کد خبر : 268272 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۳

کابینت پلی اورتان چیست؟

در این مطلب قصد دارم شما را با جدیدترین و جذاب ترین سبک کابینت آشپزخانه آشنا کنم. کابینت آشپزخانه در طول سالیان دست خوش تغیرات زیادی بوده و روز به روز بسته به سبک زندگی ما به روز شده اند تا بیشترین کارایی را برای آشپزخانه مورد نظر داشته باشند، …

در این مطلب قصد دارم شما را با جدیدترین و جذاب ترین سبک کابینت آشپزخانه آشنا کنم. کابینت آشپزخانه در طول سالیان دست خوش تغیرات زیادی بوده و روز به روز بسته به سبک زندگی ما به روز شده اند تا بیشترین کارایی را برای آشپزخانه مورد نظر داشته باشند، امروزه کابینت ها جهت کارایی بیشتر در فضای محدود با اکسسوری ها در هم آمیخته شده اند که باعث می شود از کوچکترین نقاط آشپزخانه به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

از کارایی کابینت ها که بگذریم شکل ظاهری اهمیت بسیاری دارد لیکن معمولا آشپزخانه ها در دید قرار دارند از این گذشته آشپزخانه پر رفت و آمد ترین بخش هر خانه ای محسوب می شود و خانواده ها جهت پخت و پز و سرو غذا مدت زیادی از روز را در آن سپری می کنند به همین جهت است که اهمیت ویژه ای دارد تا رنگ و سبک دکور شما چیست؟ ما در ادامه قصد داریم سبک و سیاق کاملا جدیدی از کابینت آشپزخانه را برای شما رو نمایی کنیم پس با ما همراه باشید.

کابینت پلی اورتان چیست؟

همان طور که وعده کردیم الان می خوایم جدید ترین سبک های کابینت رو بهتون معرفی کنیم و مشخصات هریک از آنها را مورد بررسی قرار بدیم. سبک نئو کلاسیک جدید ترین سبک کابینت آشپزخانه است که در چند مدل مختلف طراحی و تولید می شه. متریال اصلی کابینت نئو کلاسیک ورق ام دی اف است از این رو خیلی ها این مدل دکور را به اسم کابینت ام دی اف هم می شناسند. کابینت نئو کلاسیک جدیدترین سبک کابینت آشپزخانه است که شامل مدل های کابینت انزو، کابینت پولیشی است. ما در ادامه این مطلب نمونه کارهای اجرای شده این مدل کابینت ها رو با شما به اشتراک خواهیم گذاشت و توضیحاتی درباره آنها همچنین روند تولید این سبک کابینت آشپزخانه را برای شما شرح خواهیم داد.

از ورق ام دی اف که متریال اولیه و اصلی سبک نئو کلاسیک است شروع می کنیم این ورق ها معمولا در ضخامت دو سانتیمتری انتخاب می شوند. علت ضخامت بیشتر نسبت به سبک کلاسیک عمق زیاد حکاکی ها و ابزار خوردگی ها در سبک نئو کلاسیک است. mdf مخفف کلمه Medium Density Fibreboard به معنی تخته فیبر با چگالی متوسط است، که نوعی فرآورده چوبی محسوب می‌شود و در وسایلی مانند سرویس خواب و کابینت آشپزخانه به کار برده می‌شود. در واقع ترکیبی از تکه‌های ریز چوب نرم و چوب سخت هستند. این ترکیب با مقداری رزین و موم مخلوط شده و در معرض گرما به هم فشرده می‌شود پرس می‌شوند تا تخته فیبر بدست آید.

کابینت انزو ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک

کابینت انزو محبوب ترین مدل سبک نئو کلاسیک است. کابینت انزو ریشه اروپایی دارد که شامل حکاکی ها و ابزار خوردگی های متنوعی است. این مدل کابینت در کشور ما به نام کابینت طرح انزو هم شناخته می شود. کابینت انزو اولین بار توسط شرکت معتبر ایتالیایی Zentique ساخته شده است. تولید این نوع کابینت آشپزخانه روند پیچیده تری نسبت به سبک های دیگر دارد و پیشنهاد می کنم اگر قصد خرید کابینت انزو دارید از شرکت های معتبر خرید کنید لیکن روند تولید آن بسیار حساس و ظریف است. نوع رنگ مصرفی در این مدل دکور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کابینت پلی اورتان چیست؟

کابینت طرح انزو شامل درب ها متنوع با ابزار های مختلف هستند که به رنگ مورد نظر در می آیند. رنگ پلی اورتان و پلی استر در کابینت انزو مورد استفاده قرار می گیرد، البته رنگ پلی اورتان بهترین گزینه برای این مدل کابینت است.

