کد خبر : 269474 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

پاک کننده آرایش چیست؟ بهترین مارک پاک کننده آرایش صورت چیست؟

آیا تا به حال می دانستید شستشوی آرایش با ژل شستشو کافی نبوده و نیاز به پاک کننده آرایش است؟   می دانید برای کنترل چربی پوست و خداحافظی با جوش های صورت نیاز به چه محصولاتی است؟   دوست دارید بدانید بهترین پاک کننده آرایش صورت باید چه ویژگی …

آیا تا به حال می دانستید شستشوی آرایش با ژل شستشو کافی نبوده و نیاز به پاک کننده آرایش است؟

 

می دانید برای کنترل چربی پوست و خداحافظی با جوش های صورت نیاز به چه محصولاتی است؟

 

دوست دارید بدانید بهترین پاک کننده آرایش صورت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

 

این روزها که اکثر خانم ها بیرون از منزل مشغول به کار هستند و طبیعتا در معرض آلودگی های محیطی بیشتری قرار خواهند گرفت و روزانه آرایش روتینی را انجام می دهند نیاز است تا برای لحظاتی که در خانه مشغول استراحت هستند از یک پاک کننده آرایش خوب برای تمیز کردن صورت از هرگونه آلودگی استفاده کنند. با این حساب شما برای تمیز کردن صورت و خالی کردن منافذ باز پوست خود نیاز به یک محصول با کیفیت و مناسب با تیپ پوستی خود دارید تا از شر جوش های ناگهانی و خرابی پوست خود جلوگیری کنید، در ادامه این نوشتار ما به شما بهترین پاک کننده آرایش صورت را معرفی کرده و از ویژگی هایی که باید داشته باشد صحبت خواهیم کرد.

 

نکته: همانطور که می دانید برای بالا بردن ماندگاری آرایش بر روی صورت تان نیاز به یک زیرسازی قوی است که شما با خرید پرایمر یا یک زیرساز آرایش قوی می توانید پوست خود را برای آرایش آماده کنید، برای آگاهی از قیمت پرایمر شما می توانید به سایت فروشگاهی الانزا مراجعه کنید و در کنار خرید محصولات باکیفیت از هزینه مناسب محصولات خریداری شده خود مطمئن باشید.

 

 

آرایش پاک کن صورت چیست؟

پاک کننده آرایش چیست؟ بهترین مارک پاک کننده آرایش صورت چیست؟

این روزها محصولات بسیاری به عنوان ژل های شستشوی صورت در بازار وجود دارد که هر کدام به نوبه ی خود ادعای بهترین بودن را می کنند و به شما پیشنهاد خواهند داد که اگر از این ژل یا پاک کننده استفاده کنید در کمترین زمان ممکن نتیجه مطلوب خود را خواهید گرفت اما نکته ای که وجود دارد این است که شما باید با خرید این آرایش پاک تجربه خود را در ابتدای هفته های اول به دست آورید و در نهایت پس از گذشت چند هفته یا چند ماه برای خوب یا بد بودن یک محصول آرایشی و بهداشتی تصمیم گیری خواهید کرد.

 

از آنجایی که پوست تاثیر قابل توجهی بر زیبایی شما دارد باید مراقب آن باشید و برای داشتن پوستی صاف، یکدست و درخشان نیاز است روتین پوستی مشخص و قابل توجهی داشته باشید تا برای پوشش دهی نواقص پوست تان از هیچ محصول آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید. محصولات مراقبتی و بهداشتی پوست در چند ساله گذشته پیشرفت چشمگیری داشته که این روزها با تولید محصولاتی مانند میسلار واتر و دستمال مرطوب دیگر برای شستشوی صورت خود نیاز به آب زیاد نبوده و به سرعت آرایش خود را تمیز خواهید کرد.

 

تفاوت آرایش پاک کن با ژل شستشوی صورت

پاک کننده آرایش چیست؟ بهترین مارک پاک کننده آرایش صورت چیست؟

معمولا دو کلمه آرایش پاک کن و ژل شستشوی صورت با یکدیگر اشتباه گرفته می شود و در بیشتر مواقع کنار یکدیگر به کار می رود اما جالب است بدانید که هر یک از این محصولات کاربرد متفاوتی داشته و نباید آرایش پاک کن را با ژل شستشوی صورت اشتباه بگیرید. اگر شما می خواهید پوستی زیبا و بی نقص داشته باشید در ابتدا باید تفاوت این دو محصول با یکدیگر را بدانید و پس از آن اقدام به خرید کنید. برای اطلاع از قیمت پاک کننده آرایش صورت  شما می توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کرده و پس از بررسی محصولات و برندهای موجود در این فروشگاه خرید خود را براساس نوع پوست خود انتخاب کنید و در نهایت پس از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن محصولات خریداری شده خود را تحویل بگیرید.

