسن نیت هم در کار باشد. شما اغلب اوقات در کارتان اعتماد به نفس دارید. ولی امروز کمی از درون احساس گسیختگی می کنید. صدایی در ذهنتان می گوید که احتیاط کنید و همه دیدگاه ها را در نظر بگیرید.

فال متولدین آذر

امروز برایتان سخت است که اعتراف کنید همه کاری را نمی توانید انجام دهید. شغل هایی هست که شما برای آنها ساخته نشده اید. چرا تظاهر می کنید که گزینه بهتر این است که این کار را به فرد دیگری واگذار کنید؟ اگر نمی توانید تماس خوبی با چیزی یا کسی برقرار کنید، اجبار نداشته باشید. اینکه وانمود کنید که می توانید از عهده هر کاری برآئید فقط شما را ناامید و عصبانی می کند. امروز می توانید به سرگرمی مورد علاقه خود بپردازید، یعنی گفتگوهای پرمعنا و عمیق با عشقتان داشته باشید. شما می توانید در مورد احساسات خود با او حرف بزنید، ولی در عین حال باید موضوعی که مربوط به گذشته می شد و شما را اذیت می کرد نیز با صحبت حل کنید. رفتار رئیس مآبانه یک نفر شما را در محل کار اذیت می کند. با این فرد روبرو شوید و حرفتان را به او بزنید. بدجنسی نکنید و نزاکت خود را حفظ کنید. در عوض احساس خود را در این مورد با احترامی که لایقش است بیان کنید.

فال متولدین دی

سخت کوشی شما امروز به نوعی نتیجه می دهد که کاملاً متوجه اش می شوید. همه چیز به خوبی و آسانی جریان دارد و شما همه مسئولیت های خود را تحت کنترل دارید. زمانی را برای تقدیر از چیزهای خوبی که برای خود خلق کرده بودید و برای آنها تلاش فراوانی کرده بودید اختصاص دهید. امروز حرف زدن در مورد کارهایی که دوست دارید برایشان وقت بگذارید برایتان خجالت آور می شود. شما دوست دارید حتی در تعطیلات کار کنید و توانایی برنامه ریزی و موفق شدن از طریق نظم و دیسیپلین را دارید. امروز کار خود را برای انجام مسئله دیگری قطع می کنید. باید نگرانی هایتان را کنار بگذارید تا بتوانید کمی هم تفریح کنید. انرژی بسیار زیادی در اطراف شما وجود دارد. شما حس می کنید از همه سو فشار بر شما وجود دارد و نمی توانید کار بکنید. چه بخواهید چه نخواهید در تعارض بدی گیر افتاده اید. صبور باشید و سعی کنید واکنش بدی نشان ندهید.

فال متولدین بهمن

امروز حس می کنید مسئولیت مراقبت از همه بر گردن شماست. اگر کسی را دوست دارید، ذهنتان اینطور برداشت می کند که باید از او مراقبت کنید. اگر او را زیر پر و بال خود نگیرید، فکر می کنید که خودخواه یا نامهربان هستید. این فکر را کنار بگذارید. احساسات دیگران بر گردن شما نیست. نگذارید رفاه و آسایش دیگران، برنامه اصلی شما شود. امروز خاطرات خوب زیادی برای شما زنده می شوند. شما فرصت آن را دارید که در گذشته سیر کنید و با افرادی که می شناختید ارتباط برقرار کنید. شاید هم چهره آشنا و فراموش شده ای را مشاهده کنید که خاطره ای عاطفی را برایتان زنده کند. آن را نادیده نگیرید، شاید ارزشش را داشته باشد. امروز خانم ها منابع خبری مهمی برای شما می شوند. به آنچه می گویند گوش دهید و توصیه آنها را بپذیرید. خانم های اطراف شما دیدگاه خوب و درستی دارند که شاید از دید شما پنهان باشد.

فال متولدین اسفند

فرصت هایی برای موفقیت وجود دارد، ولی باید انرژی های جدید را بپذیرید تا این فرصت ها را از دست ندهید. اگر سر این چهارراه های نپیچید، ممکن است این مسیر را برای همیشه گم کنید. فرصت هایی می یابید که روحیه شما را بالا می برند و شما را برای آینده و مبارزات آن آماده می کنند. ممکن است ناگهان کسی را در دفترچه تلفن خود یا در میان عکس های قدیمی بیابید و خاطره ای برایتان زنده شود و دلیل پایان دادن به رابطه ای را دوباره از ذهن بگذرانید. زمان آن رسیده که دوباره با او ملاقات کنید و ببینید که چه چیزهایی عوض شده است یا می تواند در آینده عوض شود. امروز بجای گیر کردن در فراز و نشیب امور روزانه، روی چیزهای بزرگتری تمرکز کنید. غیبت های محل کار شما را ناراحت می کنند. نباید به این چیزها آسیب پذیر باشید. تمرکز و توجه خود را روی چیزهای بهتر و بزرگتر بگذارید.

فال روزانه شنبه 13 شهریور ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 13 شهریور ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 214 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php