کد خبر : 266845 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

کشف 200میلیاردی انواع خودروهای ایرانی و خارجی

کشف 200 میلیاردی انواع خودروهای ایرانی و خارجی به گفته میهن فال به نقل از مهر،رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۱۰۱ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از ۲ پارکینگ در حوالی خیابان آزادی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد. سردار علی ذوالقدری: در تشریح جزئیات این خبر، …

کشف 200 میلیاردی انواع خودروهای ایرانی و خارجی

کشف 200میلیاردی انواع خودروهای ایرانی و خارجی

به گفته میهن فال به نقل از مهر،رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۱۰۱ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از ۲ پارکینگ در حوالی خیابان آزادی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار علی ذوالقدری: در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی بروز نوسانات چند وقت اخیر بازار خودرو و سو استفاده عده‌ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان احتکار این کالای مصرفی در دستور کار مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

وی توضیح داد: تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه روز گذشته، خبری در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد، مالکان دو پارکینگ خودرویی در حوالی خیابان آزادی تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی در داخل پارکینگشان دپو و جمع آوری کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بلافاصله تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس شد و دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان اخذ شد، گفت: با اخذ دستور قضائی بلافاصله تیمی از مأموران این معاونت برای دستگیری مالکان پارکینیگ ها و بازرسی از محل‌های اعلامی اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در مرحله اول تحقیقات پلیسی مأموران موفق شدند از یکی از پارکینگ‌ها تعداد ۳۲ دستگاه انواع خوروهای پژو ۲۰۶، تیبا، دنا و رانا کشف کنند. و در ادامه از پارکینگ دوم تعداد ۶۹ دستگاه انواع خودرو خارجی و ایرانی شامل جک S5، هایما، پژ و۴۰۵، مزدا ۳ و ساینا کشف و مالک این پارکینگ‌ها دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

این مقام ارشد پلیسی با بیان اینکه ارزش ریالی خودروهای کشف شده حدود ۲۰۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان ارزیابی شده است، افزود: هر دو پارکینگ با دستور قضائی پلمب و متهمان پس از تحقیقات اولیه به دادسرا معرفی شدند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار انتظامی ، مجله خبری بازدید 559 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php