کد خبر : 79703 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۹:۴۹

چرا جوراب شلواری بپوشیم؟

از مهمانی رفتن، گرم ماندن، رعایت بهداشت و لاغر بنظر رسیدن گرفته تا جذابیت بیشتر، جوراب شلواری دنیای زنان را بسرعت در بر گرفته است. در این راهنما ۵ دلیل که باید همین حالا درباره‌ی پوشیدن جوراب شلواری‌ها بدانید را خواهید خواند. ۱- برای اینکه مسحور کننده بنظر برسید ما …

از مهمانی رفتن، گرم ماندن، رعایت بهداشت و لاغر بنظر رسیدن گرفته تا جذابیت بیشتر، جوراب شلواری دنیای زنان را بسرعت در بر گرفته است. در این راهنما ۵ دلیل که باید همین حالا درباره‌ی پوشیدن جوراب شلواری‌ها بدانید را خواهید خواند.

چرا جوراب شلواری بپوشیم؟

۱- برای اینکه مسحور کننده بنظر برسید

ما عاشق جوراب شلواری‌های خال خالی، توری، و یک تکه‌ایم. شما چطور؟ اگر می‌خواهید برای یک مهمانی، سریع آماده شوید، نیازی نیست به فروشگاه‌ها و به سراغ لباس‌های گران قیمت بروید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک جوراب شلواری جذاب بپوشید تا به یکباره آراسته شوید! قطعا این موضوع یک دلیل خوب برای پوشیدن جوراب شلواری است، شما چه فکر می‌کنید؟

۲- برای اینکه سلولیت را پنهان کنید

دقیقا همین حالا اکثرمان به فکر این هستیم که چطور سلولیت‌های بوجود آمده زیر رانمان را پنهان کنیم، اینطور نیست؟ با پوشیدن جوراب شلواری، پاهای شما صاف‌تر از آنچه واقعا هست بنظر می‌رسد.

یک دلیل خوب برای پوشیدن جوراب شلواری و پیشنهاد آن به دیگران این است که به پوستتان می‌چسبد و به شما کمک می‌کند تا از بنمایش در آمدن سلولیت یا علائم کشیدگی پوستتان جلوگیری کنید.

۳- برای اینکه بدنتان را گرم نگاه دارید

هنگامی که پاییز پر باد و باران، یا زمستان فرا می‌رسد، جوراب شلواری‌ها یکی از بهترین دوستان خانم‌ها می‌شوند. اجازه ندهید که جنس نازک بکار رفته در جوراب شلواری‌ها شما را گول بزند. تنها کافیست که یکروز صبح بدون جوراب شلواری از خانه خارج شوید و ببینید که چطور باد می‌تواند پاهایتان را سوراخ کند!

در این صورت قطعا خواهید فهمید که چرا این موضوع را هم جزو دلایلمان برای پوشیدن جوراب شلواری در زمستان مطرح کرده‌ایم.

۴- برای اینکه ناسازگاری‌های پوستتان را بپوشانید

آیا بخاطر اینکه روی پاهایتان کبودی، زخم و چروک وجود دارد و بهمین خاطر نمی‌توانید دامن بپوشید ناراحتید؟

با جوراب شلواری‌های سیاه، قهوه‌ای، بژ، بادومی و حتی رنگ‌های شاد و جسورانه، دیگر هیچ دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد. این هم دلیلی خوب برای پوشیدن جوراب شلواری است که شما را قادر می‌سازد تا با اعتماد بنفس راه بروید.

۵- برای اینکه اصلاح موهای بدنتان را عقب بیندازید

چه باور کنید چه نه، خانم‌های بسیاری در سراسر دنیا هستند که فرصت یا حس و حال اینکه هر چند روز یکبار پاهایشان را اصلاح کنند ندارند، بنابراین سعی می‌کنند تا با پوشیدن جوراب شلواری‌هایی در رنگ‌های تیره موهای بدنشان را پنهان کنند.

البته این کار روشی موقتی، اما بهرحال راه مناسبی است. حداقل این یکی دلیل خوبی برای شماست که بعضی روزها جوراب شلواری بپوشید، نه؟

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سبک زندگی ، مد و پوشاک بازدید 645 بار
دیدگاهتان را بنویسید

افسانه در تاریخ 18 فروردین 1395 گفته : پاسخ دهید

چه ربطی داشت که اینجوری جبهه میگیرین؟منظورشون برای مهمانی بود

یعثوب در تاریخ 3 فروردین 1394 گفته : پاسخ دهید

یاسمین خانوم خوب است تفکر غربی ها را نسبت به ما بدانید: ازکجا معلوم!!!!!!!!!!! شاید هم میدانید……..