 

  • آرایش پاک کن

این محصول برای پاک کردن آرایش شما از روی صورت تان طراحی شده است، شما می توانید با انواع آرایش پاک کن های مختلف آرایش چشم، لب و صورت خود را تمیز کرده و کرم پودر موجود بر روی صورت تان را با آن تمیز کنید. آرایش پاک کن ها انواع مختلفی دارد که بهترین مدل آن آرایش پاک کنی است که بدون از بین بردن چربی های طبیعی پوست تان صورت شما را پاک کند.

 

  • پاک کننده صورت

اما بعد از آرایش پاک کن ها به سراغ پاک کننده های صورت و کاربرد آن می رویم، هدف اصلی ساخت این محصولات از بین بردن آلودگی موجود بر روی پوست، عرق و سبوم و ناخالصی پوست شما است که باعث ایجاد منافذ بسته و جوش های سر سیاه بر روی پوست شما خواهد شد. توجه داشته باشید که این آلودگی ها اگر با باکتری های روی صورت شما ترکیب شوند بسیار خطرناک بوده و خطرات جدی در پی خواهند داشت. پا ک کننده های صورت در انواع مختلفی مانند ژل شستشو، فوم شستشو، روغن، کرم و لایه بردار در بازار وجود دارد که براساس نوع پوست شما طراحی شده است و شما می توانید با توجه به تیپ پوستی خود یک مدل را برای خود خریداری کنید.

 

5 مدل از بهترین پاک کننده آرایش صورت

پاک کننده های آرایش صورت انواع مختلفی دارند که شامل:

  • دستمال مرطوب: از آنجایی که شب ها پیدا کردن حس و حال پاک کردن آرایش صورت کار دشواری است استفاده از یک مسیر راحت تر برای پاک کردن صورت وجود دارد که آن پاک کردن صورت با دستمال مرطوب است. دستمال مرطوب می تواند پوست شما را مرطوب نگه دارد و از آنجایی که برای پوست لطیف و نرم نوزادان طراحی شده است بنابراین برای پوست شما مناسب خواهد بود.
  • روغن نارگیل: جالب است بدانید که یکی از بهترین پاک کننده های آرایش صورت روغن نارگیل است که به عنوان بهترین پاک کننده صورت برای پوست بسیار خوب عمل خواهد کرد به گونه ای که شما اگر یکبار از آن برای پاک کردن صورت خود استفاده کنید دیگر به سراغ محصولات پاک کننده آرایش مدل های دیگر نخواهید رفت.
  • بخور گرم: اگر می خواهید آرایش روی صورت و آلودگی های پوست خود را پاک کنید بهترین روش بخور صورت است که به شما برای داشتن پوستی سالم کمک خواهد کرد، برای اینکار تنها چند دقیقه صورت خود را در برابر بخور آب گرم قرار بدهید پس از آن با استفاده از یک ژل شستشوی مناسب با پوست تان صورت خود را بشوئید. اگر نتوانستید صورت خود را بشوئید می توانید از دستمال مرطوب و روغن نارگیل برای پاک کردن آرایش تان استفاده کنید، در ضمن می توانید دستمالی را با آب داغ گرم کنید پس از آن روی صورت خود قرار بدهید در نهایت اجازه بدهید کمی خنک شود و بعد آن را از روی صورت خود بردارید.
  • روغن بچه: یکی دیگر از بهترین پاک کننده های آرایش صورت روغن بچه است که از دیرباز تاکنون برای پاک کردن آرایش به خانم ها توصیه شده است.
  • خیار:  از بهترین داروها برای درمان التهابات یا پاک کنندگی صورت میوه ای به نام خیار است که همه ما روزانه شاید بارها آن را در یخچال و ظرف میوه خود ببینیم ولی باور کنیم که چه خواص شگفت انگیزی برای پوست مان دارد. شما می توانید خیار را له کرده و با کمی روغن نارگیل مخلوط  کنید سپس برای پاکسازی پوست و تمیز کردن از آن استفاده کنید، این ترکیب قوی پوست صورت شما را تمیز کرده و موجب کاهش التهابات پوست تان خواهد شد.

