کد خبر : 265222 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

با وام بانک رسالت، بدون پرداختِ سود صاحب مسکن شوید

1-      عنوان اصلی محتوا: با وام بانک رسالت، بدون پرداخت شود صاحب مسکن شوید 2-      کلمه کلیدی اصلی وام بانک رسالت 3-      کلمه کلیدی مرتبط  وام بانکی – وام بانک رسالت- وام مسکن 4-      خلاصه محتوا (50 تا 70 کلمه) بانک قرض الحسنه رسالت، اولین بانک خصوصی قرض الحسنه ایران …

1-      عنوان اصلی محتوا: با وام بانک رسالت، بدون پرداخت شود صاحب مسکن شوید
2-      کلمه کلیدی اصلی وام بانک رسالت
3-      کلمه کلیدی مرتبط  وام بانکی – وام بانک رسالت- وام مسکن
4-      خلاصه محتوا (50 تا 70 کلمه) بانک قرض الحسنه رسالت، اولین بانک خصوصی قرض الحسنه ایران است که با تخصیص وام بانکی کم بهره تلاش می کند، طعم شیرین صاحبخانه شدن را به افراد بچشاند. چنانچه به دنبال تعمیر منزل، تکمیل خانه و  و یا خرید منزل جدید برای خود هستید و یا قصد دارید برای اولین بار صاحب خانه شوید، با افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه رسالت می توانید به اخذ وام مسکن در کوتاهترین زمان ممکن از این بانک اقدام نمائید. بانک رسالت به متقاضیان، وام بانک رسالت به صورت قرض الحسنه تا سقف 30 میلیون تومان با کارمزد 2 درصد و بدون نیاز به سپرده گذاری به شرط وام پرداخت می نماید.

با وام بانک رسالت، بدون پرداختِ سود صاحب مسکن شوید

بانک قرض الحسنه رسالت، اولین بانک خصوصی قرض الحسنه ایران است که با تخصیص وام بانکی کم بهره تلاش می کند، طعم شیرین صاحبخانه شدن را به افراد بچشاند. چنانچه به دنبال تعمیر منزل، تکمیل خانه و  و یا خرید منزل جدید برای خود هستید و یا قصد دارید برای اولین بار صاحب خانه شوید، با افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه رسالت می توانید به اخذ وام مسکن در کوتاهترین زمان ممکن از این بانک اقدام نمائید. بانک رسالت به متقاضیان، وام بانک رسالت به صورت قرض الحسنه تا سقف 30 میلیون تومان با کارمزد 2 درصد و بدون نیاز به سپرده گذاری به شرط وام پرداخت می نماید. بانک قرض الحسنه رسالت با سرمایه مردم تاسیس شده و بیش از24 هزار سهامدار خُرد در آن تشریک مساعی کرده اند تا با هدف مشارکت در قرض الحسنه، این بانک تاسیس گردد. وام بانک رسالت با هدف کمک به اقشار متوسط جامعه بیشتر تعریف شده است. متقاضیان جهت اطلاع از جزئیات دریافت این بانک می توانند به شعبات بانک رسالت مراجعه حضوری نمایند. چنانچه جزو افرادی هستید که قصد گرفتن وام مسکن را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت این بانک، از میزان سود سپرده ها و اقساط تسهیلات ارائه شده اطلاع حاصل نمائید.

جزئیات پرداخت وام بانکی در بانک رسالت جهت خرید مسکن

جهت دریافت وام بانک رسالت ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب در بانک رسالت به صورت حضوری و یا غیرحضوری، اقدام نمایید. میزان وام دریافتی مد نظر شما، به میانگین کارکرد حساب شخصی تان بستگی دارد. به این شکل که مطابق عملکرد حساب شخصی شما، بصورت ماهیانه میانگین 20 درصد به مبلغ وام دریافتی افراد افزوده می گردد و با گردش مالی بیشتر، افراد به میزان بیشتری خواهند توانست از تسهیلات بیشتر استفاده کنند. اما به صورت معمول، وام بانک رسالت جهت خرید مسکن مبلغ 30 میلیون تومان درنظر گرفته شده است. کلیه وام های ارائه شده از سوی این بانک، با کارمزد 2 درصد به متقاضیان ارائه می گردد. این تسهیلات در صورت بازگشایی حساب در بانک و براساس عملکرد حساب مذکور و اطمینان بانک به متقاضیان پرداخت می شود. جهت اخذ وام بانک رسالت، افراد نیازمند سپرده گذاری به میزان معین در مدت زمان مشخص نیستند. با وجود این شرایط اغلب ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی  برای دریافت وام قرض الحسنه مسکن می توانند پرسنل خود را به بانک رسالت معرفی نمایند تا  با شرایطی استثتنائی آنان را در مدت زمان کم و بدون پرداخت سودهای کلان، صاحب خانه نمایند. چنانچه سوالی در زمینه جزئیات تخصیص وام داشته باشید می توانید با شماره تماس های شعب بانک، و کارشناسان ما ارتباط برقرار نمائید.