۱٫یکی از حرف های نوشته و نانوشته غرب این است: ما دو سلاح در دست داریم “شراب و زن” که برای حمله به کشورهای اسلامی خوب است.

۲٫نتانیاهو(رئیس جمهوراسرائیل): با سریال‌های سکسی به ایران حمله کنید!!!!!!
نتانیاهو از آمریکا خواست تا به عراق حمله نظامی کند ولی برای براندازی حکومت ایران، به جای حمله نظامی سریال‌هایی پخش شود که «افراد زیباروی جوان را در وضعیت‌های متنوعی از برهنگی و در شرایطی نشان می‌دهند که زندگی‌های فریبنده و مادی‌گرایانه دارند و رابطه‌های بیقید جنسی برقرار می‌کنند»

۳٫نتانیاهو نخست‌وزیر سابق اسرائیل [که در آن زمان هنوز مجدداً نخست‌وزیر نشده بود] از آمریکا خواست تا تغییر رژیم را در دو کشور عراق و ایران پی بگیرد، و این کار را در عراق با حمله نظامی و در ایران با پخش برنامه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای با محتوای هرزه انجام دهد. وی گفت جریان فرهنگ عامیانه غربی به داخل ایران، می‌تواند منجر به براندازی جمهوری اسلامی شود.

۴٫بنیامین نتانیاهو با اشاره به وجود هزاران دیش ماهواره در ایران، به «کمیته اصلاح دولتی» [یک نهاد دولتی در آمریکا] گفت که آمریکا می‌تواند با پخش سریال‌های شبکه فاکس که «افراد زیباروی جوان را در وضعیت‌های متنوعی از برهنگی نشان می‌دهند که زندگی‌های فریبنده و مادی‌گرایانه دارند و رابطه‌های بیقید جنسی برقرار می‌کنند» یک انقلاب را علیه حکومت این کشور برانگیزد.

۵٫وی به این کمیته گفت: «این [سریال‌ها] واقعاً براندازانه هستند. جوانان ایرانی دلشان از لباس‌های دلپسندی که در این سریال‌ها می‌بینند خواهد خواست. آنها استخرها و زندگی‌های پرزرق‌وبرق را خواهند خواست.»

یاسمین خانوم آنها هستند که مدلهای لباسمان را تعیین میکنند تا ما را با فساد روحی و روانی که ابزارش لخت شدن زنان است غرق کنند.

خواهشا” کمی در این مطالب تفکر کنید

رویا در تاریخ 22 اسفند 1392 گفته : پاسخ دهید

منک اصلا خوشم نمی یاد.برای بیرون خوب نیست مخصوصا بعضی هاش که خیلی ضایعه .ب درد همون خارجی ها می خوره .

shadi در تاریخ 21 اسفند 1392 گفته : پاسخ دهید

بچه ها منظور یاسمین جان پوشیدن اینا به بیرون نیس که!!!!!!!!!

امید در تاریخ 21 اسفند 1392 گفته : پاسخ دهید

یعنی کلا مرام بعضی دخترا از مرام بعضی پسرا همچین میزنه بالاتر میره فضا!
اول که دمت گرم شادی خانم
دوم اینکه جووراب شلواری یا همین ساپورت اینا که جدیدا مد شده ، واسه ما ایرانی ها ساخته نشده!
این مطلب اگه تو یه سایت خارجی زده میشد خیلی جذابیت داشت اما متاسفانه ما ایرانی ها بخصوص قشر دختراش که من هرروز با 100تاشون سروکله میزنم اکثرا زیاده اینه که خیلی دوست دارن نشون بدن خودشونو ، حالا این ساپورت هارو طوری با لباساشون مچ میکنن که این جوراب شلواری ها فقط تو چشم باشه فقط و فقط هم همین دلیل رو داره
ولی خوب منظور یاسمین خانم پوشیدن جوراب شلواری یا تو خونه بوده یا زیر یه مانتو بلند یا چادر!!!!
درهر حال از مطلبتون استفاده کردیم.بسیار ممنون

نجفی در تاریخ 21 اسفند 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام من هم واقعا متاسفم و لازمه که در آخر بگید که این جورابو را به چه قیمتی باید پوشید
یاسمین خانم خوبه خودتونم خانم هستید و واقعا درک می کنید که نگه داشتن همسر چقد سخته اونم با این اوضاعی که داره روز به روز بدتر میشه
یکم درک کنید و هرچیزی را که برا خودتون خوب میدونید برای دیگران هم خوب بدونید
یا علی

نرگس در تاریخ 21 اسفند 1392 گفته : پاسخ دهید

واقعا متاسفم چه دلالیل خنده داری برای پوشیدن چیزی قید شده که به هیچ عنوان با اخلاقیات و عرف و شرع همخوانی ندارن…….

css.php