 

انواع مختلف پاک کننده های صورت و آرایش پاک کن ها

پاک کننده آرایش چیست؟ بهترین مارک پاک کننده آرایش صورت چیست؟

برای انتخاب درست از میان انواع مختلف پاک کننده های آرایش صورت شما باید در ابتدا نوع پوست خود را بشناسید و پس از آن بنا به سلیقه و تجربه خود اقدام به خرید کنید. این تنوع و گستردگی شامل:

  • ژل شستشوی صورت: ژل های شستشوی صورت شفاف هستند و همانطور که از نامشان پیدا است بافت آن ژله ای بوده و به صورت کاملا عمیق صورت شما را تمیز خواهند کرد. این ژل شستشو از بسته بودن منافذ باز صورت شما جلوگیری کرده و چربی های اضافه و باکتری های صورت تان را تمیز خواهد کرد، یکی از راه های جلوگیری از بروز آکنه و جوش های سرسیاه شستشوی صورت با همین ژل ها خواهد بود که نقش یک لایه بردار و ضد عفونی کننده را به خوبی ایفا می کند.
      • فوم شستشو: برخلاف ژل شستشوی صورت فوم ها بافت سبکی داشته و پوست شما را به طور کامل تمیز خواهند کرد، این فوم های شستشو نه تنها آرایش های سبک و آلودگی ها را از روی صورت شما پاک می کنند بلکه به نرمی و لطافت صورت شما نیز کمک خواهند کرد.
      • صابون: شاید تصور کنید که بهترین محصول برای شستشوی صورت شما صابون است که باید به شما بگوئیم که دور این تفکر را خطی قرمز بکشید و دیگر سراغ صابون برای شستشوی صورت و تمیز کردن آن نروید. قابل انکار نبوده که صابون ها پوست شما را به خوبی تمیز می کنند اما نکته ای که وجود دارد این است که این محصول پوست شما را به قدری پاک می کند که خشک و خشن می شود. به یاد داشته باشید موادی که باعث می شود صابون به صورت جامد در دسترس عموم قرار گیرد می تواند باعث بستن منافذ باز پوست شما شود و در نهایت اکسیژن رسانی به پوست شما را قطع کرده و به پوست تان آسیب می رساند.
  • میسلار واتر و محلول آرایش پاک کن: اگر به دنبال راه های آسان تر برای پاک کردن آرایش خود هستید تا از شستشوی صورت تان دور باشید به شما استفاده از میسلار واتر را پیشنهاد خواهیم کرد، این محصولات توسط یک پد یا پنبه بر روی صورت شما نشسته و نمی گذارد مواد شوینده زمان طولانی روی پوست شما باقی بماند و سریع پاک می شود.

 

کلام آخر

خوب است به یاد داشته باشید انجام هرگونه فعالیت برای ترمیم و رسیدگی به پوست بیشتر از آنچه که فکر می کنید است با این حساب با هزینه هایی اندک می توانید از پوست خود در برابر محصولات آرایشی، اشعه آفتاب و رادیکال های آزاد و آلودگی هوا مراقبت کنید. شما با خرید محصولات مراقبت از پوست مانند پاک کننده آرایش صورت، صورت خود را از شر کثیفی ها نجات داده و تنفس پوست خود را دچار مشکل نخواهید کرد. پاک کننده آرایش به شما این اجازه را می دهد تا با تمیز کردن و برطرف کردن انسداد منافذ باز پوست، پوستی سالم و زیبا داشته باشید و از بروز هرگونه جوش و آکنه جلوگیری به عمل خواهد آورد.

 

یکی از راهکارهای مراقبتی که بسیار در میان خانم ها شایع است، استفاده از محصولات مراقبتی از لب می باشد که با توجه به گسترش علم و تکنولوژی در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده است. شما می توانید برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب های خود و ترک خودرگی های دردناک از بالم لب استفاده کنید و آبرسانی به لب ها را تاجایی ادامه بدهید که لب تان با کوچکترین حرکتی ترک نخورده و خونریزی نکند. برای آگاهی از قیمت بالم لب شما می توانید به صورت غیر حضوری به الانزا مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول با رایحه مناسب با ذائقه خود می توانید ثبت سفارش کرده و بسته سفارشی خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 6,525 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php