با وام بانک رسالت، بدون پرداختِ سود صاحب مسکن شوید

شکل1. با وام بانک رسالت، بدون پرداختِ سود صاحب مسکن شوید

شرایط دریافت وام بانک رسالت برای خرید مسکن

تسهیلات بانک رسالت به شکل قرض الحسنه می باشد. وام بانک رسالت جهت خرید مسکن، این بانک تا سقف ۳۰ میلیون تومان، در ازای هر ۵ ماه معادل سپرده است. شایان ذکر است پس از پایان دوره و دریافت وام، اصل سپرده نیز در همان زمان با پرداخت تسهیلات، می تواند برداشت شود. برای دریافت وام بانک رسالت  در سال ۹۸ باید نیمی از مبلغ وام را به مدت سه ماه سپرده‌‌گذاری نمائید. شما می‌توانید مبلغ سپرده تان را کمتر و مدت سپرده‌گذاری تان را بیشتر در نظر بگیرید. سود بازپرداخت وام بانک رسالت 2 درصد است. افراد باید همزمان در سامانه ی imerat.ir  ثبت نام کنند.

دلایل دریافت کارمزد کم برای  وام بانک رسالت

از جمله دلایل دریافت سود کم با نرخ بهره 4 درصد از سوی بانک رسالت جهت تخصیص انواع وام می توان به نداشتن هزینه تجهیز منابع از سوی این بانک اشاره کرد. بانک رسالت سود علی الحساب پرداخت نمی نماید زیرا آن سهامداران این بانک، از بانک طلب سود نمی نمایند و بانک رسالت همچنین هزینه هایی را به عنوان مطالبات معوق و غیره ندارد، لذا سود دریافتی آن از مشتریان بسیار پایین می باشد. در واقع بانک رسالت هیچ گونه سودی به سپرده گذار و سهامدار پرداخت نمی نماید و جهت ارائه وام های پرداختی، سودهای کلان از مردم نیز نمی گیرد. این بانک در حال حاضر دارای ۲۸۳ شعبه می باشد که ۵۰ شعبه آن را نیز با هداف افزودن منابع و تعداد مشتریانش، کاهش داده است. بانک رسالت فاقد مجوز بنگاهداری است و این امر سبب شده تا یک فعالیت شرعی و سالم بانکی داشته باشد. این بانک به دنبال آن است که زیرساخت‌های مناسبی را برای آحاد جامعه ایجاد نماید تا بتواند خدمات مناسب بانکی را به مردم به ویژه قشر متوسطه جامعه ارائه دهد.

با وام بانک رسالت، بدون پرداختِ سود صاحب مسکن شوید

شکل2. شرایط دریافت وام بانک رسالت برای خرید مسکن

ثبت نام غیرحضوری جهت اخذ وام  مسکن بانک رسالت

با مراجعه به هر یک از شعب بانک رسالت می توانید  در این بانک افتتاح حساب نمایید و یا به صورت غیرحضوری به این کار اقدام نمائید. در افتتاح حساب غیرحضوری، ابتدا باید به عنوان مشتری در سایت بانک قرض‌الحسنه رسالت به نشانی  https:// ibank.rqb.irثبت نام نمائید. بعد از مدت زمان کوتاهی همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت، در محل شما حاضر گشته و نسبت به احراز هویت و تطبیق مدارک شما اقدام می نمایند. مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در تلاش است تا سقف وام قرض‌الحسنه مسکن را به سه‌برابر افزایش دهد چنانچه بانک مرکزی با این مساله موافقت نماید، این امر به زودی با توکل بر خدای منان تحقق خواهد یافت و فرهنگ قرض الحسنه در ایران توسعه خواهد یافت. در حال حاضر امکان دریافت مبلغ 30 میلیون تومان وام بانک رسالت جهت خرید مسکن وجود دارد که جهت اخذ آن متقاضیان باید طی مدت زمان 3 الی 6 ماه در این بانک سپرده گذاری نمایند. سپس با ثبت نام در سامانهimerat.ir  در بانک قرض الحسنه رسالت، مسیر اخذ وام بانک رسالت برای افراد تسهیل می گردد، به این شکل که چنانچه اعتبار وام گیرنده تائید گردد، جهت اخذ وام بانک رسالت به ضامن نیازی نخواهد داشت. مدت زمان سپرده گذاری و میزان پولی که در بانک می گذارید در امتیاز دهی شما جهت اخذ وام بانک رسالت جهت خرید مسکن بسیار اثرگذار است. حداکثر زمان بازپرداخت وام مسکن بانک رسالت، 60 ماهه می باشد.

با وام بانک رسالت، بدون پرداختِ سود صاحب مسکن شوید

شکل3. ثبت نام غیرحضوری جهت اخذ وام  مسکن بانک رسالت

3.3/5 - (14 امتیاز)
دسته بندی : اخبار اجتماعی ، اخبار اقتصادی ، مجله خبری بازدید 7,274 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس در تاریخ 26 مرداد 1399 گفته : پاسخ دهید

منظور وام مسکن با سپرده اس یا بدون سپرده

ناشناس در تاریخ 17 تیر 1399 گفته : پاسخ دهید

اخ شاسه عزیز با 30تومن میشه لونه قناریم خرید که تیتر زدی مسکن …
حتما تو شونه تخم مرغ خودت زندگی میکنی اون مد نظرته

ناشناس در تاریخ 12 فروردین 1399 گفته : پاسخ دهید

از هرچی وام حالم بهم میخوره،یکباردرخواست وام داشتم مرده وزنده ها رو شاهد و ضامن خواستن،چقدر سخت گذشت،وام برای ازمابهترون،اختلاسگرها،میلیاردی بگیرن پس ندن،😏😏🙏🙏

css.php