کابینت آشپزخانه پولیشی جدید ترین مدل کابینت آشپزخانه

در واقع کابینت پولیشی به کابینتی می‌گویند که جنس بدنه آن از رنگ پولیش ساخته شده باشد. و رنگ آن؛ مانند یک لایه ی شیشه ای به ضخامت سه میل بر روی بدنه ی مورد نظر قرار می گیرد. کابینت پولیشی همانند کابینت انزو ریشه اروپایی دارد. ضخامت قطر این نوع کابینت بیست و پنج و میلیمتر و چهل میلیمتری قابل تولید هستند. عمق چهل میلیمتری این مدل کابینت به جهت عمق ابزار و حکاکی های آن است. در این مدل کابینت آشپزخانه از رنگ پولیشی استفاده می شود و رنگ تمامی مدل های پولیشی سفید براق است. می توان گفت کابینت پولیشی تلفیقی از کابینت هایگلاس سفید براق و سبک کلاسیک ابزار خورده است. کابینت پولیشی عمر و دوام بسیاری دارد و در ساخت آن از بهترین متریال های موج.ود در بازار استفاده می شود. این مدل کابینت لاکچری و لوکس بهترین گزینه برای آشپزخانه های لوکس است. همچنین ست کرئدن دیگر وسایل منزل با کابینت پولیشی بسیار راحت زیرا رنگ کابینت ها سفید است و به راحتی با دیگر وسایل آشپزخانه و منزل شما وفق پیدا می کند.

کابینت پلی اورتان چیست؟

در واقع محصولی به نام کابینت پلی اورتان وجود خارجی ندارد و خیلی افراد به علت اطلاعات کم از این اسم استفاده می کنند. در واقع پلی اورتان نوع رنگی است که در سبک نئو کلاسیک و کابینت های انزو مورد استفاده قرار  می گیرد و اسم کابینت نیست. رنگ پلی اورتان این امکان را به شما می دهد تا از میان سمپل رنگ بسیار متنوع رنگ مدنظر خود را انتخاب کنید. همچنین قابلیت پیاده سازی رنگ کابینت ها به شکل مات یا براق نیز از دیگر دلایل اصلی محبوبیت استفاده از پلی اورتان است. از دیگر مزایای طراحی کابینت با رنگ پلی اورتان می توان به قابلیت ضد آب بودن، مقاومت زیاد، خشک شدن سریع، ظاهر زیبا، کیفیت و دوام، ضربه پذیری و مقاومت در برابر ساییده شدن اشاره کرد. رنگ پلی اورتان می تواند مطابق با سفارش مشتری شرایط و هزینه های متفاوتی داشته باشد.

کابینت پلی اورتان چیست؟

همچنین با توجه متریال مصرف شده برای طراحی کابینت یعنی ام دی اف یا چوب می توان اجرای رنگ پلی اورتان را متفاوت دانست. اجرای رنگ پلی اورتان شش مرحله دارد که شامل سمباده، بتونه، سمباده، رنگ آستر، پرایمر، سمباده و در مرحله آخر رنگ مورد نظر روی درب ها زده می شود.

جهت مشاهده نمونه کارهای اجرا شده کابینت پولیشی و کابینت انزو در سبک نئو کلاسیک کلیک کنید.

همان طور که وعده کردیم جدید ترین مدل های کابینت آشپزخانه را به شما معرفی کردیم، کابینت انزو، کابینت پولیشی زیر مجموعه های جدید ترین سبک کابینت آشپزخانه یعنی سبک نئو کلاسیک هستند. اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم سبک نئو کلاسیک تلفیق و ترکیب سبک مدرن و کلاسیک است. کابینت نئو کلاسیک ریشه اروپایی دارد و طبیعتا در کشور ما کمتر شناخته شده می باشد به همین جهت با نام های متفاوتی همچون کابینت قاب دار، کابینت ام دی اف رنگ شده یا کابینت پلی اورتان نیز شناخته می شود.

کابینت پلی اورتان چیست؟

اگر شما عزیزان قصد خرید کابینت نئو کلاسیک دارید پیشنهاد می کنم از مشاوره رایگان با کارشناسان زبده شرکت نوین کابین با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در عرصه دکوراسیون و کابینت آشپزخانه بهره ببرید. همچنین مجموعه نوین کابین جهت رفاه حال مشتریان طراحی سه بعدی رایگان و گارانتی دو ساله در نظر گرفته است. همچنین شما بزرگوران می توانید از نمایشگاه محصولات شرکت واقع در محل کارخانه تولیدی دیدن کنید و با راهنمایی کارشناسان ما بهترین انتخاب را برای خرید کابینت آشپزخانه خود داشته باشید.

3.6/5 - (7 امتیاز)
دسته بندی : دکوراسیون ، ریپوتاژ ، کابینت بازدید 5,891 بار
دیدگاهتان را بنویسید

مهدی در تاریخ 8 آذر 1399 گفته : پاسخ دهید

با سلام وعرض ادب، بنده کابینت سازم میخواستم بدونم آیا سفارش همکاری از شهرستان هم قبول میکنید واگه سفارش کار بگیرم مایل به همکاری هستید و درصورت مثبت بودن نظر شما قیمت ونمونه رنگهای کارتون رو میتونید ارسال کنید ؟

css.php